חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וופורייזרים – אהבה משאיפה ראשונה

מאת: דודישהפסקת עישון 25/04/20172703 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני מעשנת קנאביס משנת 2001 ומשום מה איכשהו נתקלתי לראשונה בוופורייזר רק בשנה שעברה. לא ברור מה לקח לי כל כך הרבה זמן להתוודע למכשירי האידוי אבל בסוף זה קרה. ומשזה קרה לי, אני לא חושבת שאחזור לעשן קנאביס בג'וינטים.

היתרונות הטמונים במכשירי האידוי (הוופורייזרים) הם גדולים ובולטים ואפילו יש לכך הוכחות מתועדות. כך שבין אם אתם סטלנים בשעות הפנאי או חולים שצורכים קנאביס רפואי ובין אם אתם צרכני קנאביס מזדמנים – ממליצה לכם בחום לשקול בכובד ראש שימוש בוופורייזר.

סקפטיים?
הנה הסיבות שבעטיין אני עברתי לצריכת קנאביס באמצעות וופורייזר:

בוא לא נייפה את הדברים, עישון זה לא הדבר הכי בריא בעולם, וזה בלשון המעטה. עישון סיגריות הוא מחולל מספר אחת לסרטן ריאות, אך לא כך הוא עם קנאביס. צמח הקנאביס אינו גורם לסרטן ויש חוקרים שטוענים שהוא אף עוזר למנוע אותו. אך אם נעשן את הקנאביס עדיין נצטרך לשאוף מיני חומרים רעילים כגון זפת, וזו בעיה. את הפתרון לזה אני מוצאת במכשירי האידוי.

הוופורייזרים מאפשרים לי לשאוף רק את החומר הפעיל של הקנאביס תוך שכל החומרים המזיקים מסתננים החוצה, כך שאיני שואפת אותם. כלומר וופוריזר מאפשר צריכה של קנאביס מבלי לסבול מתופעות הלוואי המזיקות שנודעות לעישון.
עוד סיבה שגרמה לי להתאהב ולעבור למכשיר אידוי היא שמדובר במכשיר שהוא "מהיר ועצבני" ממש. למעשה, התעכבתי לבחון את מכשירי האידוי מאחר וסברתי שאני לא אוכל לקבל את אותו ה"היי" שאני מקבלת מעישון ג'ויינט. אבל החששות שלי התבדו כבר בשאיפה הראשונה.

וופורייזרים מספקים חוויית "הי" מהירה, מלאה ועוצמתית. אני כבר לא צריכה להחזיק את העשן בריאות כדי שהחומר הפעיל יתחיל לפעול במהירות רבה יותר וכבר אין לי בעיות של קוצר נשימה. בעזרת מכשיר האידוי אני מתמסטלת במהירות וה"היי" הוא גבוה, עצבני ומיידי.

לעיתים אני מתייסרת שאיחרתי להתוודע לוופורייזרים, כי זה היה חוסך לי הרבה עגמת נפש, מבוכות ומפגשים בלתי רצויים עם החוק. בישראל עדיין אסור לצרוך קנאביס לצרכי פנאי, וכל מי שמסתובב ברחוב או אפילו מעשן בחדרו הפרטי בבית עלול להסתבך עם החוק. אך אין איסור בישראל על וופורייזרים. הוופורייזר מאפשר לי לשמור על דיסקרטיות מול אנשי חוק, מול ההורים והסבים, מול סמכויות אחרות ואפילו מול חברים שלא אוהבים את הריח. כאשר אני שואפת ממכשיר האידוי אני לא מושכת תשומת לב, אני לא מפזרת ריח רע מסביבי ואני לא נתפסת כעבריינית.

סיבה נוספת להתאהבות המיידית שלי בוופורייזר קשורה לכיס. כן, כן גם לי לא קל לסגור את החודש בישראל של ימינו. מכשיר האידוי כל כך יעיל עד שהוא גרם לי לצרוך פחות קנאביס. וזה מדעי: מחקר שנערך בקליפורניה (California NORML and MAPS) בדק ומצא שכאשר צורכים קנאביס דרך מכשיר אידוי, מועברים אלינו כ- 46% מהחומר הפעיל – THC.

בעוד שעישון ג'וינט מעביר אלינו רק 25% מהחומר הפעיל. חיזוק לכך ניתן למצוא בז'ורנל לסמים פסיכואקטיביים – שם פורסם מחקר שנערך על חולים שצרכו קנאביס רפואי. החולים דיווחו כי עבורם הדרך היעילה ביותר לצריכת קנאביס היא דרך מכשירי אידוי מאחר ומכשיר זה דורש מנה קטנה יותר כדי לחוש בהקלה. הם דירגו את הוופורייזרים כהכי יעילים עבורם אפילו יותר מאכילת קנאביס או שתייתו בתה.

אני התאהבתי בוופורייזר כבר למן השאיפה הראשונה: הוא בריא יותר, דיסקרטי יותר, מהיר יותר, יעיל יותר, חסכוני ונקי הרבה יותר.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דודיש

מאת: דודישמתכונים ואוכל - כללי24/08/186678 צפיות
אמנם פורים כבר עבר אבל עבור טבעונים, תחפושת היא לא רק עניין של לבוש. הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים?

מאת: דודישחוק ומשפט - כללי07/07/183664 צפיות
רבים מרגישים שאין להם את הזכות להגיש בקשה לתו נכה או בטוחים שמא הם לא עומדים בתנאים המחמירים שמציב ביטוח לאומי והוועדה הרפואית שלו, עד כדי כך שלעתים הם אפילו לא טורחים לבדוק אם מגיע להם תו נכה או לא

מאת: דודישגינון13/06/1811196 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183354 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: דודישיהדות27/05/181809 צפיות
כשאני חושבת על מצבים בהם אני רוצה לייחל לבריאותו ואושרו של אדם היקר לי, תמיד עולה בראשי איזושהי תפילה לבריאות שאני הוגה מתוך לבי.

מאת: דודישבריאות ורפואה כללי21/05/182841 צפיות
עם חלוף השנים מתגלות יותר ויותר מחלות שניתן לטפל בהן באמצעות קנאביס רפואי. האפקטיביות של הטיפול מתגלה כיעילה בהרבה מאשר זו של התרופות המיוצרות בתהליכים כימיים.

מאת: דודישדתות02/05/182457 צפיות
ממש לא מזמן יצא לי להתקל בשאלה די מעניינת באחד האתרים אשר קיים בהם מדור 'שאל את הרב'. למען האמת, חיפשתי קצת מידע בנושא תיקון הכללי

מאמרים נוספים בנושא הפסקת עישון

מה שמעכב מלהגיע למימוש הרצון הם אותם הזיכרונות שבראש שמפריעים הזיכרונות האלה דורשים הסתכלות חדשה, עיבוד, ונקודת מבט חדשה "מחוץ לקופסא". בנוסף להקשבה לזיכרונות נדרש להקשיב גם לתגובה של הגוף בעקבות המסר שקיבל מהמחשבה. דופק מהיר? יובש בגרון? מחנק? כאב בטן? התכווצות שרירים? גזים? זאת הקשבה מלאה של 100%. אתם יודעים מה המתווך של כל אלא וקובע את איכות המחשבה ואת איכות התגובה ? החמצן. החמצן שניכנס לגוף עם פעולת הנשימה. זה מה שניקרא החיים בגוף.

גמילה מעישון- מתי זה נשאר לכל החיים ? איך יוצא שאחרי שנה של גמילה מעישון חזרתם שוב לעשן ? מתי הגמילה כן נשארת לתמיד את התשובות לשאלות תוכל לקרוא במאמר שלי .

מאת: אביב מנוהפסקת עישון 11/09/131725 צפיות
היופי בסיגריה אלקטרונית, האפקט הפסיכולוגי של הסיגריה אלקטרונית הכל כאן

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131804 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138884 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138940 צפיות
למה סיגריות אלקטרוניות הופכות להיות פופולריות? פורסם ב -27 ביולי, 2011, הטלגרף (בריטניה) הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי העישון הפך לסיבה לדאגה בבריטניה. בשנת 2009, כ-15% מהמעשנים בבריטניה התחילו את הבוקר מסיגריה. 81% מהם הרגישו שהם לא יכולים לשרוד אפילו יום אחד בלי סיגריה.

מאת: שירה לויהפסקת עישון 14/01/138969 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד על ההבדלים בין עישון סיגריה רגילה לבין עישון סיגריה אלקטרונית ולגלות את יתרונותיה הבולטים של הסיגריה האלקטרונית. הסיגריה האלקטרונית מהווה תחליף בריא יותר לסגריה הרגילה ובכך מפחיתה את הצורך בעישון אצל האדם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica