חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקמת מערכת מחשבים בארגון

ארגון מוקמת תשתית מחשוב עליה מורכבת רשת של מחשבים בה כל המחשבים מגיעים לשרת ויוצרים קשר גם מחוץ לארגון באמצעות נקודת חיבור לרשת.  ההקמה של רשת המחשבים מתבצעתלאחר בדיקה מקיפה של מערכת המחשוב המתאימה לארגון, לצרכיו, היקפו, תקציבו  ולמטרותיו.

תשתיות מחשוב

התשתיות של המחשוב כוללות  תשתיות של סיבים אופטיים, הקמה של חדרי מחשבים עם התקנה של ציוד , מתגים ומרכזיות לפי צרכי החברה. התכנון של תשתית המחשבים חייב להיות ברמה גבוהה ומדויקת כך שהרשת תהיה בעלת תועלת גבוהה לחברה. החברה המקימה את התשתיות בודקת את היקף העובדים בארגון כולל תחזית להתרחבות, מהו הציוד המתאים לחברה, מה צריך להיות גודל חוות השרתים ועוד. חברה מקצועית ואמינה מתקינה מערכות מתקדמות המספקות מענה לצרכי הארגון. לאחר ההתקנה החברה בודקת אם המערכת פועלת כראוי. החברה מספקת ליווי, תמיכה ומתן מענה לתקלות גם לאחר ההתקנה. לחלק מהציוד יש אחריות של מספר שנים ולחלקו יש אחריות לכל החיים.

חדר תקשורת

החברה המקימה עבור הארגון את התשתיות, מבצעת התקנה של נתבים, חיווט של כבלים מעל ומתחת לקרקע ועוד.  חדר התקשורת בחברות גדולות מכיל כמות עצומה של שרתים וציוד תקשורת .  השרתים הם מחשבים חזקים ביותר, המספקים את השירותים עבור מחשבי החברה המחוברים אליהם באמצעות רשת המחשבים. ישנם סוגים שונים של שרתים כמו שרתי אינטרנט, טרמינל, חדרי ועידה וכו'. בכדי למנוע נזק למערכות מותקנות בחדר התקשורת מערכות מתקדמות כולל גנראטורים, מערכות מיזוג אוויר עם מתן התראה לגבי לחות, שינויים בטמפרטורה, נזילות.

 רשת המחשבים

חברה המקימה עבור הארגון את מערכת המחשוב מספקת לו מחשבים, מדפסות, שרתי דואר תוכנות מתקדמות, מערכות שמירת ואבטחתו. רשת המחשבים מספקת לארגון   לשמור על המידע שלו בצורה מאורגנת וזמינה, הגנה על המידע מפני  וירוסים, שיתוף של מידע בין העובדים ועוד. רשת המחשבים בחברה היא הבסיס לעבודה תקינה ושוטפת שלו. צריך לבחור חברה שתבצע עבודת תשתית איכותית, אמינה, חסכונית ומתאימה לצרכי הארגון.   לאחר ההקמה, החברה ממשיכה לייעץ לארגון, לפתור תקלות ובעיות, בעלות נמוכה.

באמצעות הרשת, העובדים יכולים לייעל את עבודתם על ידי שיתוף קבצים, מדפסות, להחליף רעיונות ולשתף במשימות,   לשתף יומנים ולקבוע פגישות וישיבות בקלות. שיתוף המידע הוא סלקטיבי עם אפשרות למנוע הרשאה למי שלא צריך להיחשף לאינפורמציה. לארגון יש יכולת בקרה ופיקוח על הגלישה באינטרנט

הקמה מקצועית, איכותית ומיומנת של תשתית מחשבים מצעידה את החברה קדימה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פתרונות תקשורת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרותי תקשורת

מאת: שרותי תקשורתתקשורת21/10/108415 צפיות
חשיבות חדשנות המרכזיות בארגונים בעידן התחרותי והמתקדם של היום היא קריטית. חברות מתחרות על מתן מענה טלפוני ברמה גבוהה ואפשרות מתקדמת לניהול שיחות.

מאמרים נוספים בנושא פרופילי חברות

מאת: asafפרופילי חברות15/09/143085 צפיות
חברות הדלק בכל רחבי העולם מתמודדות בעשורים האחרונים עם שאלות סביבתיות ואקולוגיות. הצרכן שזקוק לדלק כדי להפעיל את כלי הרכב שלו נקרע גם הוא בין שאלת הזיהום הסביבתי ושאלת המחיר. הצורך בפתרונות שיעזרו גם לכיס של הצרכן וגם לסביבתו הוביל לשימוש במוצרי דלק חדשניים וחסכוניים שמנסים להפחית באפקט הסביבתי וגם בהוצאה של הלקוח על צריכת דלק.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות08/03/148157 צפיות
פליירים צבעוניים הם עלוני פרסום המודפסים בצבע מלא ויכולים להכיל כל דבר שנרצה. דבר זה אומנם מאפשר לנו חופש יצירתי רחב בעת העיצוב הגרפי של פליירים, אך גם יוצר מקום להרבה טעויות פרסום, ולחוסר אונים בפני האתגר, במיוחד עבור עסקים קטנים שמדפיסים פליירים בפעם הראשונה ולא בטוחים מה כדאי לכלול בפרסום.

מאת: אוהד ז.פרופילי חברות23/02/148192 צפיות
חברות הנותנות מידע עסקי הן חברות אשר מורכבות ממומחים, אנליסטים, סטטיסטיקאים ואנשי מקצוע נוספים שהינם מומחים באיסוף של מידע עסקי ובניתוחו במיומנות, ובנוסף הינם בעלי מקצועיות במתן ייעוץ מקיף ללקוח המעוניין לקבל מידע וייעוץ לגבי חברות או לגבי החלטות עסקיות שהוא מתקשה לקבל. אחת מן החברות הללו היא נטו משווקים מקבוצת דן אנד ברדסטריט, שנותנת שירותי מידע על חברות, וייעוץ בנוגע להחלטות עסקיות.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות09/02/131785 צפיות
תמיד בשיחה קבוצתית לגבי ההמצאות ששינו את חיינו יהיה זה שיבוא ויגיד שמדיח כלים הוא ללא ספק המוצר שגרם לשינוי מאוד מהותי ברמת החיים ובתכנון הזמן השותף שלנו בשגרה.

מאת: sharonkal80פרופילי חברות21/10/128479 צפיות
שירותי מנעולן ברמת גן, זוכים לעבודות רבות גם בעיר תל אביב, ולו רק בגלל הקרבה הגדולה יותר לעיר ללא הפסקה. עם זאת, התעריפים שגובים בגין שירותי מנעולן ברמת גן, הם כמעט זהים אם לא זהים כליל, לאלו שבתל אביב.

מאת: אוהד הראלפרופילי חברות01/09/128579 צפיות
פורום עסקים מומלצים בניהול איש העסקים אוהד הראל בוחר להמליץ על עסקים שצוות שלם בודק ובוחן מבחינת איכות השירות או מוצרים לעומת המחירים והרלוונטיות לשוק, וכעת מצא הפורום להמליץ על קומג'ט - חברה למילוי דיו וטונר

מאת: משה אלוןפרופילי חברות27/08/1213306 צפיות
פלסטיק הוא אחד החומרים השימושיים ביותר, הוא עמיד, חזק וזול, קל לייצור ובטיחותי לאדם. ריבוי האריזות ושקיות הפלסטיק בחיי היומיום של כולנו לא מפתיע. אריזות ושקיות ומוצרי פלסטיק אחרים מיוצרים במפעלי פלסטיק ברחבי הארץ והעולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica