חפש מאמרים:
שלום אורח
07.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כותב תוכן לאינטרנט

מאת: קידום אתריםפרסום מקוון21/10/20101177 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

כותב תוכן לאינטרנט הוא אמן המילים .כותב תוכן באינטרנט הוא איש מכירות הממיר את המילים למכירות . לפני כותב תוכן עומדות שתי מטרות חשובות .הטקסטים חייבים להיות מעניינים, שימושיים ומועילים ,ועליו לכתוב כתבה מעניינת ומכוונת למנועי החיפוש

כותב תוכן לאינטרנט – מה "גוגל אוהב"

אחת המטרות של כתיבת כתבות באתר היא כדי לקדם את האתר במנועי החיפוש , בעיקר ב"גוגל". כדי לקדם את האתר עלינו לשתול בכתבה מילות מפתח.מילות מפתח הן המילים שעליהן יקיש הקורא בבואו לחפש מוצר מסוים והן המילים שיביאו אותו לאתר שלנו. ככל שיהיו יותר כניסות לאתר כך יקודם האתר בדירוג במנועי החיפוש . כותב תוכן לאינטרנטישלב אתמילות המפתח בכתבה . הן צריכות להיות משולבות בצורה טבעית, מאוזנת ומתוחכמת. אסור להן לפגוע בזרימה הטבעית של הכתבה .

 

כותב תוכן לאינטרנט – אמנות כתיבת הכותרות

עוד לפני קריאת הכתבה נפגש הגולש עם הכותרת .רק כותרת טובה תשאיר אותו באתר .אם כן, כיצד נכתוב כותרות טובות?

כותרת טובה היא כותרת מסקרנתכותרת שמגרה את הקורא להמשיך ולקרוא.

כותרת טובה היא כותרת ממוקדת וקצרה . לא יותר משמונה מילים.

כותב תוכן שנון-הכותב כותרת שנונה ולא ברורה מחטיאה את המטרה . ,הכותרת צריכה להיות מובנת ובעל מסר ברור .

קופירייטנג הוא האיש המומחהבכתיבה לאינטרנט וגם לכתיבת כותרות.

כותרת טובה היא כותרת שיש לה השפעה פסיכולוגית . שאלה תמימה כמו מי עוד רוצה ? משמעותה היא שישכבר אנשים שרוצים, בואווהצטרפואלינו !

כותב תוכן באינטרנט – הסוד של כתיבת התוכן.

 

כתיבה בסגנון פירמידה – את המסר החשוב נמקם בתחילת הכתבה . לאבטוח שהגולש ימשיך לקרוא את הכתבה עד סופה . כתיבת המסר החשוב בראש הכתבה תבטיח לנו שהוא לפחותהתוודע למסר שרצינו להעביר לו.

כותב תוכן באינטרנט יכתוב בפסקאות . הפסקאות יהיו קצרות , נושא אחד בכל פסקה . המשפטים יהיו קצרים וקריאים כתובים בשפה תקנית ללא שגיאות . כתיבהשתכבד את הקורא.

כתיבה קצרה ומתומצתת – כתיבה לאינטרנט הוא אומנות הכתיבה הממוקדתכמה שפחות מילים ומשפטים כך יהיה יותר טוב . תמידעלינו לזכור כי אנו כותבים לאדם עסוק שאין לו זמן פנוי והוא ממהר לעזוב . כתיבה ממוקדת תעביר לו המקסימום במינימום זמן.

כותב תוכם באינטרנט יודע את סודות הכתיבה השיווקית . כתיבה שיווקית היא הכתיבה הממירה מילים למכירות .

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקודם על ידי קאפרי קידום אתרים בירושלים ובניית אתרים בירושלים

.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131217 צפיות
היות שבני האדם מחפשים תמיד אפשרויות לשמור על עצמם, עקב כך הם יצרו את אמצעי השמירה הקרוי אומניות לחימה. המערב קיבל את אומניות לחימה מהעם הסיני אשר הוא הינו הראשון שפיתח את האופנים להגנה עצמית. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי הלוקח חלק באולימפיאדות מרובות.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131064 צפיות
בענף הנדלן הגדול של נדלן במושבים קיימות כמה קטגוריות והם: אדמות המיועדות לחקלאות, קרקעות מסחריות ויחידות המיועדות למגורים ועוד. מחיריהם של נדלן במושבים כפופים לשינויים ותלויים בכמה קריטריונים. מסיבה זו, טרם שאתם רוכשים נדלן במושבים נחוץ לבוא בדברים עם שמאי המתמחה בתחום במטרה לקבל הערכת מחיר עדכנית וריאלית.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131099 צפיות
קידוח בטון הוא עבודה של אנשי מקצוע. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. עבור העבודה של קידוחי בטון צריך לגשת למומחים בעלי ידע רב ונסיון שעובדים עם ציוד מיוחד.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131098 צפיות
המילה האחרונה בנושא הארונות הן ארונות הזזה. ארונות הזזה מאפשרים לנו חיסכון משמעותי בשטח, נוחיות ופתרונות אחסון מעניינים. ארונות הזזה הינם ארונות עם עיצוב. הרבה מעצבים בוחרים לרהט את הבית בארונות הזזה ומשקיעים חשיבה ומאמצים רבים בעיצובם.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131123 צפיות
בעת שבעל ואשה מחליטים שאין יותר מקום להמשכם של חיים משותפים וכי הם רוצים להתגרש ולחלק את הרכוש שומה עליהם להגיע אל עורך דין גירושין . בסיועו של עורך דין גירושין ניתן לעבור את ההליכים בצורה יותר נוחה ופשוטה כשכל אחד מבני הזוג יקבל את המגיע לו.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131152 צפיות
יותר מכל היעדים של הטיסות ישנו ביקוש רב של טיסות לניו יורק. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה בעולם החופשי הינה באמצעות טיסות לניו יורק. אפשרי לנסוע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי גם עם טיסה שעוברת במדינה אירופאית.

מאת: קידום אתריםרהיטים03/03/131438 צפיות
ישנם מקומות לא מעטים ברחבי העולם שאין אפשרות לבקר בהם באופן עצמאי ואחד מהם הוא תאילנד. טיול מאורגן לתאילנד יביא אותכם לשם. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אתכם אל המקומות האקזוטיים ביותר ברחבי העולם. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זוהי חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

מאמרים נוספים בנושא פרסום מקוון

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162516 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאת: לילה בן הרוש פרסום מקוון16/04/152407 צפיות
אם רוצה רוצה ליצור לעצמך פוקס, סדר ובהירות בשיווק , להפסיק לבזבז כספים על פרסום ושיווק שלא תמיד מביא תוצאות ולייצר זרם לקוחות קבוע והכנסה קבועה ויציבה. כספים מיותרים על שיווק ופרסום לא אפקטיבי זו הסדנא בשבילך כל הסודות לחשיפת העסק שלך באינטרנט ובתקשורת.

מאת: דויד מנשהפרסום מקוון19/04/146146 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים בשאלה איך לקדם את האתר שלנו, או איך למכור את המוצר או השירות שלנו. כאן אציג את האופציה של פירסום בתשלום לגוגל. בניגוד לקידום האורגני, המחייב עבודה וזמן רב, פירסום בגוגל פונה רק לקהל שמעניין אתכם והתשלום הוא רק אם הגולשים נחשפו לפירסום, או לחצו על המודעה ואף נוכל להחליט באיזה סוג אתרים יופיע הפירסום שלנו ואפילו באיזה אתרים ספציפיים היא תתפרסם – לרבות הימים והשעות וכן בהתאם

מאת: כתיבת מומחיםפרסום מקוון27/03/147963 צפיות
דומיין, או בשמו העברי- שם מתחם, הוא השם שמשמש את האתר ככתובת ברשת האינטרנט. לדומיינים מגוון סיומות במשמעויות שונות, המשמשים עבור ארצות שונות. הסיומות הישראלית היא il. צמד האותיות co מצביע על חברה פרטית או אדם עצמאי, ואילו האותיות org משמשות עבור מוסדות וארגונים.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום מקוון05/08/132302 צפיות
האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.

מאת: דרור הראלפרסום מקוון19/03/131782 צפיות
מאז כניסתו של אינטרנט, פרסום ברשת האינטרנט העולמית היה מאוד פופולרי. תאגידים רבים, חברות ועסקים נצלו את זה ואתה יכול לראות מודעות על כל דפי אינטרנט בם אתה מבקר. הצרכן יכול ללכת לכל מנוע חיפוש והקלד את מילת המפתח הנוגעת למה שהם מחפשים ופגעו חיפוש והם יהיו מסופקים עם רשימה ענקית שממנו הם יכולים לבחור. זו שיטה יעילה ומאוד זמן עלות הצלה של פרסום.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131907 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica