חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתקני תצוגה כחלק ממיתוג

מאת: רחלי פרימיתוג18/10/20101063 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין ספק שלאחר שהחלטנו למתג את בית העסק, והשקענו זמן וכסף רבים בעיצוב אתר, עיצוב לוגו וכדומה מגיע השלב המכריע והחשוב של ביצוע עבודות דפוס מכל הסוגים על מנת לפרסם את העסק בכל דרך אפשרית עם מגוון לקוחות פוטנציאלים.

הדרך המוכרת ביותר והיא גם הנפוצה ביותר היא הפקת דפוס של כרטיסי ביקור. לכל אדם בחברה או בארגון אותו רוצים לשווק אפשר להפיק כרטיס ביקור עם שמו, התפקיד אותו הוא מבצע ואז את כל התוספות המיתוגיות האפשריות – לוגו, סלוגן, שם החברה, מטרותיה וכדומה. הפקות דפוס של כרטיסי ביקור יכולות להופיע ככרטיסים מרובעים, עגולים, גזורים בצורות מיוחדות, עבים דקים, למינציה, מוטבעים, מבד, מפלסטיק, עם סובלימציה, שחור לבן, פול פרוצס וכיוצא באלה. מגוון אדיר של אפשרויות כאשר כל אחד מהם אומר משהו על הארגון ונותן רמז להתייחסותה של החברה אל לקוחותיה.

הפקות דפוס אחרות, שגם בהם עושים שימוש נרחב הם מתקני תצוגה. מתקני תצוגה מוכרים גם בשמם רול אפים או רול אפס ומדובר למעשה במתקן דק הבנוי בסך הכול מעמוד צר ותומך שבתחתיתו מעיין רגלית המשמשת בסיס למתקן ושומרת עליו יציב ובחלקו העליון תפס אשר מונע מהפלקט עליו מודפס המסר להתגלגל חזרה אל תוך רגלית התמיכה.

הפקות דפוס של מתקני תצוגה מודפסים לרב על פלקטים קשיחים אשר יכולים להתגלגל סביב גליל בתוך המעמד של אותם מתקני תצוגה ולהיפתח בכל פעם שיש כנס, אירוע או סתם כאשר הם מותקנים בכניסה לארגון. פלקטים אלה הם עמידים ביותר ובזכות גודלם יכולים להכיל מידע רב, פרסומי, שיווקי מיתוגי וכדומה.

לרוב, מתקני תצוגה אלה מכילים את הלוגו של החברה, השם והסלוגן המוביל. לכל מתקן מבצעים הפקת דפוס שונה המכילה את המטרות של אותו כנס או אירוע בו מוצג המתקן. לדוגמא בכנס לקוחות עסקי, יזמין הארגון הפקת דפוס עם שם הכנס, תאריך, לוחות זמנים של נואמים ושל ההתנהלות הכללית של היום. באירועים אחרים אשר בהם נדרשים להשתמש באותם מתקני תצוגה הכיתוב חייב להיות כללי יותר ולעיתים אף ניתן להוסיף להם מאפיינים שישדרגו אותם. לדוגמא במידה מתקני עיצוב אלה מוצבים בכנס עם כמות נוספת של מתחרים אפשר להוסיף מתקן קטן של כרטיסי ביקור כך שבכל פעם שאדם יעבור לידו הוא יוכל לקחת כרטיס.

ישנם הפקות דפוס רבות ומגונות כמו פליירים לבית העסק שמשאירים בתיבות הדואר של לקוחות לוקאליים המתגוררים באזור בית העסק, או לוחות שנה מיוחדים עם תמונות של עבודות לדוגמא ופרטי יצירת קשר עם החברה. המגוון הוא אינסופי ולכן חשוב לדעת לבחור את המוצר הנכון לעסק שלך על מנת שיבצע את השירות הטוב ביותר לפרסום העסק ולמשיכת לקוחות פוטנציאלים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121300 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121358 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111829 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111278 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112132 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111550 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192734 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176196 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162597 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162695 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162184 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162008 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica