חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הבחינה הפסיכומטרית - הסיפור שלנו שיכול להיות גם שלכם

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי12/10/20101244 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבחינה הפסיכומטרית - הסיפור שלנו שיכול להיות גם שלכם

אני זוכר את הזמן שהגעתי למסקנה, שאני צריך להתחיל להתכונן נפשית לבחינה הפסיכומטרית. לא ידעתי על מה כולם מדברים, ממה אנשים כל כך מפחדים ולמה אומרים שכל כך קשה להתקבל לבית הספר לרפואה. הייתי תלמיד טוב בסה"כ, ממוצע בגרות קצת מעל 110, מעולה במקצועות הריאלים, פחות טוב במקצועות האומנים. היה לי חבר נוסף שלמד איתי בכיתה, חבר שהוא כמו אח, גם הוא רצה להיות רופא. שנינו חלמנו להיות טייסי קרב בכלל התאמנו רצנו....אז התאמצנו...זה לא הלך. נפגשנו יום אחד במכון כושר לאחר שהשתחררנו, וחשבנו שאולי ננסה ללכת ללמוד בלי הקורס. הלכנו לספרייה העירונית והסתכלנו על הספרים של רשת שלא קיימת היום...מכון שחר...ונדהמנו, היינו רחוקים, ממש רחוקים מלדעת כל מה שהיינו צריכים.

ההחלטה שהולכים לקורס

ראינו מה אנחנו שווים והחלטנו לרדת מהרעיון המחתרתי משהו, לגשת לבחינה בלי הקורס. בימים שבהם צריך 750 כדי להתקבל לרפואה..צריך ללכת בידיעה שאתה עושה את הכי טוב שאתה יכול. אז עשינו קצת ברורים, וראינו שרבים מהלומדים בבית הספר לרפואה באוני' ת"א למדו בקידום. אז חיפשנו את באינטרנט את האתר של קידום, הכנסנו את הפרטים שלנו וכעבור יום חזרו אלינו ונרשמנו.

אני וגם החבר זוכרים את המבחן הראשון בקורס. אומרים שמי שלמד מתמטיקה 5 יח' בתיכון, קל לו החלק המתמטי...אבל לא בטוח שמי שאומר את זה יודע מה הוא אומר. המבחן ממש לא היה קל ושנינו קיבלנו ציונים נמוכים בהרבה מאלה שאליהם שאפנו..612. ו582..דווקא פתור באנגלית היה. קיבלנו את הציונים והיינו מיואשים משהו...אמרנו לעצמנו שאין סיכויי...מה אנחנו יכולים ללמוד שישפר אותנו מספיק כדי לקבל 750...אותו ייאוש מהר מאוד נמחק.

מתחיל הקורס והשיפור בא..והוא בא מאוד מהר. פתאום מה שלקח  שתי דקות לפתור לוקח רק חצי דקה. החלק המתמטי והחלק המילולי השתפרו פלאים. בחלק המילולי – פתאום המילים נראות מוכרות, הקשרים באנלוגיות נראים ברורים מתמיד, בפטלים יודעים מה לחפש גם כשלא תמיד מבינים את השורש ושאלות ההיגיון נפתרות בהרבה הרבה פחות זמן. בחלק המתמטי -  שורשים וחזקות נפתרים יותר מהר, תרגילי האי שוויוניים נעשים בצורה טכנית ומהירה ואת הגרפים פותרים בלי שום בעיה.

ניגשים לעוד מבחן לקראת אמצע הקורס וממתינים לציונים. זה נראה הרבה יותר טוב  וככה באמת היה 695 ו 672. היינו על הגל, היינו בדרך הנכונה, אבל עדיין לא קרובים למה שרצינו. המשכנו ללמוד..חרשנו קרענו את התחת...ואז למדנו עוד. הגענו לשלב האחרון של הקורס וקיבלנו טיפים אחרונים, העומס נהיה גדול יותר ואם בעבר עסקנו 80% תאוריה ו20% פרקטיקה, עכשיו היחסים התהפכו. הגענו למבחן הסוף ופחדנו נורא. אמרנו לעצמנו שזה מה שיגיד האם הסיפור שלנו יגמר רע או טוב. ניגשנו עשינו וכעבור שלושה ימים היה שיעור וקיבלנו ציונים....759 ו743. עכשיו התחלנו לדבר...

יום הבחינה מגיע ואנחנו נפגשים השכם בבוקר עם המדריך ועוד כמה חברים לקורס. אנחנו מודאגים, אנחנו לחוצים, אבל הוא מרגיע אותנו ואומר "תקשיבו אתם יכולים כבר קיבלתם מה שהייתם צריכים, ציון טוב תקבלו שניכם, מקסימום תעשו עוד פעם ותגיעו לאיפה שאתם צריכים". אז ניגשנו לבחינה...ולא היה לנו קל בכלל. היינו מבואסים היינו מיואשים...בית הספר לרפואה נראה רחוק מתמיד.

ואז הגיעו הציונים. שנינו אמרנו לבני משפחתנו שאנחנו לא רוצים לראות בעצמנו וביקשנו שיקריאו לנו במקביל את הציונים...כל פרק בנפרד...כל פרק עם הפסקה..שנינו עם ספיקרים מחכים לשמוע לגבי גורלנו...

ואז זה מגיע... כמותי – 148, 146 .....מילולי- 148, 145 ... אנגלית...148, 150 ובסה"כ 773 ו 769. צהלות השמחה נשמעו בשני הבתים. פתאום הכל נהיה הרבה יותר קרוב, פתאום החיים נראים הרבה יותר פשוטים.

אז עכשיו שנינו לומדים בבית הספר לרפואה(בפקולטות שונות) מחכים שהשנים הקליניות שלנו יעברו ונקבל הסמכה כרופאים בישראל.

אז זה הסיפור שלי והסיפור של חבר שלי..(שעבר אותי אבל בסוף רק בקצת)..וזה גם יכול להיות הסיפור שלכם. אם אתם רוצים לקבל ציון גבוה, קידום הוא בהחלט אחד הקורסים שיכול להביא אתכם לשם. נכון גם האחרים טובים, אבל בשבילנו זה הקורס שעשה את ההבדל.

אז מה זה אומר בשבילכם? זה לא אומר שאתם צריכים לקבל את מה שאני אומר כמובן מאליו...שוב כמו שאמרתי יש הרבה קורסים טובים...אבל בעצם למה לא לברר? פנו לקידום אישי http://tinyurl.com/2942vna  השאירו את הפרטים שלכם, ותקבלו הסברים והצעת מחיר. לא תרצו? תעדיפו מישהו אחר? אז תבחרו בו..אבל אין שום סיבה לא לשמוע הצעה, לעשות סקר שוק.

הרבה בהצלחה בפסיכומטרי ועכשיו אני יכול להגיד..אם לא תחשבו שזה נורא..זה לא יהיה נורא...

בהצלחה ממני רן

קידום אישי לקבלת הצעה ללא כל התחייבות:

http://tinyurl.com/2942vna

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן בקנברג

מאת: רן בקנברגדייטינג20/10/102527 צפיות
המאמר הבא, מביא טיפים לדייט ראשון מוצלח. המאמר מיועד לגברים בלבד, נשים נא לא להיכנס..יש כאן סודות מקצוע..

מאת: רן בקנברגדייטינג18/10/101561 צפיות
אומנות הפיתוי- לדעת כמה שיותר, בכמה שפחות לקרוא

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי17/10/101323 צפיות
הבחינה הפסיכומטרית - 10 טיפים לחיילים משוחררים ולכל מי שניגש בפעם ראשונה לבחינה

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי15/10/101265 צפיות
המאמר הבא יענה לכם על ארבע שאלות עיקריות: המה – מה צריך לעשות כדי להצליח בבחינה הפסיכומטרית, הלמה – כי רבים האנשים שלא מבינים שפתרון הבחינה היא אומנות שצריך להיות משופשפים בה, האיך- איך משפרים את היכולת שלכם, ומעלים את הציון הפסיכומטרי בהרבה, איך עוד אפשר- שיטות אחרות וייחודיות להעלות את ציון הפסיכומטרי.

מאת: רן בקנברגדייטינג14/10/101719 צפיות
האתר מציע סקירה מקיפה, לגבי 6 מאתרי ההיכרויות המובילים באינטרנט. הסקירה כוללת איפיונים וציונים לכל אתר, כמו גם מחיר ואפשרות קיום של אופציות התנסות.

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי13/10/101524 צפיות
המאמר מביא 21 נקודת חשובות לאלה ההולכים להיבחן בבחינה הפסיכומטרית.

מאת: רן בקנברגזוגיות ואהבה12/10/101358 צפיות
המאמר דן בנושא אתרי היכרויות ושם דגש על שלושה אתרי היכרויות, מהפופולרים בישראל, ששמים דגש שונה האחד מהשני, כשהתנאי הביסיסי בכולם הוא רישום בחינם ואפשרות לצפות בפרופילי הרשומים לאתר.

מאמרים נוספים בנושא פסיכומטרי

מאת: amirdadon90פסיכומטרי22/11/161629 צפיות
כל מי שמבקש לגשת לבחינה הפסיכומטרית משקיע לא מעט זמן, מאמץ, אנרגיות ובמקרים רבים גם כסף כדי להתכונן לקראתה.

מאת: amirdadon90פסיכומטרי13/09/161854 צפיות
מדי שנה ניגשים אלפי צעירים לבחינה הפסיכומטרית שמהווה שלב הכרחי בדרך למסלולי לימוד אקדמיים רבים (גם אם בימינו ישנם מסלולים אליהם ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי).

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133087 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/08/132241 צפיות
שלא כמו מבחן פסיכומטרי הבודק את ידיעות הנבחן במספר תחומים, מבחן אמיר הנערך במתכונת אמריקאית בודק את רמת הנבחן רק בשפה האנגלית. כלומר, מבחן זה נועד לצרכי מיון וסיווג של מועמדים ללימודים אקדמיים בהתאם לשליטתם בשפה.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/07/132277 צפיות
כל מי שעומד בפני בחינת הפסיכומטרי יודע כי המפתח להצלחה טמון בכמות ובאיכות הזמן שמשקיעים בהכנה. יחד עם זאת, על תרגול פסיכומטרי להתבצע באופן נכון ומדויק על מנת שלא לבזבז את הזמן ולהגיע לבחינה מוכנים ככל האפשר. לפניכם מספר עצות שיעזרו לכם במשימה זו.

מאת: חיים שמוליקפסיכומטרי13/07/132113 צפיות
רוצים לבנות קרירה מצליחה? הערכות אומרות שמחציתם של הישראלים רוכשים תואר אקדמי, ולכן אין זה פלא שכבר בשלבים הראשונים של הילדות יוצרת הסביבה ציפיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד.

מאת: פסיכומטריפסיכומטרי27/06/132571 צפיות
הרבה מאוד אנשים בחברה סובלים מהפרעות שונות שמוגדרות תחת הכותרת "ליקויי למידה". שמות רבים ושונים כמו ADD ו ADHD מעטרים מסמכים רבים במשרד החינוך, והקלות שונות ניתנות בתחומים רבים להמון סטודנטים בימינו. אם זכיתם להיות חלק מקבוצה זו של בעלי לקויות, הרי שמגיעים לכם גם פתרונות בהמשך הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica