חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת רכב לנהג צעיר

מאת: שגיארכב06/10/20101453 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אכלוסיית הפונים לחברות השכרת רכב הינה מגוונת והטרוגנית  יחד עם זאת היא מונה אחוז גדול של נהגים צעירים, אשר אך לא מזמן קיבלתו את רשיון הנהיגה שלהם, שנגמרה להם תקופת "המלווה" ואשר מעוניינים לצאת לטיול אתגרי עם חבריהם. נהגים אלה אינם בעלי רכב וזקוקים לרכב מחברת השכרה על מנת  לבצע את הטיול החלומי. חברות השכרת הרכב אינן ששות  להשכיר רכבים לצעירים. הסיכון שבהשכרת רכב לנהג צעיר גבוה פי כמה מונים מהסיכון שבהשכרת רכב לאדם בן 40 שנוסע עם משפחתו וילדיו לטיול משפחתי בצפון.

הסכנות בהשכרת רכב לצעירים.

נהגים צעירים מתוקף היותם צעירים ובעלי נסיון מועט כנהגים על הכביש חשופים לתאונות דרכים הרבה יותר מנהגים בוגרים ובעלי נסיון. שיקול הדעת, מהירות התגובה, תחושת האחראיות, כל אלה ועוד מהווים כר פורה עבור תאונות דרכים פוטנציאליות . נהג צעיר שזו לו הנסיעה הראשונה עם חבריו בכבישי הצפון הזרים, כבישים עמוסי פיתולים ומדרונות, עלול בקלות למצוא את עצמו בתאונת דרכים.

חברות השכרת הרכב אשר רכש החברה, הרכבים חשוב להן. ואשר מודעות לסיכון שבהשכרת רכבים לנהגים צעירים מתמחרות את עלות השכרת הרכב לנהג צעיר בצורה שונה מעלות השכרה לנהגים אחרים. כך למשל בעבור השכרת רכב לנהג צעיר, ישלם המשכיר עלות כפולה. בנוסף דמי ההשתפות העצמית עולים במידה והנהג הנוהג ברכב הינו נהג צעיר ונתפס על ידי שוטר כשהוא נוהג בשכרות . ישנם מקרים בהן חברת השכרת הרכב למרות היות הנהג צעיר ומוכן לשלם את עלות השכרת הרכב, תעדיף לא להשכיר לו את הרכב, הכל נתון לשיקול דעתה.

טיפ קטן לסיום !
באם אתה נהג צעיר וזה עתה הסתיימה לך תקופת "המלווה" כדאי שתעדיף לחכות מעט, לצבור נסיון על הכבישים ורק אז לשכור רכב  ואם החלטת בכל זאת לפנות לחברת השכרת רכב ולהשכיר רכב עבור הטיול שלך. סע בזהירות, זכור שאם שותים לא נוהגים. שמור על עצמך ועל חיי חברך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121468 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121378 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111759 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112020 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115275 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119252 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111755 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213823 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213954 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214135 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204602 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195567 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196262 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193505 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica