חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתיחת סתימות במערכת הביוב בבית וברחוב

מאת: רחלי פרישיפוצים10/10/20101013 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פתיחת סתימות בבית

סתימה בכיור, באמבטיה או בשירותים היא אחת מבעיות האינסטלציה המוכרות לכל אחד מאיתנו. סביר להניח שמרביתנו אף ניסינו לטפל בבעיית אינסטלציה זו בעצמנו, בין אם על ידי שימוש בפומפה, בין אם באמצעות שימוש בנוזל מיוחד לפתיחת סתימות, או לחלופין תוך היעזרות במדריך בשביל אינסטלטור המתחיל. ואכן, כשמדובר בסתימות קלות, ניתן לפתוח אותן בעצמנו בקלות יתרה.

אולם כשמדובר בסתימות קשות, שאנו לא מצליחים לפתור בעצמנו, כדאי ואף רצוי להזמין את שירותיה של חברת אינסטלציה, אשר תוכל לבצע פתיחת סתימות מקצועית ולפתור את הבעיה מן השורש. אנשים רבים מנסים לבצע בעצמם פתיחת סתימות כדי לחסוך את עלות הקריאה בשביל אינסטלטור. לא אחת הם נכשלים בניסיונותיהם, ובינתיים נגרם נזק רב יותר למערכת האינסטלציה או לרכוש בבית. לכן, בכל מקרה של סתימה בבית חשוב לקרוא לאינסטלטור בהקדם האפשרי.

פתיחת סתימות במערכת הביוב ברחוב

אם סתימות ביתיות נראות עבורכם כצרה צרורה, הרי שכשמדובר בסתימות במערכת הביוב ברחוב הצרה היא כפולה ומכופלת. כאשר הביוב נסתם הוא עולה על גדותיו וכל מי השופכין מציפים את הכביש והרחוב. ביוב שעולה על גדותיו יכול לשבש, ולעיתים גם לשתק לחלוטין, את תנועת כלי הרכב והולכי הרגל. פרט לכך, כשהביוב עולה על גדותיו קיימת סכנה להתפרצותן של מחלות שונות, הן ממי השופכין והן ממזיקים שצצים על פני השטח.

כשמדובר בסתימות במערכת הביוב ברחוב יש להשתמש בכלים גדולים יותר לצורך פתיחת הסתימות. כלי העבודה המרכזי המשמש לפתיחת סתימות ביוב הוא ביובית. ביובית היא למעשה משאית שעל גבה מותקן מכל, המאפשר לשאוב לתוכו את מי השופכין ולפתוח את הסתימה בביוב. לביובית מחוברים צינורות רבים בקטרים שונים. באמצעות צינור הפועל על שאיבת ואקום ומתחבר לפתח הביוב, ניתן לשאוב את מי השופכין ולהוציא את הגורם שסתם את הביוב. לאחר מכן מחברים צינור נוסף, המזרים לבור הביוב מים בלחץ אדיר, ומשמש לשטיפת בור הביוב ולהשלמת התהליך.

כדי להפעיל ביובית נדרש ידע מקצועי, כמו גם מיומנות רבה. לכן, בכל מקרה של סתימה במערכת הביוב המרכזית ברחוב חשוב לקרוא באופן מיידי לחברת המתמחה במתן שירותי אינסטלציה ציבוריים, לרבות פתיחת סתימות בבורות ביוב.

לסיכום, הדרך היעילה, המהירה והטובה ביותר לפתיחת סתימות (הן בבית והן ברחוב) היא באמצעות קריאה לאיש מקצוע מנוסה בתחום האינסטלציה. ישנם אינסטלטורים המתמחים אך ורק בבעיות אינסטלציה ביתיות, ישנן חברות אינסטלציה המעניקות שירותי אינסטלציה ציבוריים, וישנן חברות המעניקות את כל סוגי שירותי האינסטלציה. כך או כך, חשוב לזכור שאף פעם לא ניתן לדעת מתי הצנרת או הביוב ייסתמו. לכן כדאי להזמין את שירותיו/ה של אינסטלטור / חברת אינסטלציה שמעניקים שירותים 24 שעות ביממה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121300 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121359 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111829 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112132 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111550 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232602 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223273 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica