חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גמילה מעישון – בעיה גלובלית

מאת: עמיחי דרכפוהפסקת עישון 06/10/20101100 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי סיגריה ומה מכילה בתוכה? סיגריה היא מוצר שבד"כ מכיל בתוכו טבק וניתן למצוא בו גם כימיקלים, צמחים ועשבים. ישנן גם סיגריות מרווה שונות. העישון הוא תהליך של שאיפה עמוקה של העשן אל הריאות. בשנים האחרונות החלו להתפרסם מחקרים שגילו שעישון הוא הגורם הישיר למחלות קשות כמו: כיווצים וסתימות עורקים, פגיעה בהובלת חמצן, הרס תפקוד הריאות ובסופו של דבר מוות. בעקבות זאת, נוצר הצורך של גמילה מעישון. מחקרים אלו הביאו עמם את הרצון הבלתי נמנע של הפסקת עישון והתחלת קנייה של מוצרים שונים שיאפשרו גמילה מעישון.

גמילה מעישון נשמעת לכולנו כיום כמושג יעיל והכרחי, אך האם הוא מסוגל להתבצע כשקהל המעשנים הרחב איננו מודע לסכנות והתרגל רק למושג עצמו? האם הפסקת עישון היא אפקטיבית כפי שחוקרים רבים טוענים והאם גמילה מעישון יכולה באמת להציל חיים? פעולת השאיפה של העשן לריאות מחדירה אליהן זפת, חומרים רעילים שונים ועשרות מרכיבים מסרטנים. מחקרים שונים גילו שמעשנים מקצרים את אורך חייהם ב- 13.8 שנים ובשל ממצא זה ואיומים נוספים פעילות של גמילה מעישון הופכת בלתי נמנעת.

הפסקת עישון היא דבר הכרחי, כזה שמסוגל להציל גם את חייהם של המעשנים וגם את אלו שסובבים אותו – המעשנים הפסיביים. מלבד הקושי להוציא את הריח החזק שנדבק על ספות ושאר בדים, ישנה אי נוחות אותם סובלים הנמצאים מול סיכון ממשי כשעישון מעלה ב30% את הסיכון לחלות במחלות לב או למות מסוגי סרטן שונים. הפסקת עישון של מכורי הסיגריות השונות יכולים, ע"י גמילה מעישון, למנוע גם את אי השאיפה הרעילה הבאה של המעשנים הפסיביים לריאות.

חוקים שונים ברחבי העולם מעודדים גמילה מעישון ומנסים להלחם בתופעה ולא מקלים על המעשנים שאינם מורשים לעשן במקומות ציבוריים שונים ובכך נכפה עליהם תהליך דמוי הפסקת עישון, גם אם מדובר רק לכמה שעות בפאבים, בבית קולנוע וכדומה ואלו מרגישים על בשרם את איכות החיים השונה כאשר נכנסים לתהליך גמילה מעישון.

התוצאה של פעולת עישון ממושכת היא התמכרות. כיצד מפסיקים התמכרות מסוג זו ומצליחים להציל את חייהם של המעשנים והסובבים אותם? פעולת הפסקת עישון הינה בעלת מגוון אפשרויות. גמילה מעישון הינו תהליך בעל אפשרויות רבות החל מסיגריה אלקטרונית, מדבקות מיוחדות לגוף, מסטיקים ללעיסה ועד לטיפולים בשיטות רפואה אלטרנטיביות שמקלות על המעשן בתהליך הפסקת עישון.

הפסקת עישון היא איננה פעולה קלה למרות השיטות המגוונות שיש בתהליך גמילה מעישון. הקושי ניכר בעיקר למעשנים "כבדים" שיכולים להעיד שתהליך זה דורש משמעת עצמית גבוה ורצון. תהליך של הפסקת עישון מציל חיים ומאפשר למעשן לחזור לחיות שגרת חיים בריאה יותר אשר ללא גמילה מעישון ספק אם הייתה קורת.

גמילה מעישון ביחד עם כוח רצון היא זו שמצליחה להציל מיליוני אנשים שהחליטו לזרוק את העשן הסמיך והרעיל בצד ולחיות אורך חיים בריא. הפסקת עישון היא המלחמה הגלובלית החדשה. מלחמה מסוכנת וקשה שנמצאת מעבר לפינה. בקיוסק, בסופר ואפילו במכונות אוטומטיות. גמילה מעישון היא פעולה הכרחית. לולא המחקרים שמתפרסמים והחוקים שנחקקים הגישה לעישון תהפוך שוב קלה ופעולת הפסקת עישון תהפוך, בעייני רבים, ללא רצויה ושולית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
עו"ד עמיחי זילברברג - התמחות בהוצאת דרכון פולני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמיחי דרכפו

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10924 צפיות
מסות גדולות של אנשים משתמשים בשירותי שליחויות שצריכים לוודא שהחבילות שלהם יועברו בצורה מהירה ובטוחה. שירותי השליחויות באנגליה החלו..

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10873 צפיות
לעיתים קרובות, אנשים לא מחזיקים בציפיות הנכונות מחברת שליחויות. זה אומר שאנשים בדרך כלל מצפים לשירותים שלא נמצאים..

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10943 צפיות
שירותי חברות השליחויות הן שירותים שאין להן תחליף לכל שירותי הבית והעסקים, אשר פותרות את הלקוחות מהמתחים הקשורים לשיגור המשלוחים אשר גוזלים זמן רב. מה יהיו השיקולים שלך בבחירת חברת שליחויות ?

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10971 צפיות
שליח זהו אדם או חברה אשר מבצעת שליחויות של הודעות, חבילות ודואר. שליחים מובדלים מדואר רגיל עקב כמה הבדלים כמו מהירות, ביטחון, מעקב, חתימה, התמחות ובידול של השירותים המוצעים, וזמני הגעה של דבר דואר קבועים מראש שזה שירות אופציונאלי לרוב שירותי הדואר..

מאת: עמיחי דרכפוניקיון26/10/10899 צפיות
אז נכון, כל אם בישראל ואב ממש מתחשב יגידו לכם כי הם מתנגדים לרעיון הכללי של ניקיון דירות בידי אחרים, כי הרי לא..

מאת: עמיחי דרכפובריאות הנפש26/10/101421 צפיות
טיפול פסיכולוגי בשיטת דמיון מודרךנחשב טיפול קצר מועד, כלומר, כזה המגיע לתוצאות מיידיות בזמן יחסית קצר של כמה חודשים. יחד עם זאת, חשוב להבין..

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/101014 צפיות
בחירת חברת שליחויות חייבת להיעשות במלוא הרצינת הראויה שכן זוהי יכולה להיות החלטה שתייעל את העסק שלך או שתסבך..

מאמרים נוספים בנושא הפסקת עישון

מאת: דודישהפסקת עישון 25/04/172707 צפיות
היתרונות הטמונים במכשירי האידוי (הוופורייזרים) הם גדולים ובולטים ואפילו יש לכך הוכחות מתועדות. כך שבין אם אתם סטלנים בשעות הפנאי או חולים שצורכים קנאביס רפואי ובין אם אתם צרכני קנאביס מזדמנים.

מה שמעכב מלהגיע למימוש הרצון הם אותם הזיכרונות שבראש שמפריעים הזיכרונות האלה דורשים הסתכלות חדשה, עיבוד, ונקודת מבט חדשה "מחוץ לקופסא". בנוסף להקשבה לזיכרונות נדרש להקשיב גם לתגובה של הגוף בעקבות המסר שקיבל מהמחשבה. דופק מהיר? יובש בגרון? מחנק? כאב בטן? התכווצות שרירים? גזים? זאת הקשבה מלאה של 100%. אתם יודעים מה המתווך של כל אלא וקובע את איכות המחשבה ואת איכות התגובה ? החמצן. החמצן שניכנס לגוף עם פעולת הנשימה. זה מה שניקרא החיים בגוף.

גמילה מעישון- מתי זה נשאר לכל החיים ? איך יוצא שאחרי שנה של גמילה מעישון חזרתם שוב לעשן ? מתי הגמילה כן נשארת לתמיד את התשובות לשאלות תוכל לקרוא במאמר שלי .

מאת: אביב מנוהפסקת עישון 11/09/131727 צפיות
היופי בסיגריה אלקטרונית, האפקט הפסיכולוגי של הסיגריה אלקטרונית הכל כאן

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131807 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138887 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138942 צפיות
למה סיגריות אלקטרוניות הופכות להיות פופולריות? פורסם ב -27 ביולי, 2011, הטלגרף (בריטניה) הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי העישון הפך לסיבה לדאגה בבריטניה. בשנת 2009, כ-15% מהמעשנים בבריטניה התחילו את הבוקר מסיגריה. 81% מהם הרגישו שהם לא יכולים לשרוד אפילו יום אחד בלי סיגריה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica