חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תדרים של הצלחה

חוק המשיכה ותדרים של הצלחה

אני מזמינה אתכם לרגע של הדמייה קלה. דמו את עצמכם מתנהלים בעולם כשאנטנה לראשכם. אנטנה כזו הקולטת תדרים ברשתות המצויות באוויר. כזו הקולטת וגם משדרת. ממש כמו אנטנות סלולר.

למעשה, אנטנות לקליטת קווים סלולאריים הם קולטני תדרים המצויים בחלל החופשי. אף אדם לא המציא את התדרים האלו. הם קיימים בדיוק כמו האוויר או הרוח. מה שהאדם פיתח זה רק את המכשירים לקליטתם.

הרעיון הזה מקודד בהתנהלות שלנו כבני אדם ולכן הוא אפשרי. כל מעשה במחשבה תחילה. אולי ניתן לדייק ולומר כי כל מעשה הוא בקליטה תחילה. בין אם בקליטת מידע מן החוץ ובין אם בקליטת מידע מן הפנים. כמו שמוצארט נהג לומר: אני שומע את היצירה ורק לאחר מכן כותב אותה. מבחינתו לא הוא המלחין. הוא הרושם את שקלט. היום האנושות הגיעה למקום בו ניתן ללחוץ על כפתור ומיד בו ברגע, לדבר בין יבשות כאילו היו היבשות החלון של השכנה ממול.

בכל רשת ותדר מצויי מידע מסויים. מידע הנקלט אך ורק ע"י קולטנים מתאימים. כמו שהדולפין קולט צלילים שבני האדם לא קולטים וכך הפילים וכך תדרי am  ו fm... כך לכל אדם יש קולטנים לקליטת מידע מאוד ספציפי בשל מאפייני הקולטנים שבו.

אולי ישמח אותכם לדעת כי כל הרשתות וכל הקולטנים מצויים בכל אדם ובכל מקום. העניין הוא איך להתחבר אליהם. לשם כך קמו וקמות בכל יום טכניקות, ספרים, סרטים, גישות ומחקרים, המחזקים את היכולת שלנו להיות בעלי יכולות קליטה ושידור כמכשירי סלולר או רדיו. אנחנו יכולים לכוון לתחנת קליטה כלשהי ולקלוט את מה שקיים ברשת. בדומה למה שמציע הסרט "הסוד" ובדומה לתחום העוסק בחוק המשיכה ובדומה למה שתחום ה  NLP וה EFT מציעים. ישנם תחומי מחקר נוספים המחזקים את הקונספציה הזו. העידן הזה עסוק בכך יותר מאי פעם.

אתם מכירים את זה שיש אנשים החושבים בקטן? שיש אנשים החושבים בגדול? אנשים החושבים במושגי צמצום ואנשים החושבים במושגי שפע? כך כל אחד חי בדיוק כמו מאפייני מחשבתו. אנו מושכים ומזמנים לחיינו סיטואציות המהדהדות עם משהו בתוכנו. הסיטואציות האלו הן כביכול ההוכחה שלנו למה שאנו מאמינים בו.

למעשה קיימות בנו אמונות רבות, שהן כהנחות יסוד לגבי החיים שלנו ורק לאחר מכן הן ממגנטות לחיינו את "ההוכחות" לקיומן ולא ההיפך, כפי שנהוג לחשוב.

יש לי חברה שמאוד אוהבת מציאות. היא מסוגלת להפיק מרגליות בכל מציאה שהיא מוצאת. היא נינוחה לגמרי עם מחשבות המיחזור ועם הרעיון שדווקא כייף למצוא משהוא מיוחד ולא לקנותו. משהו שיש לו כבר אופי וסיפור. נחשו מה? היא תמיד מוצאת מציאות בקרן הרחוב שאני לא מעלה בדעתי שאפשר למצוא ואפילו לקנות. בכל נסיעה שלה היא מוצאת חפצים ורהיטים ונברשות, ממש כך ברחוב. מדהים!

אני לא מצאתי מעולם מציאה ראוייה. מעולם לא חשבתי שנעים להניח על גופי בגד שנלבש על ידי מישהו זר ומעולם לא אהבתי את הרעיון שבעל הרהיט שעומד אולי בפינת רחוב כלשהו, שייך למישהו אולי עם היסטוריה קשה. אני רגישה מידי בשל הקולטנים שלי. רגישה לאנרגיה שאופפת את החפץ או הבגד. גם אם הוא עבר כביסה וחיטוי וכביכול כל דבר שיכול להעלים את זיכרון קודמיו. מערכת האמונות של חברתי מקשרת אותה לקליטת מה שבאמונתה אפשרי. מערכת האמונות המצויה בי אינה מכוונת אותי למציאות שכאלו. האנטנות שלי קולטות אינפורמציה אחרת.

מה שמצוי בכל גל ותדר הוא עולם ומלואו. בגלים ובתדרים מצויה אינפורמציה רבה ביותר. קיימת שם שפה מילולית, פיזית, תפיסת עולם, רגשות ואמונות, תנועה והכוונה וכל מה שקיים בנו. גם ילדים הנולדים באותו הבית לאותם הורים קולטים מסרים שונים מאותה הסיטואציה. מדוע המסרים שונים?

בין היתר בשל הקולטנים שיש בכל אחד ואחת מאיתנו.

כך לגבי מצב כזה או אחר בו אנו מצויים. הוא יכול להיות מצב לא קל או מצב מדהים. בכל אחד מהמצבים קיימת אינפורמציה אחרת שאליה אותו אדם מחובר ברגע נתון או בתקופה מסויימת בחייו.

במצב בו אני מרגישה לא קל, כל האינפורמציה המגיעה אלי מעצם היותי מחוברת לתדר של "לא קל", מזמנת מצבים "לא קלים". מחשבות נוקשות, מתריסות, מדכאות, ביקורתיות, מתסכלות, רגשות טעונים, זיכרונות המבקשים להוכיח את צדקת המקום בו אני מצויה, אינטראקציות לא קלות עם הסביבה, הכול עולה על הגל. הכול נמצא ברשת של "לא קל".

לעומת זאת כשאני נמצאת ברשת של "נפלא, מצוין", רשת אופטימית, אני פוגשת עוד ועוד מחשבות ומצבים מעודדים, פנים מחייכות, רגשות אופטימיים, אנרגיה זמינה לרגע הבא עם זרועות פתוחות וחיוך מרוח על הפנים. ברשת זו, הכול נקלט כאפשרי.

אני שואלת את עצמי, האם המושגים חוק המשיכה ויכולת הקליטה, אכן קשורים ומשפיעים כל כך על חיינו? ובכלל מה לקליטה ולחוק המשיכה? ומה כל זה שייך להצלחה?

שוב ושוב אני מגיעה לאותה מסקנה. כן. חוק המשיכה הוא כל כך חזק עד כדי כך שאין תופעה, ולו אחת, על פני כדור הארץ שאינה קשורה בתופעה אחרת. משהו מושך במשהו. משהו מניע משהו אחר. כל הזמן דיאלוג בלתי פוסק בין תופעות שונות בחיים. מעין מובייל ענק אוניברסאלי, התלוי אי שם באוויר, שאך נגיעה אחת קטנטנה בקצה קצהו, מניעה את כולו. כל תופעה, החלטה, בחירה, כיוון, תנועה, רטט של כנפי פרפר ואף התעטשות של אדם השולחת מתוכו את מלוא תוכן ריאותיו, כל פיקסל במערכת האינסופית של התמונה הכוללת, הכול מתקשר בכול.

היות וכך באמונתי, אני נעה לכיוון המחשבה כי היוניברס הוא יחידה אחת במובנים רבים. אנחנו חלק מאיבריו. החי והטבע, הצומח והדומם גם הם חלק מאיבריו. הכול הוא מערכת של תאים המקיימים את גופו של היוניברס. אנשים המחוברים לקולטן זהה ומתלכדים יחדיו מהווים איבר. גם אם הם אינם במקום אחד. מעצם היותם קולטנים מסויימים של רשת מסוימת, הם מהווים כוח פעיל בעל תפקיד כלשהו, הפרוש על פני כדור הארץ. כוח המקיים ומהדהד תדר מסויים.

אני אוהבת לקרוא לכל קבוצה שכזו "בני ובנות השבט". אין זה אומר שבני ובנות השבט גדלים במקום אחד או נולדו לאותם הורים או מאותם מקורות גנטיים. הכוונה היא כי הם קולטים את אותה האינפורמציה המצויה ברשת אליה הם מחוברים, דרכה משדרים ואותה מקיימים. כשאנו מחוברים לרשת מסויימת אנחנו מונעים ע"י כוחות הפועלים באותו הרשת.

הרשתות, כפי שצוין בתחילה, מאופיינות גם על ידי שפה מדוברת. בכל רשת מצויות מילים אופייניות, תנועות ובחירות אופייניות, רגשות אופייניים ומעל לכול מחשבות טיפוסיות.

למשל, כשאני מקשיבה או מחוברת לתדר של פסימיות אני מוצאת מילים כמו: לא. אין. חסר. כלום. פחות. בלתי אפשר. לא יכולה. כשלון. אף אחד לא הצליח. לא יכולה. זה ייפול. זה טעות. זה מסובך. מה פתאום? בשביל מה? עזבי אותך. מה רע איך שעכשיו? זה קשה. זה מורכב וכו'.

לחלופין, כשאני מקשיבה או מחוברת לתדר של אופטימית אוכל למצוא מילים כמו: כן. בוודאי. אפשרי. יכולת. מצוין. בטח. קדימה. בואו. אולי כך? ואולי כך? או אולי כך? יש אפשרויות. פתרונות. נעשה כך או כך. נשאל. נגבש. נביא. נשפר. נגדיל. נעלה. נגביר. בהצלחה וכו'.

ואם כך מהי שפת ההשפעה על חיינו? כיצד נוכל להניע את חיינו מתדר אחד לתדר אחר רצוי?

האם לדבר אחרת זה מספיק? האם לנוע אחרת זה מספיק? אם אני מחוברת לרשת מסוימת, כיצד אעבור לרשת אחרת? איך אדע באיזו רשת אני בכלל?

לנושאים אלו אתייחס בטכסט הבא תחת השם "כיצד להשתמש בחוק המשיכה".

שולמית לב ארי     http://shulamitlevarie.blogspot.co.il/

Energize The Law of Attraction with NLP & EFT

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שולמית לב ארי

Energize The Law of Attraction with the new science NLP & EFT

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שולמית לב ארי

מאת: שולמית לב אריתראפיה28/12/128743 צפיות
EFT - Emotional Freedom Technique - טכניקת השחרור הרגשי. אם זו טכניקה לשחרור רגשי, אז איך זה שהיא משחררת אנשים ממחלותיהם? מכאביהם הכרוניים? לעיתים אף משחררת ומחליפה טיפולים רפואיים ואף כירורגיים? EFT נבנתה על ההבנה שכל מערכות החיים מצויות בתוך מערכת אחת מרכזית - המערכת הביו - אנרגטית והעבודה עם מערכת זו משחררת את כל מה שמצוי בה בכלל ומכאובים שונים בפרט. זו סיבת ההצלחה יוצאת הדופן מבחינת אחוזי ההצלחה שלה בריפוי מלא של בעיות קטנות כגדולות.

מאת: שולמית לב אריאימון מנהלים16/07/111549 צפיות
כמה פעמים הרגשת שהנה זה בא והנה זה אוטוטו כבר ממש כאן והנה עוד רגע אחד ו...? לא מצליח. ושוב.... מחקרים מראים שיש למוח שפה מאוד מסוימת ואם מדברים בה כשרוצים להצליח, הוא יודע לבצע את ההצלחה בקלות מפתיעה.

מאת: שולמית לב אריהארה27/03/091660 צפיות
החתירה במשוטי הספינה משולה לחיים. חתירה המבוססת על חוקיות מסויימת, מאפשרת לנו זרימה קסומה בתוך החיים, למרות ובזכות הקושי והמאמץ הכרוכים בהם.

מאת: שולמית לב ארירוחניות - כללי27/03/091500 צפיות
כשהנך מטפל בעצמך כדי להשתנות\להתנקות\לצמוח... זה נקרא לקבל את עצמך?

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191195 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103255 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182150 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181847 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181424 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162322 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica