חפש מאמרים:
שלום אורח
27.10.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מילוי קמטים בעזרת בוטוקס וחומרים נוספים

מאת: Butters Sckotchניתוחים פלסטיים29/07/20121085 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עור הפנים שלנו, שהיה כה יפה וחלק בצעירותנו, הופך עם השנים לחרוש קמטים. לפתע בפני השטח החלקים מופיעים סדקים, תלמים וכו', כסמל פיזי לעייפותו של הגוף לעת זקנה, כמו בית ישן שקירותיו מתחילים להתבלות ולהיסדק. מאחר והפנים אינן ניתנות להסתרה, סימני הזמן ניכרים עליהם בצורה הכי משמעותית ובולטת – מה עושים? מילוי קמטים!

לפני שאתם מתחילים לרוץ ולחפש אחר טיפולי מילוי קמטים, כדאי לדעת כמה דברים: ישנם קמטי הבעה הנוצרים מפעילות שרירית, כמו למשל כיווץ המצח. לסוג זה לא יואיל מילוי קמטים, כי הם משתנים לפי ההבעה – עבורם יתאים טיפול כמו הזרקה של בוטוקס, שמנטרל את פעילות השריר לזמן מה, וכך מחליק את המקום. לעומתם יש קמטים סטטיים, שהם הקשורים בהזדקנות, והם אלו שאותם יש למלא.

ישנם חומרים רבים ושונים המשמשים למילוי קמטים, וכל הזמן נוספים חומרים חדשים ושיטות מתקדמות יותר – טווח ההשפעה משתנה מאחד לשני, ויש כאלו שתוצאותיהם ניכרות במשך חודשים בודדים ואילו אחרים מחזיקים למספר שנים. פרט להזרקת חומרי מילוי קמטים אפשר כמובן לטפל בבעיה ולעבור הצערת עור (מלשון "צעיר") בשיטות כמו פילינג (קילוף כימי) או בניתוחי מתיחת עור הפנים.

חומרי מילוי קמטים

חומצה היאלורונית – חומרים המבוססים על חומצה היאלורונית הפכו לטיפולים המומלצים כיום בחום על ידי אסתטיקנים. למרות שהשם "חומצה" מעט מרתיע, מדובר בחומר בטוח לטיפול, שכן אחד מתפקידיה החשובים של חומצה זו בגוף האדם הינו שמירה על נפח העור ועל הלחות המצויה בו. כמובן, חשוב לשים לב שהטיפול נעשה במוצר בעל תו תקן בינלאומי ואישור של משרד הבריאות. ישנם מוצרים תחת שמות שונים שכולם בעצם עשויים חומצה היאלורונית למילוי קמטים, ביניהם רסטילן, ג'ובדרם, פרלן ועוד.

כאמור, סוגי חומרים אלו הינם הבטוחים והשכיחים ביותר כיום בשוק עבור מילוי קמטים.

קולגן – החלבון המוכר ביותר בגוף האדם, שגם מספק נפח לעור שלנו. ככל שאנו מזדקנים, כמותו בגוף מצטמצמת, והדבר משפיע גם על יצירת הקמטים. הקולגן מתאים גם לטיפול בקמטי הבעה, וההשפעות שלו מיידיות, אם כי קצרות טווח (מחזיק מעמד מספר חודשים).

סיליקון – כן, אותו חומר המוכר מאוד מניתוחי החזה הפלסטיים (ובשנים האחרונות גם מאינספור כלי מטבח) משמש גם עבור טיפולי מילוי קמטים, שכן הוא יוצר גירוי שגורם לגוף לייצר קולגן טבעי – שכאמור, תורם לנפח העור. מדובר בהזרקה של חומר בכמות מאוד מאוד קטנה ובהדרגה בטיפולים נפרדים, אחרת הוא יכול לזוז וליצור גבשושיות לא סימפטיות. הטיפול מתאים רק לקמטים באזור הפה, אך בשל תופעות הלוואי האפשריות רבים מעדיפים להשתמש בשיטות מילוי קמטים אחרות.

בנוסף לחומרים שציינו, יש גם טיפולים נוספים: מילוי קמטים באמצעות שומן הנשאב מחלק אחר מגוף המטופל, ביו-אלקמיד סינתטי ואיזולגן שגורם לייצור קולגן (אך אינו מתאים לקמטים עמוקים). כתמיד, מוטב להתייעץ עם פלסטיקאי או רופא עור לפני ביצוע טיפולים מכל סוג למילוי קמטי הפנים.

 



תגיות המאמר: בוטוקס, מילוי קמטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ButtersSckotch

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Butters Sckotch

מאת: Butters Sckotchתעשייה27/12/111151 צפיות
מלגזות חשמליות הן לא הדבר הבא בתחום מתקני ההרמה – הן כבר כאן, בהווה, ומוכיחות את עצמן שוב ושוב מחדש. 7 עובדות שלא ידעתם אודות מלגזות חשמליות לעבודות שינוע

מאת: Butters Sckotchריהוט 27/12/111283 צפיות
חג החנוכה עוד לא עבר אבל הכתמים והבלגן כבר כאן, מאכלי חג החנוכה הם מהמאכלים הכי מלכלכים, בכל זאת מדובר על שמן, בצק וסוכר שילדים לוקחים ומפזרים בכל רחבי הבית. לפני הכל חשוב לציין כי חשוב לשמור על הניקיון הכללי של הריהוט והריפודים בבית, כתמים ישנים הופכים לכתמים עקשנים יותר שיותר קשה לנקות ולהסיר לחלוטין.

מאת: Butters Sckotchעסקים קטנים ובינוניים27/12/1111106 צפיות
בתור בעל עסק שלא מייצר סופגניות במקום אלא קונה, אני צריך לדאוג למשלוחים של סופגניות טריות כל יום בחג החנוכה, שלא נדבר על זה שקונים סופגניות כמה שבועות לפני החנוכה. כמו כל מי שמזמין שליחויות של מזון יודע שהמזון צריך להיות ארוז בצורה מיוחדת בשביל שיישאר באיכות הגבוהה ביותר,

מאת: Butters Sckotchאומנות - כללי14/10/111243 צפיות
"אני פרח שאני לא אוהבת לקבל", את המשפט הזה שמעתי מאז שהייתי ילדה קטנה תמיד התפלאתי מהשבריריות שלהם מצד אחד ומהחיוניות שלהם מצד שני. אם חושבים על זה לעומק, זה ממש לא קל להיות פרח – אם מישהו רוצה לקטוף אותך או לאכול אותך, אין לך אפשרות לברוח, החיים שלך בדרך כלל די קצרים, אתה תלוי בשמש ובמזג האוויר על מנת שיהיו לך מספיק מים לשתייה ומקור מזון והכי גרוע זה שכל היום הולכים עלייך חרקים.

מאת: Butters Sckotchעסקים - כללי14/10/111185 צפיות
תאמינו לי, עומס כזה עוד לא היה לי. וואלה, ראש השנה בפתח, אבל אנשים – כמה שליחויות אתם צריכים? סתם, אני לא מתלונן, פשט חזרתי עכשיו מיום עבודה שבו תיזזתי ללא הרף מבית למקום עבודה, ממקום עבודה לבית, ולא הפסקתי לסחוב חבילות שי לסוכות. האמת? אם אני מתנתק לרגע מהעובדה שאני זה שמבצע את כל אותן שליחויות, אני חייב להודות שאני אוהב את החג הזה. פתאום כולם נהיים נחמדים לכולם, דבר שלא רואים כל יום בארצנו הקטנטונת. ביום רגיל אני מביא למישהו חבילה, והוא בקושי מסתכל עליי. אומר תודה מתחת לאף, מסתכל בחבילה ומנסה

מאת: Butters Sckotchתחבורה ורכב - כללי14/10/111356 צפיות
מכירים את הימים האלה שמתחשק לכם פנק את עצמכם במשהו גדול, אבל באמת גדול? אז ממש בשבוע שעבר היה לי יום כזה. קמתי בבוקר והחלטתי שמגיע לי להתחדש במשהו שממש מזמן לא קניתי – אוטו. האמת היא, שזו לא הייתה החלטה של רגע. חשבתי על זה כבר כמה חודשים טובים וכל פעם דחיתי את ההחלטה גם כי לא הייתי בטוח שיהיה לי מספיק כסף וגם כי לא ידעתי איזה אוטו אני רוצה לקנות.

מאת: Butters Sckotchתעשייה27/12/101444 צפיות
עבור מי שניגש למבחני התיאוריה, סימון כבישים הוא בסך הכול עוד פרק שנמצא בתחתית לוח התמרורים, אותו צריך לשנן וללמוד כדי להשיג את רישיון הנהיגה המיוחל. אולם עבור כל מי שנוהג בתנאי דרך קשים, בכבישים מפותלים או במצבים של ראות לקויה, הסימונים שעל הכביש מתבררים במהרה כאמצעי להצלת חיים.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161855 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161743 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161847 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161673 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152342 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151867 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152368 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica