חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית רכב חדש - השיקולים

מאת: Butters Sckotchתחבורה ורכב - כללי14/10/20111303 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קניית רכב חדש

מכירים את הימים האלה שמתחשק לכם פנק את עצמכם במשהו גדול, אבל באמת גדול? אז ממש בשבוע שעבר היה לי יום כזה. קמתי בבוקר והחלטתי שמגיע לי להתחדש במשהו שממש מזמן לא קניתי – אוטו. האמת היא, שזו לא הייתה החלטה של רגע. חשבתי על זה כבר כמה חודשים טובים וכל פעם דחיתי את ההחלטה גם כי לא הייתי בטוח שיהיה לי מספיק כסף וגם כי לא ידעתי איזה אוטו אני רוצה לקנות.

לא קונים בל שבודקים

בגלל שאי כבר ילד גדול אני יודעת, שלא קונים חתול בשק, בטח לא כשמדובר באוטו. לכן, קודם כל עשיתי בדיקה יסודית בחשבון הבנק שלי, וראיתי שכסף עבור קניית רכב חדש אפילו דרך סכונויות רכב לא זולות, תודה לאל, יש. מייד אחרי כן עשיתי סיור בסוכנויות רבות שמציעות סוגים שונים של מכוניות, במטרה לקבל החלטה לגבי כלי התחבורה הפרטי שבו אסע מדי יום לעבודה ומדי פעם לטיולים משפחתיים.

ראיתי את האור!

כשהגעתי לסוכנות פולקסווגן הכול כבר היה ברור. ראיתי שם רכבים מסוגים שונים שכל אחד מציע מפרט טוב יותר מהשני, וכולם מיוצרים ברמת גימור שהייתה מושלמת לטעמי. בחרתי בשני רכבים וביקשתי להזמין תור לנסיעת מבחן. חיכיתי ליום הזה כמו ילד שמחכה ליום ההולדת שלו, וכשהוא הגיע לבשתי את מיטב מחלצותיי, לקחתי את אשתי כדי שתתרשם גם היא, והגענו לסוכנות. כבר כשנכנסנו אשתי הנהנה בראשה וידעתי שהיא מאשרת את הבחירה (בינינו, אי אפשר שלא. קניית רכב חדש עושים רק בפולקסווגן, זאת המסקנה שאליה הגעתי במהלך הבדיקות היסודיות שביצעתי בחודשים האחרונים). יצאנו לשתי נסיעות מבחן שבסופן היה לנו ברור בדיוק איזה רכב אנחנו רוצים.

מכאן הכול זרם חלק – בחרנו צבע, אמרו לנו שממש במקרה יש אותו במלאי, ויום למחרת כבר נסענו ברכב חדש, שמספק לנו חוויית נסיעה ברמה שלא הכרנו. הגימורים המושלמים, האבזור הנהדר בפנים, נוחות המושבים ושדה הראייה הרחב שהוא מאפשר, הופכים את האוטו הזה לאחד הרכבים הטובים ביותר, אם לא הטוב ביותר, שבו נהגתי או נסעתי אי פעם. אין ספק, שאם היום מישהו יבוא ויתייעץ איתי בעניין קניית רכב חדש, אגיד לו ללא שמץ של ספק בקולי, שיקנה רק פולקסווגן, כי פולקסווגן זה איכות.

אחריות שנוסעת איתי

כמובן שעם הרכב מגיעה גם אחריות מלאה במידה שמבצעים את הטיפולים במוסך מורשה מטעמה של סוכנות פולקסווגן, דבר שבהחלט מוסיף לאמינות שיש גם כך לחברה הוותיקה הזאת, שלא נס ליחה מזה שנים. אם תסלחו לי, בדיוק קיבלתי טלפון מחבר שרוצה להתייעץ איתי בנושא קניית רכב חדש. "דוד – שומע? פולקסווגן. רק פולקסווגן".

נסיעה טובה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ButtersSckotch

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Butters Sckotch

מאת: Butters Sckotchניתוחים פלסטיים29/07/121042 צפיות
עור הפנים שלנו, שהיה כה יפה וחלק בצעירותנו, הופך עם השנים לחרוש קמטים. לפתע בפני השטח החלקים מופיעים סדקים, תלמים וכו', כסמל פיזי לעייפותו של הגוף לעת זקנה, כמו בית ישן שקירותיו מתחילים להתבלות ולהיסדק. מאחר והפנים אינן ניתנות להסתרה, סימני הזמן ניכרים עליהם בצורה הכי משמעותית ובולטת – מה עושים? מילוי קמטים!

מאת: Butters Sckotchתעשייה27/12/111092 צפיות
מלגזות חשמליות הן לא הדבר הבא בתחום מתקני ההרמה – הן כבר כאן, בהווה, ומוכיחות את עצמן שוב ושוב מחדש. 7 עובדות שלא ידעתם אודות מלגזות חשמליות לעבודות שינוע

מאת: Butters Sckotchריהוט 27/12/111237 צפיות
חג החנוכה עוד לא עבר אבל הכתמים והבלגן כבר כאן, מאכלי חג החנוכה הם מהמאכלים הכי מלכלכים, בכל זאת מדובר על שמן, בצק וסוכר שילדים לוקחים ומפזרים בכל רחבי הבית. לפני הכל חשוב לציין כי חשוב לשמור על הניקיון הכללי של הריהוט והריפודים בבית, כתמים ישנים הופכים לכתמים עקשנים יותר שיותר קשה לנקות ולהסיר לחלוטין.

מאת: Butters Sckotchעסקים קטנים ובינוניים27/12/119838 צפיות
בתור בעל עסק שלא מייצר סופגניות במקום אלא קונה, אני צריך לדאוג למשלוחים של סופגניות טריות כל יום בחג החנוכה, שלא נדבר על זה שקונים סופגניות כמה שבועות לפני החנוכה. כמו כל מי שמזמין שליחויות של מזון יודע שהמזון צריך להיות ארוז בצורה מיוחדת בשביל שיישאר באיכות הגבוהה ביותר,

מאת: Butters Sckotchאומנות - כללי14/10/111193 צפיות
"אני פרח שאני לא אוהבת לקבל", את המשפט הזה שמעתי מאז שהייתי ילדה קטנה תמיד התפלאתי מהשבריריות שלהם מצד אחד ומהחיוניות שלהם מצד שני. אם חושבים על זה לעומק, זה ממש לא קל להיות פרח – אם מישהו רוצה לקטוף אותך או לאכול אותך, אין לך אפשרות לברוח, החיים שלך בדרך כלל די קצרים, אתה תלוי בשמש ובמזג האוויר על מנת שיהיו לך מספיק מים לשתייה ומקור מזון והכי גרוע זה שכל היום הולכים עלייך חרקים.

מאת: Butters Sckotchעסקים - כללי14/10/111137 צפיות
תאמינו לי, עומס כזה עוד לא היה לי. וואלה, ראש השנה בפתח, אבל אנשים – כמה שליחויות אתם צריכים? סתם, אני לא מתלונן, פשט חזרתי עכשיו מיום עבודה שבו תיזזתי ללא הרף מבית למקום עבודה, ממקום עבודה לבית, ולא הפסקתי לסחוב חבילות שי לסוכות. האמת? אם אני מתנתק לרגע מהעובדה שאני זה שמבצע את כל אותן שליחויות, אני חייב להודות שאני אוהב את החג הזה. פתאום כולם נהיים נחמדים לכולם, דבר שלא רואים כל יום בארצנו הקטנטונת. ביום רגיל אני מביא למישהו חבילה, והוא בקושי מסתכל עליי. אומר תודה מתחת לאף, מסתכל בחבילה ומנסה

מאת: Butters Sckotchתעשייה27/12/101393 צפיות
עבור מי שניגש למבחני התיאוריה, סימון כבישים הוא בסך הכול עוד פרק שנמצא בתחתית לוח התמרורים, אותו צריך לשנן וללמוד כדי להשיג את רישיון הנהיגה המיוחל. אולם עבור כל מי שנוהג בתנאי דרך קשים, בכבישים מפותלים או במצבים של ראות לקויה, הסימונים שעל הכביש מתבררים במהרה כאמצעי להצלת חיים.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213579 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204171 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205090 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192545 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181522 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica