חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המאמר דן בנושא אתרי היכרויות ושם דגש על שלושה אתרי היכרויות, מהפופולרים בישראל, ששמים דגש שונה האחד מהשני, כשהתנאי הביסיסי בכולם הוא רישום בחינם ואפשר

מאת: רן בקנברגזוגיות ואהבה12/10/20101360 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 אתרי היכרויות – למי שרוצה להתחייב לאתרים כמה שפחות

מאמר זה נועד למי שרוצה להירשם לאתרי היכרויות, אבל רוצה לתת כמה שפחות. אתרי ההיכרויות של היום הם טובים מאוד, כוללים המון אפשרויות ומחולקים למספר קטגוריות. באתרי ההיכרויות תוכלו למצוא בני זוג מכל המינים, זוגות שרוצים קשר, אנשים המחפשים קשרים רומנטים/יזיזות/ידידות ועוד.

למרות כל התכונות הטובות שיש לאתרי היכרויות יש להם גם תכונות רעות שאי אפשר להתעלם מהם. בחלק מהם אין אנשים אטרקטיבים, בחלק מהם צריך למסור המון פרטים(כמו מס' פלאפון) או לקבל המון מיילים של פרסום ובחלק מהם יש המון רשומים שאינם אמיתיים/לא פעילים ונדמה לפעמים שאתה הבן אדם היחידי באתר.

אז מה מטרתו של מאמר זה? להביא לכם את אותם אתרי היכרויות שיש להם יתרונות על פני האחרים, כאלה ששווה להירשם אליהם בציפייה למצוא בן זוג לכל מטרה שתרצו. הכוונה –שאתם תקבלו כמה שיותר ותצטרכו לתת כמה שפחות. התנאי ההכרחי – במאמר זה לא יוצגו אתרים שאליהם הרישום הראשוני אינו חינם. קודם כל, תנו לי להירשם חינם, לבדוק את הסחורה ואחרי זה....נתחיל לדבר.

אתרים – אליהם הרישום בחינם וללא התחייבות!

J-DATE(לרציניים)

אחד מהאתרים המובילים בישראל. כניסה ביום אקראי לאתר בשעה 10:00 בבוקר, הראתה שמחוברים אליו כ-20000 אלף איש בו זמנית.

יתרונות האתר: אחד מהאתרים הפופולארים בישראל ואולי גם הרציני ביותר. אחוז הרשומים הפעילים מאוד מאוד גבוה. יתרון נוסף ואולי יחודי, אין צורך להכניס מספר פלאפון בשום מקום..כך שאתם יכולים להירשם חינם ואף אחד לא יטריד אותכם, למעט אולי מייל פה ושם. זהו האתר המומלץ למי שמחפש קשרים רציניים - דהיינו למטרות רומנטיות עד נישואין.

 חסרונות: רישום אומנם חינם, אבל אם אתם רוצים שכל האופציות יהיו פנויות, אתם צריכים לשלם סכום לא קטן. אז כן אתם יכולים לבדוק את הסחורה באתר עם הרישום בחינם, אבל אם אתם גם רוצים לדבר איתה, צריך לשלם.

ציון: 8 טוב מאוד.

המלצות: לנצל את הרישום ולבדוק האם האתר מדבר אליכם. אם כן, אפשר לשלם. אם לא, אל תעשו צעד אחד נוסף. למחפשי הקשר הרציני...זה המקום בשבילכם ואת זה כולם יגידו.

לרישום ללא כל התחייבות - http://tinyurl.com/29z55qg

X-LOVE(לרציניים/למטרות מין)

עוד אחד מהאתרים המובילים בישראל. נרשמים רבים ולכן מגוון רחב של בני זוג פוטנציאליים. ביום אקראי בשעה 10:00 בבוקר, גלשו באתר קצת פחות מ-2350 איש. זהו אחד מהאתרים הראשונים, שהזמין אליו בחום גם נרשמים שמעוניינים בקשרים מיניים(למטרות מין בלבד) ולא בקשרים רומנטים.

יתרונות: עוד אחד מהאתרים המובילים בישראל, עם מספר נרשמים גבוה ממספר כל תושבי ראשון לציון. ככל הנראה, הכי מגוון מכל האתרים ותוכלו למצוא בו בקלות אנשים שנרשמו במטרה למצוא בן-זוג לכל מטרה. היתרון המשמעותי: האתר מאפשר רישום מלא לתקופה של שבוע בעלות של 10ש"ח בלבד. כלומר בעלות של שקל ליום, תוכל לראות אם האתר מתאים לך. למה זה כל כך חשוב? א. כי 10 שקל זה לא באמת סיכון לאבד כסף , ב. כי אם הם מציעים לך רישום מלא ב10 שקל בלבד, כנראה שהם יודעים שתבין שהאתר טוב ולכן תרצה להישאר אחרי זה.

חסרונות: האתר פחות מתאים לאנשים שמחפשים קשר רציני, מהבחינה הזו J-DATE עדיף. האתר כן מבקש מספר פלאפון, למרות שבפועל נציגים לא מתקשרים אליך יותר מפעם אחת כדי לעניין אותך ברכישת מנוי.

ציון: 9 בגלל האופצייה להירשם רישום מלא לשבוע ב-10 שקל. מעולה

סיכום: זה האתר האידיאלי למי שלא בטוח איזה סוג קשר הוא מחפש. הרישום הראשוני חינם ואפשר לבדוק את הסחורה בלי תשלום. רוצה גם לדבר עם הנרשמים? אין שום בעיה, צריך לשלם רק 10 ₪ בלבד, כשהמערכת מאובטחת לחלוטין. אם אתה לא מעוניין להמשיך את המנוי, במייל פשוט אפשר להפסיקו בקלות. האתר אינו מושלם, אך הוא מאפשר לך לקבל הרבה, במחיר יחסית מאוד נמוך.

לרישום ללא כל התחייבות - http://tinyurl.com/2c7q9g9

סקס פארטי

מאתרי ההיכרויות המובילים בישראל למטרות קשרים שאינם רציניים נרשמים רבים מאוד, האתר מאוד מאוד פופולארי בישראל. המונים נמצאים באתר גם בשעות הבוקר.

יתרונות: בעיקר לאלה שמעוניינים בקשרים שאינם רציניים. האתר מותאם יותר למטרות מין וכיף. הוא בנוי בצורה אטרקטיבית ועל פניו, ניתן למצוא בו משתמשים רבים ומגוונים מכל קצוות האוכלוסייה. למי שמחפש קשר לא רציני, זהו בהחלט המקום להתחיל. רישום מלא- יחסית זול 29 ₪ לחודש, נמוך יחסית לשאר אתרי ההיכרויות, כמעט חצי.

חסרונות:.פחות מתאים לאנשים שמחפשים קשר רציני, והאופציה של הירשמות למטרות נישואין, אפילו לא נמצאת כאחת מאופציות הבחירה. רישום מלא עולה 29 שקל, שאומנם נמוך יחסית לחודש(שקל ליום), אולם הוא גבוה פי 3 מב-XLOVE שם אפשר לשלם רק 10 שקל לרישום מלא, בשביל לבדוק האם האתר מתאים לך.

ציון: 10 למחפשי סקס, 6 למחפשי קשרים רציניים. 10- כי זהו המקום בשבילם ואין מקום טוב יותר, 6- כי זה לא המקום להתחיל משהו רציני..בשביל זה עדיף J-DATE.

לרישום ללא כל התחייבות  - http://tinyurl.com/2dauv6l

 סיכום

יש הרבה אתרי היכרויות שנמצאים היום באינטרנט. במאמר שלעייל הובאו לכם שלושה אתרים, האחד לרציניים, השני – חצי חצי, השלישי- בעיקר למטרות מיניות. שלושת האתרים הם מהמובילים בשוק וזוכים לפופולאריות עצומה. מומלץ לפחות לנצל את הרישום בחינם בשלושת האתרים, על-מנת לבדוק האם יש בני זוג פוטנציאלים באתרים שיכולים לעניין אתכם. תמצאו תעשו מנוי, לא תמצאו? אל תרשמו...אבל לבדוק בכלל לא עולה לכם כסף. אה וממש מומלץ...לשלם 10 שקל ולבדוק את XLOVE לשבוע...הניסיון שלי מראה שמהשבוע הזה אפשר להשיג הרבה...אפשר אולי להשיג המון.

בהצלחה בהמשך דרככם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן בקנברג

מאת: רן בקנברגדייטינג20/10/102537 צפיות
המאמר הבא, מביא טיפים לדייט ראשון מוצלח. המאמר מיועד לגברים בלבד, נשים נא לא להיכנס..יש כאן סודות מקצוע..

מאת: רן בקנברגדייטינג18/10/101563 צפיות
אומנות הפיתוי- לדעת כמה שיותר, בכמה שפחות לקרוא

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי17/10/101326 צפיות
הבחינה הפסיכומטרית - 10 טיפים לחיילים משוחררים ולכל מי שניגש בפעם ראשונה לבחינה

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי15/10/101270 צפיות
המאמר הבא יענה לכם על ארבע שאלות עיקריות: המה – מה צריך לעשות כדי להצליח בבחינה הפסיכומטרית, הלמה – כי רבים האנשים שלא מבינים שפתרון הבחינה היא אומנות שצריך להיות משופשפים בה, האיך- איך משפרים את היכולת שלכם, ומעלים את הציון הפסיכומטרי בהרבה, איך עוד אפשר- שיטות אחרות וייחודיות להעלות את ציון הפסיכומטרי.

מאת: רן בקנברגדייטינג14/10/101722 צפיות
האתר מציע סקירה מקיפה, לגבי 6 מאתרי ההיכרויות המובילים באינטרנט. הסקירה כוללת איפיונים וציונים לכל אתר, כמו גם מחיר ואפשרות קיום של אופציות התנסות.

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי13/10/101528 צפיות
המאמר מביא 21 נקודת חשובות לאלה ההולכים להיבחן בבחינה הפסיכומטרית.

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי12/10/101247 צפיות
המאמר דן בחוויה שלי של מעבר קורס הפסיכומטרי, בדרך לקבלה לפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת"א.

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206418 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204909 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204692 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192805 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182312 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182750 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181906 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica