חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מפיצי ריח

מאת: שגיב אמריניקיון22/10/20102763 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ריח – אחד מחמשת החושים של האדם. על ריח יכול לקום וליפול דבר – בעזרתו אנו מחליטים מתי אוכל מקולקל, הוא משמש אותנו לגילוי סכנות (זוהי אחת הסיבות שלגז הבישול מוסיפים ריח – כדי שנוכל לזהות מתי יש דליפה), וכן הוא מסייע לנו לקבל גם החלטות בחיים, כגון האם לרכוש או לא לרכוש מוצר מסויים ואף מסייע לנו לבחור בני-זוג (גוף האדם מפריש פרומונים המסייעים לנו לקבל בתת מודע את ההחלטה האם האדם שמולנו הוא זיווג ראוי או לא).
לאחר מחקרים רבים בנושא, התגלה כי לחוש הריח כוח רב הרבה יותר ממה שסברו עד כה, והוא מהווה גורם משפיע בתת-מודע האם ניכנס לחנות מסויימת או האם נקנה מוצר מסויים.

מסיבה זו, בשנים האחרונות גובר השימוש יותר ויותר מוצרים הקרויים "מטהרי אוויר" על מנת למשוך לקוחות לחנות או לסייע להם לרכוש מוצר מסויים. למשל, בבתי-הקפה והמאפיות התנורים ממוקמים קרוב יחסית ללקוחות ושפתחי האוורור שלהם מופנים כלפי הרחוב – כדי שהמאפים החמים בעלי הריח הנפלא ימשכו לקוחות מבפנים ומבחוץ.
בתי עסק נוספים משתמשים בטכניקה זו למשיכת לקוחות – גם כאלו אשר לריח אין כל קשר למוצר הנמכר בחנות. שימוש בסוג כלשהו של מפיץ ריח בחנות גם מגבירים את המכירות בבתי עסק אך גם משרים אווירה טובה, מרגיעה ונעימה יותר.
לא רק בחנויות ממכר אלא גם במשרדים, כגון עורכי דין, רואי חשבון וכו' משתמשים במוצרי ריח על מנת ליצור אווירה רגועה, נינוחה ויוקרתית יותר.

כיום יש מגוון רחב של ריחות, וניתן לייצר כמעט כל ריח שעולה על הדעת. קיימת חשיבות רבה בבחירת הריח אותו יש להפיץ בחלל החדר. את הריח קובעים על פי סוג העסק והמוצרים או השירותים הניתנים בו. לדוגמא, ריח מתוק יתאים לבתי קפה, ריח של סבון לחנויות המוכרות מוצרי טואלטיקה, ריח נעים ולא חד מדי יתאים למשרדים וכו' וכו'.

לסיכום, בפעם הבאה שתיכנסו לחנות או למשרד ותריחו ריח נעים – מרבית הסיכויים לכך שהריח אינו טבעי אלא הוא מלאכותי ונועד כדי לגרום לכם להרגיש נעים יותר במקום וזאת הודות למוצרי הריח השונים הקיימים בשוק.
בקרו באתר אייר טופ: www.air-top.co.il

וקבלו הצעת מחיר תחרותית לכל סוג של מפיצי הריח!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיב SEO

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיב אמרי

מאת: שגיב אמריטבעות אירוסין ונישואין05/07/122143 צפיות
מאמר בנושא טבעות אירוסין. מידע אמין ושימושי העוזר בקניית טבעות אירוסין למינהן ונותן טיפים לבחירת חנות תכשיטים טובה.

מאת: שגיב אמריאדריכלות16/04/121412 צפיות
עיצוב חדרי שינה הוא נושא רגיש מאוד. חוץ מחדר האמבטיה, חדר השינה הוא החדר הכי אינטימי בבית שלנו ובחיים שלנו. חשוב מאוד שנרגיש בנוח בחדר השינה שלנו ושיהיה לנו נעים ללכת לישון בו.

מאת: שגיב אמרישיער09/04/121552 צפיות
תוספות שיער הפכו בשנים האחרונות לאופנה של ממש בשנים האחרונות. תוספות שיער הן למעשה שיער סינתטי או שיער טבעי אותן מדביקים או שוזרים אח השיער הקיים שלכן. תוספות שיער יכולות לשדרג לנו את המראה החיצוני ולהעניק לנו את המראה שתמיד רציתן. תוספות שיער מתאימות לכל מי שמעוניינת. במראה זוהר.

מאת: שגיב אמריאנרגיות03/10/119977 צפיות
יוגה מהווה אפקט הרגעתי מעולה, במאמר זה נדבר על תרגול היוגה כאפקט הרגעה.

מאת: שגיב אמריאילוף בעלי חיים15/09/111935 צפיות
מספרה לכלבים זוהי מספרה שמעניקה טיפולי יופי לכלבים שלנו, כן לא רק לנו מגיע להיות יפים ומטופחים, מסתבר לגם לכלב שלנו יש צרכים.....

מאת: שגיב אמריזוגיות ואהבה22/08/111398 צפיות
הרבה פעמים בני זוג מחליטים לפתע לגשת לייעוץ זוגי, בעיקר מאחר והם הלכו קצת לאיבוד בתוך המערבולות הרגשיות המהווים אתה היום יום שלהם. במאמר זה תוכלו למצוא את כל המידע בנושא

מאת: שגיב אמרימסחר אלקטרוני22/08/111896 צפיות
אתרי דילים יומיים? זה המקום בשבילכם! במאמר זה תוכלו לגלות את נפלאות המחיר ה"קצת יותר זול" הכל דרך רכישה חברתית!

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222967 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191644 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191684 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182102 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181644 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181533 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181433 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica