חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היופי בסיגריה אלקטרונית

מאת: אביב מנוהפסקת עישון 11/09/20131722 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היופי בסיגריה אלקטרונית


בעייתיות השיטות השונות שהומצאו על-מנת לסייע לאנשים להיגמל מעישון הוא הניסיון האחיד והקבוע של כולן להלחם בתופעת העישון. אנשים בעולם המודרני של היום נחשבים להרבה יותר עצלנים מבעבר וכתוצאה מכך ניתן להבין שאף-אחד לא באמת רוצה להתחיל להלחם במשהו, אנשים רוצים פיתרון קסם לבעיות שלהם בכל מיני תחומים ואם קיים פיתרון קסם גם בנושא העישון – אותו הם יחפשו. בדיוק בגלל זה הומצא אותו פיתרון קסם שבאמת בפועל מסייע להמוני אנשים להצליח להיגמל ממש מעישון. אם לא שמעתם עליו, כנראה שאתם ממש לא בעניינים. הפיתרון הזה הוא כמובן הסיגריה האלקטרונית המיוחדת שמאפשרת לכל מעשן להמשיך בהרגליו, אך לעשות זאת כאשר הוא לא פוגע בבריאותו בצורה חריפה כמו זו הנובעת מעישון סיגריה רגילה ומעלת עשן.
הרעיון תפס כל-כך חזק בקרב ציבור המעשנים שניתן לראות כיום יותר ויור אנשים הפונים לרכישת סיגריה אלקטרונית ומוצאים בה את קרש הקפיצה להתקדמות לעבר תהליך מלא של גמילה.

האפקט הפסיכולוגי מקבל ליטוף קל באמצעות סיגריה אלקטרונית


התופעה של עישון כל כך בעייתית לפיצוח לא בשל הצורך הביולוגי הקיים בדרישת הגוף לניקוטין, אותו צורך יכול להעלם גם תוך 3 ימים בלבד שהגוף לא צורך ניקוטין. לעומת זאת, האפקט הפסיכולוגי הוא זה שנידון להיות בעייתי הרבה יותר ומונע ממעשנים רבים להצליח להיגמל מעישון בהצלחה. סיגריה אלקטרונית זהו בעצם פיתרון אידיאלי שבמקרה הטוב נותן ליטוף קל לאפקט הפסיכולוגי בכך שהוא דווקא משפיע פחות מבחינה ביולוגית. הגוף צורך פחות ניקוטין בעת עישון סיגריה אלקטרונית, אך ההרגלים עצמם נשארים אותם הרגלים. המעשן שמורגל לצאת להפסקת עישון ולהירגע משגרת היום לפחות כמה פעמים, יכול להמשיך לעשות זאת ולא רק – אלא שגם באמצעות עישון סיגריה אלקטרונית הוא לא צריך לעלות לגג המשרד כדי לעשן.
היופי בפיתרון הזה הוא כמות היתרונות הטמונים בו – עישון סיגריה אלקטרונית מזיק הרבה פחות לבריאות, עישון סיגריה אלקטרונית לא משאיר על המעשן ריחות רעים שפוגעים בו עצמו ובסביבה שהוא נמצא בקרבתה. עישון סיגריה אלקטרונית מתאפשר גם במקומות סגורים שבהם עישון סיגריה רגילה אסור. ממש ניתן למצוא את הפיתרון לכל הבעיות שקיימות בעישון בחבילה אולטימטיבית אחת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב מנו

מאמרים נוספים בנושא הפסקת עישון

מאת: דודישהפסקת עישון 25/04/172702 צפיות
היתרונות הטמונים במכשירי האידוי (הוופורייזרים) הם גדולים ובולטים ואפילו יש לכך הוכחות מתועדות. כך שבין אם אתם סטלנים בשעות הפנאי או חולים שצורכים קנאביס רפואי ובין אם אתם צרכני קנאביס מזדמנים.

מה שמעכב מלהגיע למימוש הרצון הם אותם הזיכרונות שבראש שמפריעים הזיכרונות האלה דורשים הסתכלות חדשה, עיבוד, ונקודת מבט חדשה "מחוץ לקופסא". בנוסף להקשבה לזיכרונות נדרש להקשיב גם לתגובה של הגוף בעקבות המסר שקיבל מהמחשבה. דופק מהיר? יובש בגרון? מחנק? כאב בטן? התכווצות שרירים? גזים? זאת הקשבה מלאה של 100%. אתם יודעים מה המתווך של כל אלא וקובע את איכות המחשבה ואת איכות התגובה ? החמצן. החמצן שניכנס לגוף עם פעולת הנשימה. זה מה שניקרא החיים בגוף.

גמילה מעישון- מתי זה נשאר לכל החיים ? איך יוצא שאחרי שנה של גמילה מעישון חזרתם שוב לעשן ? מתי הגמילה כן נשארת לתמיד את התשובות לשאלות תוכל לקרוא במאמר שלי .

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131802 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138882 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138937 צפיות
למה סיגריות אלקטרוניות הופכות להיות פופולריות? פורסם ב -27 ביולי, 2011, הטלגרף (בריטניה) הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי העישון הפך לסיבה לדאגה בבריטניה. בשנת 2009, כ-15% מהמעשנים בבריטניה התחילו את הבוקר מסיגריה. 81% מהם הרגישו שהם לא יכולים לשרוד אפילו יום אחד בלי סיגריה.

מאת: שירה לויהפסקת עישון 14/01/138965 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד על ההבדלים בין עישון סיגריה רגילה לבין עישון סיגריה אלקטרונית ולגלות את יתרונותיה הבולטים של הסיגריה האלקטרונית. הסיגריה האלקטרונית מהווה תחליף בריא יותר לסגריה הרגילה ובכך מפחיתה את הצורך בעישון אצל האדם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica