חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפסקת עישון – כיצד להיפטר מהסיגריות

מאת: עמיחי דרכפוהפסקת עישון 06/10/20101215 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עישון הוא אחד המנהגים המזיקים ביותר לבריאות ולכיס שהאדם היה יכול לעלות על דעתו. כאשר מתחילים לעשן, קשה מאד לבצע גמילה מעישון או הפסקת עישון. ישנם רווחים גדולים מאד אם מחליטים על גמילה מעישון או הפסקת עישון. הריח הרע נעלם מהבגדים ומהפה, מפסיקים להוציא כסף על סיגריות ומשקיעים אותו במקומות יעילים יותר למשל קריירה ,סדנאות פיתוח עצמי כמו שיפור הביטחון העצמי, אימון למנהלים ,יצירה וכמובן הסיכוי שלכם לחלות בסרטן הריאה או במחלות לב יורד בצורה משמעותית. היום ההכרה בנזקים שגורמות הסיגריות מובילה רבים לבצע גמילה מעישון. בעולם ישנן אין ספור שיטות שאנשים מנסים כדי לבצע הפסקת עישון. חלק מהשיטות לביצוע גמילה מעישון מבוצעות באופן פרטני, וחלק מהשיטות לביצוע הפסקת עישון מבוצעות בסיועו של איש מקצוע.

בין השיטות שמנסות לסייע לכם בביצוע גמילה מעישון נמצאת כמובן גם הרפואה המשלימה. הרפואה המשלימה מציעה לכם הפסקת עישון באמצעות מגוון שיטות טבעיות ונטולות חומרים מלאכותיים. אחת השיטות הפופולאריות ביותר היא גמילה מעישון באמצעות דיקור סיני. ישנם אנשים שדיקור סיני מסייע להם לבצע הפסקת עישון תמידית. דרך פופולארית אחרת לבצע גמילה מעישון, היא באמצעות העקרונות הטבעיים של הרפואה הסינית. הדרכים שמציעה הרפואה הסינית לביצוע הפסקת עישון כוללות מלבד הדיקור, גם שיאצו במטרה של גמילה מעישון, או לקיחה של ויטמין C שתסייע לגוף להתגבר על הרעלים מהסיגריות, וגם בביצוע הפסקת עישון. לא משנה באיזה דרך תבחרו העיקר שתפסיקו עם הסיגריות.

הרפואה המערבית מציעה לכם גם כן טיפולים שונים לביצוע גמילה מעישון. אחת התרופות המפורסמות לביצוע הפסקת עישון ידועה בשם זייבן. כל התרופות לביצוע גמילה מעישון מבוססות על תחליפי ניקוטין וכדאי להתייעץ בעניין עם רופא. אחת הדרכים היא לא לקחת כדור בשביל הפסקת עישון אלא להדביק מדבקה על הגוף, שמשחררת החומר שמסייע בביצוע גמילה מעישון. תחליף אחר שמסייע בתהליך הפסקת עישון הוא מסטיק ניקוטין שישמש לכם תחליף לסיגריה. כמו כן ישנן גם תרופות סבתא לביצוע גמילה מעישון. לדוגמא, אחת העצות להקלה על הפסקת עישון היא לאכול ג'ינג'ר כל יום או לשתות תה קמומיל.

ישנם שחושבים שעל מנת שתהליך הפסקת עישון יצליח יש לא רק לבצע גמילה מעישון של הסיגריות אלא לשנות הרגלי חיים של ממש. מכונים רבים מציעים לכם טיפולים קוגניטיביים של שינוי דפוסי חשיבה לשם גמילה מעישון. באופן זה, בתהליך הפסקת עישון ילמדו אתכם כיצד במקום לחשוב על סיגריה תחשבו על משהו אחר. בחלק מהמקומות יש קבוצת תמיכה לסיוע בהשגת הפסקת עישון. בהרבה מהמקומות גם יאמרו לכם להתקשר למדריך במהלך ביצוע גמילה מעישון, כדרך טובה שלא לחשוב על העישון עצמו, אלא להתעסק במשהו אחר. ספורט גם הוא תחליף מצוין וגם דרך לשקם את הגוף מהנזקים. לא משנה איך תחליטו לבצע גמילה מעישון או הפסקת עישון בסופו של דבר רק תרוויחו מהעניין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
עו"ד עמיחי זילברברג - התמחות בהוצאת דרכון פולני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמיחי דרכפו

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10924 צפיות
מסות גדולות של אנשים משתמשים בשירותי שליחויות שצריכים לוודא שהחבילות שלהם יועברו בצורה מהירה ובטוחה. שירותי השליחויות באנגליה החלו..

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10873 צפיות
לעיתים קרובות, אנשים לא מחזיקים בציפיות הנכונות מחברת שליחויות. זה אומר שאנשים בדרך כלל מצפים לשירותים שלא נמצאים..

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10941 צפיות
שירותי חברות השליחויות הן שירותים שאין להן תחליף לכל שירותי הבית והעסקים, אשר פותרות את הלקוחות מהמתחים הקשורים לשיגור המשלוחים אשר גוזלים זמן רב. מה יהיו השיקולים שלך בבחירת חברת שליחויות ?

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10971 צפיות
שליח זהו אדם או חברה אשר מבצעת שליחויות של הודעות, חבילות ודואר. שליחים מובדלים מדואר רגיל עקב כמה הבדלים כמו מהירות, ביטחון, מעקב, חתימה, התמחות ובידול של השירותים המוצעים, וזמני הגעה של דבר דואר קבועים מראש שזה שירות אופציונאלי לרוב שירותי הדואר..

מאת: עמיחי דרכפוניקיון26/10/10899 צפיות
אז נכון, כל אם בישראל ואב ממש מתחשב יגידו לכם כי הם מתנגדים לרעיון הכללי של ניקיון דירות בידי אחרים, כי הרי לא..

מאת: עמיחי דרכפובריאות הנפש26/10/101418 צפיות
טיפול פסיכולוגי בשיטת דמיון מודרךנחשב טיפול קצר מועד, כלומר, כזה המגיע לתוצאות מיידיות בזמן יחסית קצר של כמה חודשים. יחד עם זאת, חשוב להבין..

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/101013 צפיות
בחירת חברת שליחויות חייבת להיעשות במלוא הרצינת הראויה שכן זוהי יכולה להיות החלטה שתייעל את העסק שלך או שתסבך..

מאמרים נוספים בנושא הפסקת עישון

מאת: דודישהפסקת עישון 25/04/172702 צפיות
היתרונות הטמונים במכשירי האידוי (הוופורייזרים) הם גדולים ובולטים ואפילו יש לכך הוכחות מתועדות. כך שבין אם אתם סטלנים בשעות הפנאי או חולים שצורכים קנאביס רפואי ובין אם אתם צרכני קנאביס מזדמנים.

מה שמעכב מלהגיע למימוש הרצון הם אותם הזיכרונות שבראש שמפריעים הזיכרונות האלה דורשים הסתכלות חדשה, עיבוד, ונקודת מבט חדשה "מחוץ לקופסא". בנוסף להקשבה לזיכרונות נדרש להקשיב גם לתגובה של הגוף בעקבות המסר שקיבל מהמחשבה. דופק מהיר? יובש בגרון? מחנק? כאב בטן? התכווצות שרירים? גזים? זאת הקשבה מלאה של 100%. אתם יודעים מה המתווך של כל אלא וקובע את איכות המחשבה ואת איכות התגובה ? החמצן. החמצן שניכנס לגוף עם פעולת הנשימה. זה מה שניקרא החיים בגוף.

גמילה מעישון- מתי זה נשאר לכל החיים ? איך יוצא שאחרי שנה של גמילה מעישון חזרתם שוב לעשן ? מתי הגמילה כן נשארת לתמיד את התשובות לשאלות תוכל לקרוא במאמר שלי .

מאת: אביב מנוהפסקת עישון 11/09/131723 צפיות
היופי בסיגריה אלקטרונית, האפקט הפסיכולוגי של הסיגריה אלקטרונית הכל כאן

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131802 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138883 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138939 צפיות
למה סיגריות אלקטרוניות הופכות להיות פופולריות? פורסם ב -27 ביולי, 2011, הטלגרף (בריטניה) הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי העישון הפך לסיבה לדאגה בבריטניה. בשנת 2009, כ-15% מהמעשנים בבריטניה התחילו את הבוקר מסיגריה. 81% מהם הרגישו שהם לא יכולים לשרוד אפילו יום אחד בלי סיגריה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica