חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקוי כתמי חג החנוכה מספות, שטיחים וריפודים

מאת: Butters Sckotchריהוט 27/12/20111236 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חג החנוכה עוד לא עבר אבל הכתמים והבלגן כבר כאן, מאכלי חג החנוכה הם מהמאכלים הכי מלכלכים, בכל זאת מדובר על שמן, בצק וסוכר שילדים לוקחים ומפזרים בכל רחבי הבית. לפני הכל חשוב לציין כי חשוב לשמור על הניקיון הכללי של הריהוט והריפודים בבית, כתמים ישנים הופכים לכתמים עקשנים יותר שיותר קשה לנקות ולהסיר לחלוטין.

ניקוי כתמים של סופגניות

יש כמה סוגים של כתמי סופגניות, וזה משתנה לפי סוג הרכיב שפגע בריפוד, לעיתים הילדים נוגסים והריבה נוזלת לשטיח, אחרים רצים על הספות עם הסופגנייה ביד והיא משאירה שובל של אבקת סוכר על הספות ואם נפלה כל הסופגנייה (לא עלינו), יהיה כתם מעורב של שמן, ריבה ואבקת סוכר.

ניקוי כתמי שמן הסופגנייה

בכדי לנקות כתמי שמן מסופגנייה צריך תחילה לספוג את השמן בעזרת נייר סופג, זה יספוג רק חלק מהשמן, אחרי שספגנו את השכבה הראשונה של השמן נעבור עם חומר ניקוי עדין מהול במים וסבון בעזרת מטלית רטובה קלות, נחכה שהאזור יתייבש ובמידת הצורך נחזור על הפעולה עד שהכתמים ייעלמו, הרי לכם מומחה ניקוי ספות.

ניקוי כתמי אבקת סוכר של הסופגנייה

את מרבית הכתמים של אבקת הסוכר ניתן לנקות בעזרת מים ומעט סבון, אם הניקוי יהיה מיידי לאחר הפגיעה הראשונית סביר שהניקוי יהיה מלא ולא יהיה זכר לכתמי אבקת הסוכר.

ניקוי כתמי ריבה

תחילה ננקה את כל הריבה שנצליח להוריד באופן ידני,  ואז נראה שנשארנו עם כתם מכוער על הספה או על השטיח, גם כאן נשתמש בחומר ניקוי עדין בשלב הראשון, ולאחר מכן בגלל שמדובר בכתם עיקש אפשר להשתמש באמוניה על מטלית בשביל לנקות כתם ריבה עקשן.

ניקוי כתמים מלביבות

תהליך הניקוי יהיה זהה לתהליך הניקוי של כתמי שמן מסופגנייה.

ניקוי שעוות (חלב) נרות מספות ושטיחים

נכסה את הכתם שעל הספה או השטיח בשכבה של נייר פרגמנט, לאחר מכן נגהץ אותו בטמפרטורה נמוכה שלא תפגע בבד, וכך תרד כל שעוות הנר. דרך אחרת אך מעט קשה היא הקפאה של האזור, מרבית הספות לא יכנסו למקפיא שלנו, אבל אם מדובר באזור שניתן לפרק אז זה אפשרי, לאחר שנקפיא את האוזר כל שנותר לעשות זה לגרד את השעווה בעזרת סכין.

עוד על ניקוי שטיחים

 



תגיות המאמר: ניקיון, ספות, שטיחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ButtersSckotch

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Butters Sckotch

מאת: Butters Sckotchניתוחים פלסטיים29/07/121042 צפיות
עור הפנים שלנו, שהיה כה יפה וחלק בצעירותנו, הופך עם השנים לחרוש קמטים. לפתע בפני השטח החלקים מופיעים סדקים, תלמים וכו', כסמל פיזי לעייפותו של הגוף לעת זקנה, כמו בית ישן שקירותיו מתחילים להתבלות ולהיסדק. מאחר והפנים אינן ניתנות להסתרה, סימני הזמן ניכרים עליהם בצורה הכי משמעותית ובולטת – מה עושים? מילוי קמטים!

מאת: Butters Sckotchתעשייה27/12/111092 צפיות
מלגזות חשמליות הן לא הדבר הבא בתחום מתקני ההרמה – הן כבר כאן, בהווה, ומוכיחות את עצמן שוב ושוב מחדש. 7 עובדות שלא ידעתם אודות מלגזות חשמליות לעבודות שינוע

מאת: Butters Sckotchעסקים קטנים ובינוניים27/12/119817 צפיות
בתור בעל עסק שלא מייצר סופגניות במקום אלא קונה, אני צריך לדאוג למשלוחים של סופגניות טריות כל יום בחג החנוכה, שלא נדבר על זה שקונים סופגניות כמה שבועות לפני החנוכה. כמו כל מי שמזמין שליחויות של מזון יודע שהמזון צריך להיות ארוז בצורה מיוחדת בשביל שיישאר באיכות הגבוהה ביותר,

מאת: Butters Sckotchאומנות - כללי14/10/111193 צפיות
"אני פרח שאני לא אוהבת לקבל", את המשפט הזה שמעתי מאז שהייתי ילדה קטנה תמיד התפלאתי מהשבריריות שלהם מצד אחד ומהחיוניות שלהם מצד שני. אם חושבים על זה לעומק, זה ממש לא קל להיות פרח – אם מישהו רוצה לקטוף אותך או לאכול אותך, אין לך אפשרות לברוח, החיים שלך בדרך כלל די קצרים, אתה תלוי בשמש ובמזג האוויר על מנת שיהיו לך מספיק מים לשתייה ומקור מזון והכי גרוע זה שכל היום הולכים עלייך חרקים.

מאת: Butters Sckotchעסקים - כללי14/10/111135 צפיות
תאמינו לי, עומס כזה עוד לא היה לי. וואלה, ראש השנה בפתח, אבל אנשים – כמה שליחויות אתם צריכים? סתם, אני לא מתלונן, פשט חזרתי עכשיו מיום עבודה שבו תיזזתי ללא הרף מבית למקום עבודה, ממקום עבודה לבית, ולא הפסקתי לסחוב חבילות שי לסוכות. האמת? אם אני מתנתק לרגע מהעובדה שאני זה שמבצע את כל אותן שליחויות, אני חייב להודות שאני אוהב את החג הזה. פתאום כולם נהיים נחמדים לכולם, דבר שלא רואים כל יום בארצנו הקטנטונת. ביום רגיל אני מביא למישהו חבילה, והוא בקושי מסתכל עליי. אומר תודה מתחת לאף, מסתכל בחבילה ומנסה

מאת: Butters Sckotchתחבורה ורכב - כללי14/10/111303 צפיות
מכירים את הימים האלה שמתחשק לכם פנק את עצמכם במשהו גדול, אבל באמת גדול? אז ממש בשבוע שעבר היה לי יום כזה. קמתי בבוקר והחלטתי שמגיע לי להתחדש במשהו שממש מזמן לא קניתי – אוטו. האמת היא, שזו לא הייתה החלטה של רגע. חשבתי על זה כבר כמה חודשים טובים וכל פעם דחיתי את ההחלטה גם כי לא הייתי בטוח שיהיה לי מספיק כסף וגם כי לא ידעתי איזה אוטו אני רוצה לקנות.

מאת: Butters Sckotchתעשייה27/12/101393 צפיות
עבור מי שניגש למבחני התיאוריה, סימון כבישים הוא בסך הכול עוד פרק שנמצא בתחתית לוח התמרורים, אותו צריך לשנן וללמוד כדי להשיג את רישיון הנהיגה המיוחל. אולם עבור כל מי שנוהג בתנאי דרך קשים, בכבישים מפותלים או במצבים של ראות לקויה, הסימונים שעל הכביש מתבררים במהרה כאמצעי להצלת חיים.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201710 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191585 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica