חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דייט ראשון מוצלח! 10 דברים חשובים, בפחות מ600 מילים

מאת: רן בקנברגדייטינג20/10/20102526 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

        דייט ראשון מוצלח! 10 דברים חשובים, בפחות מ600 מילים

המאמר הבא מיועד לגברים בלבד, נשים יש פה סודות מקצוע נא! לצאת מוההההה(אלא אם כן אתן רוצות להעשיר את הידע שלכן).

1.    אם הגעתם לדייט ראשון(לא בליינט-דייט), זאת אומרת שנוצרה בינך ובין הדייט שלך כימיה מסויימת – כלומר לשני הצדדים יש עניין בפגישה וחשוב מאוד לשמור על אותה הכימיה.

2.    לאיפה הולכים –  יש הרבה אפשרויות שיתאימו לדייט ראשון. פאב, מועדון, בית-קפה,דאנס-באר וסרט הן רק חלק מהאופציות שקיימות. תמיד עדיף לבחור במקום שבו אפשר לדבר, כי אחרת לא תהיה משמעות לדייט. לכן, למשל, סרט הוא לא אופציה טובה לדייט ראשון, כי אי אפשר לדבר ואם אי אפשר לדבר, אז אי אפשר להכיר ואם אי אפשר להכיר- אז אין משמעות לדייט הראשון.

3.    עניין – בדייט ראשון חייבים שיהיה עניין. אתם כבר שם, זאת אומרת שהייה עניין התחלתי, עכשיו צריך להעצים אותו. לפני הדייט, חשבו על דברים מעניינים שקרו לכם לאחרונה, חשבו על דברים מעניינים שקרו לכם בחיים. נסו להיזכר בחוויות שסיפרתם לאנשים והם צחקו או הגיבו בצורה חיובית אחרת למה שסיפרתם. מה שעובד על הרבה אחרים, סטטיסטית, ישפיע בצורה טובה גם בת-הזוג שלך. טיפ קטן מעולם ה-NLP- אנשים אוהבים לשמוע סיפורים מעניינים – ולכן אם יש לך כאלה, ספר אותם.

4.    כימיה – בדייט ראשון צריך ליצור כימיה טובה. עוד טיפ קטן מעולם ה-NLP, שבו בצורה דומה לצורה שיושבת הדייט שלך. אם היא שמה ידיים על השולחן שים גם אתה, אם היא נשענת קדימה תישען גם אתה. ברגע שהתת-מודע שלה רואה שאתה לא מדבר רק בשפה שהיא מבינה, אלא, גם בשפת גוף שהיא מבינה – התוצאות שלך יהיו טובות בהרבה.

5.    ישיבה – הגעתם למקום שבו יש שולחנות, אל תשב ממול בת הזוג! עדיף שתשב בזווית של 45 מעלות כלפיה – כלומר אם השולחן מרובע, שב כך שאם היא יושבת מול צלע אחת, אתה יושב באחת הצלעות הסמוכות ולא בזו שממול. הסיבה – שוב התת-מודע שלה מייחס ישיבה ממול כמשהו מפריד(כמו בוס ועובד), ולכן מרחיק אותה ממך.

6.    נגיעה –  בנות, בניגוד לבנים, מפרישות הורמון כתגובה לנגיעה בהן. ההורמון גורם להן הרגשה טובה. לכן, אם אתה רואה שהדייט מתקדם לכיוון טוב, ספר משהו מעניין ותוך כדי גע לה בקלות בזרוע. סיבה – מגע מבחינת התת-מודע מפורש כ-אני יכול לסמוך עליו/הוא מרגיש נוח איתי ולכן אני גם צריכה להרגיש טוב איתו.

7.    חיוך – כל בני האדם מגיבים באופן לא מודע לחיוך. אומרים חייך והעולם יחייך אליך?! אז צודקים, זה אכן ככה. כשהתת מודע של מי שממולך רואה שכיף לך, הוא מפרש את המצב כסיטואציה משעשעת והתגובה שלו היא לחייך גם – כלומר התת מודע שלה יבין שכיף לה בעצם.

8.     מי משלם – התשובה היא אתה. למה? כי ככה זה בתרבות שלנו. ואם היא אומרת, אני רוצה לשלם על עצמי? תחייך ותגיד "תראי אין לי בעיה שתשלמי 0 על עצמך ואני אשלם את כל השאר"...ואם היא עדיין על מתעקשת? אז תגיד, בסדר בסדר, אבל בדייטים הבאים שלנו אני משלם, אני רק רוצה שיהיה ברור. יצאת גם גבר! וגם יהיו דייטים הבאים.

9.    אוסף אותה לא אוסף אותה – אין בדבר הזה כלל ברור. עדיף שאתה תאסוף אותה, אבל אם היא מעדיפה להגיע עצמאית, תרשה לה לעשות זאת.

10.                       המלצות נוספות – בדייט הראשון לא מגזימים(לא לקחת לבאנג'י), אבל מצד שני חשוב ליצור הרבה עניין. אם זה בתקציב שלכם, נסו ללכת לכמה מקומות – הייתם בבית קפה, לכו לאכול גלידה בטיילת, הייתם בטיילת..רדו שנייה לים. חשוב שיהיה עניין רב, אבל כמו שציינתי לא להגזים.

רוצים לדעת איך להצליח יותר? רוצים לקבל טיפים וגם ספר חינם? היכנסו ל-MAPI ללא כל התחייבות והתחילו להיות מומחים גם אתם.

לקבלת ספר חינם! - http://tinyurl.com/32hcp4z

בהצלחה בהמשך

במאמר זה ע"פ WORD – כ- 550 מילים

 

 רוצים לדעת יותר על NLP, אומנות הפיתוי, הצלחה עם נשים, צבא, פסיכומטרי, מבחני מיון ועוד – היכנסו ל- www.beperfect.coi.co.il  והתחילו לדעת יותר על מה שאתם רוצים. בקרוב!!! לגולשים באתר יחולקו חוברות טיפים חינםםםם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן בקנברג

מאת: רן בקנברגדייטינג18/10/101561 צפיות
אומנות הפיתוי- לדעת כמה שיותר, בכמה שפחות לקרוא

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי17/10/101322 צפיות
הבחינה הפסיכומטרית - 10 טיפים לחיילים משוחררים ולכל מי שניגש בפעם ראשונה לבחינה

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי15/10/101265 צפיות
המאמר הבא יענה לכם על ארבע שאלות עיקריות: המה – מה צריך לעשות כדי להצליח בבחינה הפסיכומטרית, הלמה – כי רבים האנשים שלא מבינים שפתרון הבחינה היא אומנות שצריך להיות משופשפים בה, האיך- איך משפרים את היכולת שלכם, ומעלים את הציון הפסיכומטרי בהרבה, איך עוד אפשר- שיטות אחרות וייחודיות להעלות את ציון הפסיכומטרי.

מאת: רן בקנברגדייטינג14/10/101719 צפיות
האתר מציע סקירה מקיפה, לגבי 6 מאתרי ההיכרויות המובילים באינטרנט. הסקירה כוללת איפיונים וציונים לכל אתר, כמו גם מחיר ואפשרות קיום של אופציות התנסות.

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי13/10/101524 צפיות
המאמר מביא 21 נקודת חשובות לאלה ההולכים להיבחן בבחינה הפסיכומטרית.

מאת: רן בקנברגזוגיות ואהבה12/10/101357 צפיות
המאמר דן בנושא אתרי היכרויות ושם דגש על שלושה אתרי היכרויות, מהפופולרים בישראל, ששמים דגש שונה האחד מהשני, כשהתנאי הביסיסי בכולם הוא רישום בחינם ואפשרות לצפות בפרופילי הרשומים לאתר.

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי12/10/101244 צפיות
המאמר דן בחוויה שלי של מעבר קורס הפסיכומטרי, בדרך לקבלה לפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת"א.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152542 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151892 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151911 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151929 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151860 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152122 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151796 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica