חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מציאות מדומה מגיעה לאייפון

מאת: motiozגאדג'טים06/06/20111552 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מציאות מדומה באייפון, זה כבר לא חלום, מציאות מדומה (סימולציה של הסביבה) תאפשר לנו עכשיו ובעתיד ליצור מציאות כיד הדמיון כאשר אנו חיים בה וחלק בלתי נפרד ממנה.
כידוע לרובנו, מכשירי אייפון מצויידים ברכיבים טכנולוגיים מתקדמים ומאפשרים לנו לבצע בעזרתם פעולות ייחודיות וגם מפתיעות במיוחד, החל מחיסול אוייבים כשאנו אוחזים במכשיר הסלולרי ויורים לכל עבר, זזים ותנועתנו זזה בהתאם, כאשר אפליקציות לאייפון אחרות הלכו צעד אחד קדימה, ניתן בהם לצפות בעצמים ותנועתם בזמן אמת, בתלת מימד תחת רקע טבעי הנמצא סביבנו בכל רגע נתון, טכנולוגיה הזו מפתיעה ומתפתחת כל הזמן, בקרוב נוכל לשתף את חיינו בתוך משחקי מציאות מדומה באופן מדהים עוד יותר, בתחום זה פותחו עד היום המון אפליקציות לאייפון לילדים המשתמשים במציאות מדומה זו בה ניתן לראות חיות שונות בתלת מימד ולהניע אותם לפי תנועה עם מכשיר האייפון אשר בידכם.

אם כך מהם הרכיבים הטכנולוגיים הדרושים לפעולת המציאות המדומה ?
גיפיאס – המאפשר לכולנו לנווט ולדעת את מיקומנו המדויק ברחבי העולם
מצפן – ממש כמו המצפן המכני המוכר לרובנו, באייפון מותקן מצפן דיגיטאלי המאפשר לדעת את הכיוון שלנו.
מד תנועה – מאפשר לדעת את כיוון בו האייפון נמצא, מזהה האם האייפון במצב אנכי או אופקי
גירוסקופ – הינו הרכיב הנוסף והמתקדם עד כה עבור מכשירי טלפון ניידים, הגירוסקופ ממש כמו המכשיר המכאני מסוגל למדוד את תנועתנו, תזוזה לכיוון אנכי או אופקי ותנועת סיבוב גם כן.

היכונו למציאות מדומה רבת משתתפים
אפל - רשמה פטנט המאפשר הצגת מציאות מדומה בכמה מכשירים בו זמנית כך יותר מכשירי אייפון בזמן אמת יראו את המציאות יחד וכל תנועה של כל אחד מהמשתתפים תשנה את התנועה אצל שאר השחקנים, הרעיון שלהם כולל שילוב של כל רכיבי הטכנולוגיה הקיימים באייפון כדי להגיע להמחשת מציאות מדומה מושלמת במשחקים, נראה כי המשחקיות פורצת גבולות חדשים, מציאות מדומה זו הינה חלק בלתי נפרד מחיינו ובהתאם היא סוחפת אותנו לפיתוחים חסרי תקדים וכל זאת על מנת ליצור חוויה ומשחק אמיתית וקרובה למציאות עד כמה שניתן, בתחום זה כמו בכל תחום טכנולוגי אחר, השמיים הם הגבול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בניית אתרים ופתרונות אינטרנט מתקדמים, אפליקציות לאייפון, פורטלים, רשתות חברתיות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת motioz

מאת: motiozטלפונים סלולריים23/10/11920 צפיות
רכשנו אייפון במלוא כספנו, בין אם זה בתוכנית התחייבות ארוכת טווח ובין אם מדובר ברכישה בתשלום חד פעמי (לא קטן), הגענו הביתה מרוצים אך כעבור זמן מה כשיחלוף ההתלהבות הראשונית ולאחר שנעבור כמה פעמים על כל הפונקציות של האייפון נבין כי קצת "הגבילו" אותנו בשימושו וכנראה רוב החברים שלנו כבר יאמרו לנו "עדיין לא פרצת את האייפון ?" "נו תפרוץ".

מאת: motiozטלפונים סלולריים20/04/112145 צפיות
יש לך אייפון ? אז בוודאי שמעת על אפשרות חוקית (החל מ2010) לפריצת מערכת ההפעלה שלו על מנת להתקין אפליקציות וישומים, תוספות שלא ניתן להתקין ללא הפריצה, אפרט מעט על הפעולה ואציין את היתרונות בפריצה הזו.

מאת: motiozבניית אתרים30/01/111112 צפיות
אם יש לכם אתר הכתוב בשפת php והנכם מעוניינים לשדרג ואו לחדש אותו, כמה דברים חשובים בבחירת מתכנת php פרילנסר לאתר.

מאת: motiozעיצוב פנים16/11/101961 צפיות
רוצים להחליף את הדלת בבית או בעסק, לפני שאתם מזמינים דלת רגילה, כדאי שתקראו על עוד רעיון יצירתי כפתרון של דלת לבית ולעסק.

מאת: motiozטלפונים סלולריים28/10/102677 צפיות
צריכים עזרה בבחירת כיסוי לאייפון 4 ? בסקירה זו נרחיב לגבי סוגי הכיסויים לאייפון 4 הקיימים בשוק, כמה דברים שכדאי לכם לדעת לפני שאתם בוחרים כיסוי מסויים.

מאת: motiozעסקים קטנים ובינוניים25/10/101270 צפיות
אינדקס עסקים הינו מקום מושלם לקידום עסקים קטנים כגדולים, אם אתה בעל עסק / עובד מהבית. האינטרנט הינו עולם ומלואו, בתוך אינדקס האתרים הגדול ברשת קשה למצוא את כולם, עסקים קטנים דלי תקציב מוצאים עצמם חסרי אונים מול חברות הענק עם תקציבי הפרסום האדירים שלהם.

מאת: motiozטלפונים סלולריים19/10/101095 צפיות
רוצים לרכוש אייפון, לא יודעים איך, איפה...במאמר זה נעסוק בדרכים הכשרות לרכישת אייפון, בין אם זה רכישה בארץ או בחו"ל וכמובן נתייחס לצמידות המכשיר לחברות הסלולר, מתי עדיף לרכוש מכשיר שאינו נעול לחברה מסוימת ומתי אפשר להתפשר גם על זה תמורת חיסכון של כמה מאות שקלים.

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182084 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161823 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152772 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151883 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152521 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146057 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148386 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica