חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתיחת אייפון ומושגיה

מאת: motiozטלפונים סלולריים23/10/2011925 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רכשנו אייפון במלוא כספנו, בין אם זה בתוכנית התחייבות ארוכת טווח ובין אם מדובר ברכישה בתשלום חד פעמי (לא קטן), הגענו הביתה מרוצים אך כעבור זמן מה כשיחלוף ההתלהבות הראשונית ולאחר שנעבור כמה פעמים על כל הפונקציות של האייפון נבין כי קצת "הגבילו" אותנו בשימושו וכנראה רוב החברים שלנו כבר יאמרו לנו "עדיין לא פרצת את האייפון ?" "נו תפרוץ".

אם כך מה זו בעצם אותה פריצה עליה מדברים ?
לפני שנתחיל, פריצת אייפון הינה עניין שעבר במסדרונות החוק של ממשלת ארה"ב לא מעט חודשים וקיבל בסופו תוקף חיובי וחוקי, למרות שחברת אפל עד לרגע זה ממש טוענת להסרת האחריות מצידה למכשיר במידה וביצעתם פריצה.
ולעניין הפריצה - מדובר בהסרת ההגבלה של מכשיר האייפון, בדרך זו תוכלו להתקין אפליקציות לאייפון ותוספות שאינם נמכרים בחנות האפליקציות אותו אפסטור המוכר והחוקי ע"פ חברת אפל.

גירסה ios 5 הינה גירסת מערכת ההפעלה החדשה נכון לרגע זה, אותה גירסה עדיין לא שוחררה עבורה פריצה לאייפון ios 5 מלאה ולכן יש לשים לב לכמה דברים לפני שאתם מבצעים עדכון גירסה לאייפון או פריצה שאינה מלאה (מה שיכול לגרום לכם לאי נאימות), ולעניין הפריצה אפרט לכם כי ישנם 2 סוגי פריצה לאייפון והם פריצה לאייפון לא קשורה (מלאה ומומלצת) ופריצה קשורה (בטא ואיננה מלאה).

שני הפריצות עליהם מדובר מאפשרות את אותם האפשרויות וההבדל העיקרי והיחידי הינו, בפריצה קשורה עליכם לפרוץ מחדש במידה וכיביתם את האייפון אם במודה או לא, במידה ואתם מחוץ לבית וכיביתם את המכשיר תאלצו להמתין עד שתהיו בסביבת מחשב ורק אז תאלצו לחבר את המכשיר ולפרוץ מחדש, והתקנה של פריצה לא קשורה תוכלו כמובן להשתמש באופן רגיל ותוכלו לכבות ולהדליק גם כשהנכם מחוץ לבית ולא בסביבתו של המחשב שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בניית אתרים ופתרונות אינטרנט מתקדמים, אפליקציות לאייפון, פורטלים, רשתות חברתיות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת motioz

מאת: motiozגאדג'טים06/06/111560 צפיות
מציאות מדומה (סימולציה של הסביבה) תאפשר לנו בעתיד ליצור מציאות כיד הדמיון כאשר אנו חיים בה וחלק בלתי נפרד ממנה.

מאת: motiozטלפונים סלולריים20/04/112151 צפיות
יש לך אייפון ? אז בוודאי שמעת על אפשרות חוקית (החל מ2010) לפריצת מערכת ההפעלה שלו על מנת להתקין אפליקציות וישומים, תוספות שלא ניתן להתקין ללא הפריצה, אפרט מעט על הפעולה ואציין את היתרונות בפריצה הזו.

מאת: motiozבניית אתרים30/01/111116 צפיות
אם יש לכם אתר הכתוב בשפת php והנכם מעוניינים לשדרג ואו לחדש אותו, כמה דברים חשובים בבחירת מתכנת php פרילנסר לאתר.

מאת: motiozעיצוב פנים16/11/101973 צפיות
רוצים להחליף את הדלת בבית או בעסק, לפני שאתם מזמינים דלת רגילה, כדאי שתקראו על עוד רעיון יצירתי כפתרון של דלת לבית ולעסק.

מאת: motiozטלפונים סלולריים28/10/102684 צפיות
צריכים עזרה בבחירת כיסוי לאייפון 4 ? בסקירה זו נרחיב לגבי סוגי הכיסויים לאייפון 4 הקיימים בשוק, כמה דברים שכדאי לכם לדעת לפני שאתם בוחרים כיסוי מסויים.

מאת: motiozעסקים קטנים ובינוניים25/10/101277 צפיות
אינדקס עסקים הינו מקום מושלם לקידום עסקים קטנים כגדולים, אם אתה בעל עסק / עובד מהבית. האינטרנט הינו עולם ומלואו, בתוך אינדקס האתרים הגדול ברשת קשה למצוא את כולם, עסקים קטנים דלי תקציב מוצאים עצמם חסרי אונים מול חברות הענק עם תקציבי הפרסום האדירים שלהם.

מאת: motiozטלפונים סלולריים19/10/101100 צפיות
רוצים לרכוש אייפון, לא יודעים איך, איפה...במאמר זה נעסוק בדרכים הכשרות לרכישת אייפון, בין אם זה רכישה בארץ או בחו"ל וכמובן נתייחס לצמידות המכשיר לחברות הסלולר, מתי עדיף לרכוש מכשיר שאינו נעול לחברה מסוימת ומתי אפשר להתפשר גם על זה תמורת חיסכון של כמה מאות שקלים.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205438 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196573 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187931 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181527 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163157 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica