חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כלב פרקט וחתול.

מאת: Butters Sckotchוטרינריה13/10/20101628 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

להרבה מאיתנו יש בבית או במשרד ריצפת פרקט, פרקטים מהווים פתרון טוב, קל זול ואמין לעיצוב הבית או המשרד ובעשור האחרון נהיה יותר ויותר פופולארי בישראל. ישנם פרקטים מסוג למינציה (סינטטיים) ויש פרקטים מעץ טבעי והם קיימים במגוון צבעים ומתאימים לגדלים שונים.

תחזוקת פרקטים שלא כמו ריצוף סטנדרטילא דורש שטיפת ריצפה, שטיפת ריצפה תזיק לפרקטים, יש להימנע מלהרטיב פרקט ובעצם מספיק לטאטא ריצפת פרקט (גם פרקט מסוג עץ וגם פרקט מסוג למינציה), קיימים בשוק תכשירים לשמירה וניקוי פרקטים אך הם השימוש בהם אינו חובה, הפרקט עמיד דיו גם ללא תכשירים אלו.

בעיה נוצרת שעל הפרקט הולכות גם חיות מחמד, כלבים וחתולים בעיקר. הציפורנים של רגלי הכלבים מהווה את הבעיה העיקרית לשמירה על ריצפת הפרקט שלנו, לכלבים וחתולים יש ציפורניים ששורטות את הפרקט וגורמות לו נזק בלתי הפיך, ולפי וטרינרים רבים גם לחיות מחמד ייתן נזק מרצפת פרקט, בעיקר אם מדובר בפרקטים חלקים, ישנם כלבים אשר מחליקים ולא יכולים לעצור על משטח פרקט חלק, ולא פעם מקרים כאלה נגמרים אצל וטרינר חירום עם כלב שצריך תפרים, חתולים בדרך כלל פחות נפגעים, לא מהסיבה שהם לא מחליקים, הם מחליקים לא פחות בעיקר כשהם נלחצים או מפחדים אך ידוע הרי שחתולים יודעים לנחות על ארבע רגלים ובאמת כך הם נחלצים מביקורים אצל וטרינרים עקב פציעות מהחלקה על משטח פרקט חלקים. אחד הפתרונות שתקבלו כשתשאלו במרפאה וטרינרית זה להוציא לכלבים והחתולים את הציפורניים, פתרון זה אינו לרוחי ויותר ויותר וטרינרים נמענים מהליך זה לחיות מחמד, לעומת זאת ניתן לגזור את הציפורניים מבלי להוציא אותם לצמיתות, כך התהליך הפיך וניתן להחליט מה יותר חשוב לנו, רצפת הפרקט שלנו או איכות החיים של חיית המחמד שלנו. פתרון נוסף המאפשר שמירה על ריצפת פרקט משריטות של כלבים וחתולים זה להלביש לכפפות על כפות הרגלים של החתולים והכלבים כאשר הם בתוך הבית על משטח פרקט, זה אכן לא פתרון לעצלנים אך כך ניתן להרוויח משני העולמות מחד אנו שומרים על משטחי הפרקטים שלנו ומצד שני אין אנו פוגעים בחתול והכלב שלנו.

לסיכום חתול ופרקט, כלב ופרקט או כל שילוב אחר, אין שילוב זה מחייב שיגמר בביקור מרפאה וטרינרית או הזמנת וטרינר חירום עקב החלקה וצורך בתפרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ButtersSckotch

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Butters Sckotch

מאת: Butters Sckotchניתוחים פלסטיים29/07/121042 צפיות
עור הפנים שלנו, שהיה כה יפה וחלק בצעירותנו, הופך עם השנים לחרוש קמטים. לפתע בפני השטח החלקים מופיעים סדקים, תלמים וכו', כסמל פיזי לעייפותו של הגוף לעת זקנה, כמו בית ישן שקירותיו מתחילים להתבלות ולהיסדק. מאחר והפנים אינן ניתנות להסתרה, סימני הזמן ניכרים עליהם בצורה הכי משמעותית ובולטת – מה עושים? מילוי קמטים!

מאת: Butters Sckotchתעשייה27/12/111092 צפיות
מלגזות חשמליות הן לא הדבר הבא בתחום מתקני ההרמה – הן כבר כאן, בהווה, ומוכיחות את עצמן שוב ושוב מחדש. 7 עובדות שלא ידעתם אודות מלגזות חשמליות לעבודות שינוע

מאת: Butters Sckotchריהוט 27/12/111237 צפיות
חג החנוכה עוד לא עבר אבל הכתמים והבלגן כבר כאן, מאכלי חג החנוכה הם מהמאכלים הכי מלכלכים, בכל זאת מדובר על שמן, בצק וסוכר שילדים לוקחים ומפזרים בכל רחבי הבית. לפני הכל חשוב לציין כי חשוב לשמור על הניקיון הכללי של הריהוט והריפודים בבית, כתמים ישנים הופכים לכתמים עקשנים יותר שיותר קשה לנקות ולהסיר לחלוטין.

מאת: Butters Sckotchעסקים קטנים ובינוניים27/12/119832 צפיות
בתור בעל עסק שלא מייצר סופגניות במקום אלא קונה, אני צריך לדאוג למשלוחים של סופגניות טריות כל יום בחג החנוכה, שלא נדבר על זה שקונים סופגניות כמה שבועות לפני החנוכה. כמו כל מי שמזמין שליחויות של מזון יודע שהמזון צריך להיות ארוז בצורה מיוחדת בשביל שיישאר באיכות הגבוהה ביותר,

מאת: Butters Sckotchאומנות - כללי14/10/111193 צפיות
"אני פרח שאני לא אוהבת לקבל", את המשפט הזה שמעתי מאז שהייתי ילדה קטנה תמיד התפלאתי מהשבריריות שלהם מצד אחד ומהחיוניות שלהם מצד שני. אם חושבים על זה לעומק, זה ממש לא קל להיות פרח – אם מישהו רוצה לקטוף אותך או לאכול אותך, אין לך אפשרות לברוח, החיים שלך בדרך כלל די קצרים, אתה תלוי בשמש ובמזג האוויר על מנת שיהיו לך מספיק מים לשתייה ומקור מזון והכי גרוע זה שכל היום הולכים עלייך חרקים.

מאת: Butters Sckotchעסקים - כללי14/10/111136 צפיות
תאמינו לי, עומס כזה עוד לא היה לי. וואלה, ראש השנה בפתח, אבל אנשים – כמה שליחויות אתם צריכים? סתם, אני לא מתלונן, פשט חזרתי עכשיו מיום עבודה שבו תיזזתי ללא הרף מבית למקום עבודה, ממקום עבודה לבית, ולא הפסקתי לסחוב חבילות שי לסוכות. האמת? אם אני מתנתק לרגע מהעובדה שאני זה שמבצע את כל אותן שליחויות, אני חייב להודות שאני אוהב את החג הזה. פתאום כולם נהיים נחמדים לכולם, דבר שלא רואים כל יום בארצנו הקטנטונת. ביום רגיל אני מביא למישהו חבילה, והוא בקושי מסתכל עליי. אומר תודה מתחת לאף, מסתכל בחבילה ומנסה

מאת: Butters Sckotchתחבורה ורכב - כללי14/10/111303 צפיות
מכירים את הימים האלה שמתחשק לכם פנק את עצמכם במשהו גדול, אבל באמת גדול? אז ממש בשבוע שעבר היה לי יום כזה. קמתי בבוקר והחלטתי שמגיע לי להתחדש במשהו שממש מזמן לא קניתי – אוטו. האמת היא, שזו לא הייתה החלטה של רגע. חשבתי על זה כבר כמה חודשים טובים וכל פעם דחיתי את ההחלטה גם כי לא הייתי בטוח שיהיה לי מספיק כסף וגם כי לא ידעתי איזה אוטו אני רוצה לקנות.

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197148 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187261 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187429 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187762 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187833 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187904 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184132 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica