חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייתרונות וחסרונות בפריצת אייפון

מאת: motiozטלפונים סלולריים20/04/20112145 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נתחיל בכך כי עד לפני 2010 תהליך פריצת האייפון היה לא חוקי, החל משנת 2010 החוק בוטל, כך שפריצת אייפון נחשב לפעולה חוקית לחלוטין.
למרות זאת חברת אפל מבקשת מלקוחותיה שלא לפרוץ את המכשיר ושכן מי שיבצע זאת בכח זאת, האחריות תפוג עבור אותו מכשיר.

יש לך אייפון ? אז בוודאי שמעת על אפשרות חוקית (החל מ2010) לפריצת מערכת ההפעלה שלו  על מנת להתקין אפליקציות לאייפון וישומים, תוספות שלא ניתן להתקין ללא הפריצה, אפרט מעט על הפעולה ואציין את היתרונות בפריצה הזו.

מהי פעולת הפריצה ? פריצה לאייפון 4.3.2 פעולת הפריצה הינה בעצם פתיחת המכשיר מנעילת חברת אפל לאייפון, דבר המאפשר התקנת יישומים צד ג? שלא דרך חנות האפליקציות הרשמית APPSTORE של אפל, פעולה שניתן לעשות בקלות וללא צורך בידע טכני מורכב, לצורך ביצוע פריצת אייפון יש להוריד את קובץ הפריצה ולהפעילו ולעקוב אחר ההוראות בתוכנה

משך הזמן שאורכת פריצת אייפון ? הפריצה אורכת כ2-5 דקות בלבד ולאחר מכן המכשיר מתקבל פרוץ וכל התכנים הקודמים שהיו מותקנים נשארים על המכשיר לרבות אנשי הקשר והאסאמסים.

האם כדאי לי לפרוץ את האייפון ? במידה ואתה מסתפק במה שמציע אייפון לא פרוץ עדיף לוותר על תהליך זה, במידה ואתה משתמש המון באפליקציות ומאוד מעניין אותך התקנת תוספות ויכולות חדשים, פעולת הפריצה הינה מומלצת עבורך.

מה עלי לבדוק לפני הפריצה ? בכל עדכון גרסה של מערכת ההפעלה של האייפון כדאי לבדוק האם יצאה פריצה לגרסה זו לפני ביצוע הפריצה, מאחר שבמידה וביצעת עדכון תוכנה לאייפון לפני שיצאה פריצה מתאימה לגירסה אתה עלול להמתין זמן רב עד שתוכל לבצע שוב פריצה, תצטרך להמתין ולא תוכל להתקין את כל התוספות צד ג? עד שתצא פריצה מתאימה.

משתמשים רבים בוחרים שכן לפרוץ את האייפון מכיוון שלאחר הפריצה ניתן לבצע המון שינויים ותוספות שימושיות אחרות למכשיר, כגון התקנת יישומים מחנות האפליקציות cydia המכילה מאות ואלפי אפליקציות ותוספות להעשרת השימוש באייפון.

יש לשים לב: אם בכל זאת החלטת לפרוץ את האייפון, כדאי לדעת שרוב חברות הסלולר אינן מסכימות לפעולה הזו ופעולה זו מתבצעת על אחריותך הבלעדית בלבד.
בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בניית אתרים ופתרונות אינטרנט מתקדמים, אפליקציות לאייפון, פורטלים, רשתות חברתיות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת motioz

מאת: motiozטלפונים סלולריים23/10/11920 צפיות
רכשנו אייפון במלוא כספנו, בין אם זה בתוכנית התחייבות ארוכת טווח ובין אם מדובר ברכישה בתשלום חד פעמי (לא קטן), הגענו הביתה מרוצים אך כעבור זמן מה כשיחלוף ההתלהבות הראשונית ולאחר שנעבור כמה פעמים על כל הפונקציות של האייפון נבין כי קצת "הגבילו" אותנו בשימושו וכנראה רוב החברים שלנו כבר יאמרו לנו "עדיין לא פרצת את האייפון ?" "נו תפרוץ".

מאת: motiozגאדג'טים06/06/111553 צפיות
מציאות מדומה (סימולציה של הסביבה) תאפשר לנו בעתיד ליצור מציאות כיד הדמיון כאשר אנו חיים בה וחלק בלתי נפרד ממנה.

מאת: motiozבניית אתרים30/01/111112 צפיות
אם יש לכם אתר הכתוב בשפת php והנכם מעוניינים לשדרג ואו לחדש אותו, כמה דברים חשובים בבחירת מתכנת php פרילנסר לאתר.

מאת: motiozעיצוב פנים16/11/101961 צפיות
רוצים להחליף את הדלת בבית או בעסק, לפני שאתם מזמינים דלת רגילה, כדאי שתקראו על עוד רעיון יצירתי כפתרון של דלת לבית ולעסק.

מאת: motiozטלפונים סלולריים28/10/102677 צפיות
צריכים עזרה בבחירת כיסוי לאייפון 4 ? בסקירה זו נרחיב לגבי סוגי הכיסויים לאייפון 4 הקיימים בשוק, כמה דברים שכדאי לכם לדעת לפני שאתם בוחרים כיסוי מסויים.

מאת: motiozעסקים קטנים ובינוניים25/10/101270 צפיות
אינדקס עסקים הינו מקום מושלם לקידום עסקים קטנים כגדולים, אם אתה בעל עסק / עובד מהבית. האינטרנט הינו עולם ומלואו, בתוך אינדקס האתרים הגדול ברשת קשה למצוא את כולם, עסקים קטנים דלי תקציב מוצאים עצמם חסרי אונים מול חברות הענק עם תקציבי הפרסום האדירים שלהם.

מאת: motiozטלפונים סלולריים19/10/101095 צפיות
רוצים לרכוש אייפון, לא יודעים איך, איפה...במאמר זה נעסוק בדרכים הכשרות לרכישת אייפון, בין אם זה רכישה בארץ או בחו"ל וכמובן נתייחס לצמידות המכשיר לחברות הסלולר, מתי עדיף לרכוש מכשיר שאינו נעול לחברה מסוימת ומתי אפשר להתפשר גם על זה תמורת חיסכון של כמה מאות שקלים.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205414 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196549 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187906 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181522 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162437 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163879 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica