חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אפליקציות לאייפון בחינם

מאת: motiozהשוואת מחירים09/10/20101865 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחר שבוע ההכרות הראשון שלך עם מכשיר אייפון ולפני שאתה מתחיל במסע רכישת אפליקציות בתשלום, כדאי שתדע כמה סודות או יותר נכון יסודות על המוכרים והמפתחים בחנות האפליקציות של אפל.

למפתחים של היום קיימת תחרות רבה הן בפיתוח אפליקציות לאייפון דומות והן בפרסום האפליקציות שלהם, התחרות העיקרית בחנות האפליקציות של אפל הינה על המקומות הראשונים, כולם רוצים להופיע במקומות הראשונים בחנות האפליקציות כדי לא לאבד נתח גדול של רוכשים, לכן ישנם כמה סוגים של מבצעי מכירות / השקה שכדאי לנצל, אפליקציות מסוימות יוצאות לשוק בתג מחיר חינם על מנת להשיג בימים הראשונים את המקומות הגבוהים בחנות ולאחר מכן המפתח מעלה את המחיר וכדאי לנצל את הימים האלו.

סוג נוסף של הוזלה נעשית עבור אפליקציות נשכחות, אלו האפליקציות שכבר מזמן לא ראו את מיקומם בiPhone apps top 25 ועל כן מפתח האפליקציה מוזיל את מחירם באחוזים רבים ועד לחינם לחלוטין, וכל זאת לתקופה מוגבלת בזמן, עד להשגת המטרה של מפתח האפליקציה והיא להגיע למקומות הראשונים בהורדות בחנות האפליקציות, כאן אנו נכנסים לתמונה, באתר הבא, הבינו את החולשה והעוצמה בתבנית הסכמטית הזו בחנות האפליקציות, באתר AppsMeNow.com תוכלו למצוא מידי יום את כל הוזלות המחירים לאפליקציות הנחשקות, אפליקציות שתג מחירם ירד לחינם לזמן מוגבל, חשוב להזכיר כי לא מדובר באפליקציות חשוכות אור, שכן האתר מסנן אפליקציות שכמות האהדה שלהם נמוכה בחנות האפליקציות ודואג להביא לכם את המומלצים והאהודים ביותר, מי אמר שאפליקציות לאייפון בחינם הן אפליקציות לא מלאות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בניית אתרים ופתרונות אינטרנט מתקדמים, אפליקציות לאייפון, פורטלים, רשתות חברתיות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת motioz

מאת: motiozטלפונים סלולריים23/10/11920 צפיות
רכשנו אייפון במלוא כספנו, בין אם זה בתוכנית התחייבות ארוכת טווח ובין אם מדובר ברכישה בתשלום חד פעמי (לא קטן), הגענו הביתה מרוצים אך כעבור זמן מה כשיחלוף ההתלהבות הראשונית ולאחר שנעבור כמה פעמים על כל הפונקציות של האייפון נבין כי קצת "הגבילו" אותנו בשימושו וכנראה רוב החברים שלנו כבר יאמרו לנו "עדיין לא פרצת את האייפון ?" "נו תפרוץ".

מאת: motiozגאדג'טים06/06/111552 צפיות
מציאות מדומה (סימולציה של הסביבה) תאפשר לנו בעתיד ליצור מציאות כיד הדמיון כאשר אנו חיים בה וחלק בלתי נפרד ממנה.

מאת: motiozטלפונים סלולריים20/04/112145 צפיות
יש לך אייפון ? אז בוודאי שמעת על אפשרות חוקית (החל מ2010) לפריצת מערכת ההפעלה שלו על מנת להתקין אפליקציות וישומים, תוספות שלא ניתן להתקין ללא הפריצה, אפרט מעט על הפעולה ואציין את היתרונות בפריצה הזו.

מאת: motiozבניית אתרים30/01/111112 צפיות
אם יש לכם אתר הכתוב בשפת php והנכם מעוניינים לשדרג ואו לחדש אותו, כמה דברים חשובים בבחירת מתכנת php פרילנסר לאתר.

מאת: motiozעיצוב פנים16/11/101961 צפיות
רוצים להחליף את הדלת בבית או בעסק, לפני שאתם מזמינים דלת רגילה, כדאי שתקראו על עוד רעיון יצירתי כפתרון של דלת לבית ולעסק.

מאת: motiozטלפונים סלולריים28/10/102677 צפיות
צריכים עזרה בבחירת כיסוי לאייפון 4 ? בסקירה זו נרחיב לגבי סוגי הכיסויים לאייפון 4 הקיימים בשוק, כמה דברים שכדאי לכם לדעת לפני שאתם בוחרים כיסוי מסויים.

מאת: motiozעסקים קטנים ובינוניים25/10/101270 צפיות
אינדקס עסקים הינו מקום מושלם לקידום עסקים קטנים כגדולים, אם אתה בעל עסק / עובד מהבית. האינטרנט הינו עולם ומלואו, בתוך אינדקס האתרים הגדול ברשת קשה למצוא את כולם, עסקים קטנים דלי תקציב מוצאים עצמם חסרי אונים מול חברות הענק עם תקציבי הפרסום האדירים שלהם.

מאמרים נוספים בנושא השוואת מחירים

מאת: אלעד אוחנההשוואת מחירים23/11/195501 צפיות
שאלה נפוצה העולה במוחותיהם של אלו העומדים בפני רכישת מטבח חדש היא – היכן לבצע את ההזמנה: האם ראוי יותר לעשות זאת אצל נגר מנוסה ומיומן, או לחילופין – דרך חברת מטבחים גדולה ומוכרת

מאת: shiritהשוואת מחירים18/06/172970 צפיות
אם ברצונכם להתאים שערים פרטיים לביתכם, יש לדעת, היכן השער ימוקם

מאת: הנוסעת המתמידההשוואת מחירים15/04/172992 צפיות
איפה לחפש מלון בזול? אתר מומלץ למלונות? מנוע חיפוש לדילים,מנוע חיפוש למלונות,אפליקציות למלונות בעונת החגים ,פסח וחגי תישרי ובתקופת הקיץ והחופש הגדול אבל לא רק, בתרבות שלנו כיום מקובל לנסוע גם במהלך השנה לחופשות בזק באצצע או בסופשבוע,זוגית או משפחתית. אם ננתח את התקציב המשפחתי שלנו ,נבחין שההוצאה על חופשות עלתה עם השנים, המלונות בישראל התייקרו ומספר החופשות עלה.

מאת: articlestbdהשוואת מחירים01/06/161827 צפיות
עץ משרה רוגע, חמימות ושלווה. הדרך הפשוטה ביותר להביא לתוך הבית את הטבע. האם אפשר לעשות זאת במחיר משתלם במיוחד? מסתבר שכן!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםהשוואת מחירים18/02/161718 צפיות
אנו מקבלים החלטות בחיי היום יום באמצעות השוואה בין אפשרויות, את ההשוואה אנו מבססים על מאפיינים, תועלות ועלות כלכלית, אז לפני הכל, חשוב שתדעו שגם למוצרים פיננסים יש אפשרות לעשות השוואת מחירים - עם דגש לענפי הביטוח השונים!

מאת: אבי דוידיהשוואת מחירים05/11/152441 צפיות
בשיטה המוכרת לכולם, ניתן לערוך השוואת מחירים על ידי חיפוש רוחבי של המוצר לו אתם זקוקים. כן, יש להתניע את הרכב ולטייל בין החנויות השונות המשווקות אותו, תוך ביצוע רישומים בטבלה. לאחר מכן, יש לגשת לרשת האינטרנט, במטרה לבדוק אם יתכן מחיר טוב יותר למוצר שאותו אתם מחפשים. גם זאת משימה לא קלה בכלל, בשל העובדה שישנם אתרים מרובים מאוד בכל תחום עיסוק.

מאת: ניב אבןהשוואת מחירים05/08/151677 צפיות
בדקו בכמה חנויות את המחירים ואף פעם אל תסתמכו על המחירים שמוצגים לכם בחנות הראשונה אליה אתם נכנסים, גם אם מצוין שם כי המחירים הינם לאחר הנחה. יכול מאוד להיות כי תמצאו את אותה מכונת הכביסה, אותו הדגם בדיוק, במחיר נמוך יותר או באותו המחיר שהוצע לכם במסגרת מבצע. גשו לכמה חנויות רשמו לעצמכם את המחירים והדגמים שהוצעו לכם ולאחר מכן החליטו מה הכי משתלם עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica