חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סטטיסטיקה מעניינת על השימוש בסיגריות אלקטרוניות

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/20138936 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סטטיסטיקה מעניינת על השימוש בסיגריות אלקטרוניותלמה סיגריות אלקטרוניות הופכות להיות פופולריות?

פורסם ב -27 ביולי, 2011, הטלגרף (בריטניה)


הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי העישון הפך לסיבה לדאגה בבריטניה. בשנת 2009, כ-15% מהמעשנים בבריטניה התחילו את הבוקר מסיגריה. 81% מהם הרגישו שהם לא יכולים לשרוד אפילו יום אחד בלי סיגריה.

נכון להיום למעשנים זמין כלי חדש בצורה של סיגריות אלקטרוניות. רקע קצר: שוק הסיגריות האלקטרוניות החל את צמיחתו בכלכלה האירופית בשנת 2006. יצרני הסיגריות האלקטרוניות קיוו שהמראה של המוצר האלגנטי והמבריק הזה יכול להפחית את התלות ובסופו של דבר לגרום להפסקת העישון עבור יותר מ-21% מהמעשנים בבריטניה. סיגריות אלקטרוניות, למעשה, קבלו יחס חיובי מהציבור, כפי שמעידות המכירות המהירות של הסיגריות האלקטרוניות באינטרנט. עם המחיר הגובר של מוצרי טבק, ומודעות הולכת וגוברות לסכנות של סרטן הריאות, סיגריות אלקטרוניות הפכו ללהיט אמיתי!

ניסויים רבים ניסו לכמת את השפעת השימוש בסיגריות האלקטרוניות. על פי המחקר שפורסם בתחילת 2011, במאמר במגזין האמריקאי לרפואה מונעת, כמעט שליש (31%) מאלו שניסו סיגריות אלקטרוניות דיווחו כי הם הפסיקו לעשן סיגריות רגילות לאחר שישה חודשים של שימוש. כאמצעי להפסקת העישון לסיגריות האלקטרוניות יש יותר מזל מאשר לשיטות האחרות, כגון מסטיקים ומדבקות ניקוטין עם הצלחה של כ-20% בלבד. עדות זו מצביעה על מידת האפקטיביות של הסיגריות האלקטרוניות ככלי למאבק נגד עישון.

מלבד העזרה למעשנים בהפסקת העישון, בסיגריות האלקטרוניות יש גם יתרונות רבים נוספים, כפי שנותח ע"י Etter & Bullen, שעבודתם פורסמה במגזין של מאבק בסמים. ממצאים אלה הוצגו גם בכנס האירופי לבריאות והפיקוח על הטבק בהולנד בחודש מרץ 2011. יותר מ-57% מהנשאלים בחרו בסיגריות אלקטרוניות משום שהן זולות יותר מהסיגריות הרגילות. כמו כן, בכדי לעזור למעשנים לרסן את תשוקתם לסיגריות הרגילות, הסיגריות האלקטרוניות הפכו לניתנות לעישון במקומות שבם הסיגריות הרגילות אסורות.

בשנת 2010, Etter פירסם במגזין הממשלתיPublic Health   BMC תוצאות משמעותיות של השימוש בסיגריות האלקטרוניות. נחקרו מעשנים שניסו להשתמש בהן, והתוצאות הראו כי בקרב המעשנים אלה נצפו פחות שיעול, נשימה טובה יותר והם מרגישים יותר טובים מבחינה פיזית. תכונה נוספת של הסיגריות האלקטרוניות היא שהן משלבות טעמים שונים שרבים מהמשיבים העדיפו על פני הטעם של הסיגריות הרגילות.

בסך הכל, שיעור ההצלחה של הסיגריות האלקטרוניות הוא גבוה, במיוחד למעשנים שרוצים להפחית את השימוש באו להפסיק לחלוטין לעשן סיגריות רגילות. הן כלי כלכלי יעיל שיש לו יתרונות רבים הן למשתמשים והן לסובבים אותם. עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לתת לסיגריות האלקטרוניות סיכוי. תבדקו כיצד אתם יכולים לעשות שינויים חיוביים בבריאות ואורח החיים שלכם כבר היום. מי יודע, אולי אתם תוכלו להגדיל את הסטטיסטיקה הגוברת של אנשים קיבלו הרבה ממעבר לסיגריות האלקטרוניות.


מאמר מקורי: The Telegraph

 

 

© 2011-2012, תרגום Ecig Life. כל הזכויות שמורות. העתקה חלקית או מלאה של החומרים מאושרת אך ורק עם הפניה לאתר ecig-life.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת pablo reznik

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138882 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאמרים נוספים בנושא הפסקת עישון

מאת: דודישהפסקת עישון 25/04/172701 צפיות
היתרונות הטמונים במכשירי האידוי (הוופורייזרים) הם גדולים ובולטים ואפילו יש לכך הוכחות מתועדות. כך שבין אם אתם סטלנים בשעות הפנאי או חולים שצורכים קנאביס רפואי ובין אם אתם צרכני קנאביס מזדמנים.

מה שמעכב מלהגיע למימוש הרצון הם אותם הזיכרונות שבראש שמפריעים הזיכרונות האלה דורשים הסתכלות חדשה, עיבוד, ונקודת מבט חדשה "מחוץ לקופסא". בנוסף להקשבה לזיכרונות נדרש להקשיב גם לתגובה של הגוף בעקבות המסר שקיבל מהמחשבה. דופק מהיר? יובש בגרון? מחנק? כאב בטן? התכווצות שרירים? גזים? זאת הקשבה מלאה של 100%. אתם יודעים מה המתווך של כל אלא וקובע את איכות המחשבה ואת איכות התגובה ? החמצן. החמצן שניכנס לגוף עם פעולת הנשימה. זה מה שניקרא החיים בגוף.

גמילה מעישון- מתי זה נשאר לכל החיים ? איך יוצא שאחרי שנה של גמילה מעישון חזרתם שוב לעשן ? מתי הגמילה כן נשארת לתמיד את התשובות לשאלות תוכל לקרוא במאמר שלי .

מאת: אביב מנוהפסקת עישון 11/09/131722 צפיות
היופי בסיגריה אלקטרונית, האפקט הפסיכולוגי של הסיגריה אלקטרונית הכל כאן

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131802 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138882 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאת: שירה לויהפסקת עישון 14/01/138965 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד על ההבדלים בין עישון סיגריה רגילה לבין עישון סיגריה אלקטרונית ולגלות את יתרונותיה הבולטים של הסיגריה האלקטרונית. הסיגריה האלקטרונית מהווה תחליף בריא יותר לסגריה הרגילה ובכך מפחיתה את הצורך בעישון אצל האדם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica