חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיגריה אלקטרונית , הייתכן?

מאת: אפי ליאתהפסקת עישון 27/04/20091293 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני מספר ימים , בעודי יושב בבר תל אביבי מקומי, ישב לידי בחור עם סיגריה בפה, אך זו לא היתה סיגריה רגילה , העשן היה שונה , הריח היה שונה. העזתי ושאלתי אותו מה פשר הדבר הזה, חייך קלות והשיב סיגריה אלקטרונית.

לפני שאמשיך אתן את הקרדיט הרצוי למאמר שממנו לקחתי אינפורמציה בנוגע ל סיגריה אלקטרונית. אז ככה זהו גימיק דיי חדש שהחל את דרכו בהונג קונג והתקדם בצעדי ענק לאירופה וישראל. המוצר עצמו לא זול עולה כ 150 דולר ולא נראה כי יירד בקרוב. אז מהי בעצם סיגריה אלקטרונית, סיגריה מפלסטיק שמוכלת בתוכה בטריה ומחסנית טבק. פעולת השאיפה מפעילה חיישן שמפריש ניקוטין ויוצר ריאקציה כימית שמייצרת עשן. הדבר נראה ומרגיש אמיתי.

לגבי הטעם, אז הטעם אכן שונה, לא כמו סיגריה אמיתית אך גם לא מתרחק. תוך מספר שבועות ומתרגלים לטעם, לתחושה המוזרה באצבעות ובכלל לעניין. הטרנד עצמו עדיין לא תפס במלוא תעוזתו בארצנו אך עושה רושם שיגיע ויתפוס את מקומו בבארים במהרה.

לגבי החברות בשוק, כיום יש כחמישה חברות שמשווקות את המוצר, רובם מייבאות מחול , וניתן למצוא מידע על המחירים בקישור מחירים. אני אישית ממליץ מאוד לעשות סקר שוק, לטעום ולבדוק את טיב המוצר..

הזמן יגיד את שלו, רוב המעשנים בקלאסיים מאמינים שטרנד זה לא יחזיק יותר משנה, אך לטעמי האישי אין להיות קטני אמונה במוצר, הזמן יגיד את דברו והמעשנים יתחילו להחליף בטריות.

עישון נעים..

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפי ליאת

מאת: אפי ליאתמשחקי אונליין30/05/101137 צפיות
קצת על המשחק המיתולוגי באבלס, טיפים ואפשרויות איך לנצח את המשחק בקלילות ומהירות.

מאמרים נוספים בנושא הפסקת עישון

מאת: דודישהפסקת עישון 25/04/172701 צפיות
היתרונות הטמונים במכשירי האידוי (הוופורייזרים) הם גדולים ובולטים ואפילו יש לכך הוכחות מתועדות. כך שבין אם אתם סטלנים בשעות הפנאי או חולים שצורכים קנאביס רפואי ובין אם אתם צרכני קנאביס מזדמנים.

מה שמעכב מלהגיע למימוש הרצון הם אותם הזיכרונות שבראש שמפריעים הזיכרונות האלה דורשים הסתכלות חדשה, עיבוד, ונקודת מבט חדשה "מחוץ לקופסא". בנוסף להקשבה לזיכרונות נדרש להקשיב גם לתגובה של הגוף בעקבות המסר שקיבל מהמחשבה. דופק מהיר? יובש בגרון? מחנק? כאב בטן? התכווצות שרירים? גזים? זאת הקשבה מלאה של 100%. אתם יודעים מה המתווך של כל אלא וקובע את איכות המחשבה ואת איכות התגובה ? החמצן. החמצן שניכנס לגוף עם פעולת הנשימה. זה מה שניקרא החיים בגוף.

גמילה מעישון- מתי זה נשאר לכל החיים ? איך יוצא שאחרי שנה של גמילה מעישון חזרתם שוב לעשן ? מתי הגמילה כן נשארת לתמיד את התשובות לשאלות תוכל לקרוא במאמר שלי .

מאת: אביב מנוהפסקת עישון 11/09/131722 צפיות
היופי בסיגריה אלקטרונית, האפקט הפסיכולוגי של הסיגריה אלקטרונית הכל כאן

מאת: גולאסוהפסקת עישון 13/08/131802 צפיות
עישון כידוע הוא לא הרגל טוב. לא לבריאותנו ולא לכיסנו. הפסקת עישון היא חלק בלתי נפרד ממהלך חייו של מעשו. כל מעשן עובר תהליך במהלך השנים בו הוא מגיע לנקודות בהם הוא רוצה להפסיק לעשן, לפעמים לוקח את ההחלטה ומןציא אותה לפועל וברוב המקרים ההפסקה נגמרת תוך זמן קצר לפעמים עוד בטרם ירדה לביצוע בפועל. אז איך בכל זאת מפסיקים לעשן?

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138882 צפיות
פורסם ב-17 בנובמבר 2009, news-medical.net בחודש יולי השנה מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) הודיע על מחקר, שגינה את השימוש בסיגריות האלקטרוניות כחלופה לא בטוחה למעשנים. אבל לא כל הרופאים משוכנעים שהמחקר היה קפדני או אפילו מובן למשלמי המסים שמימנו אותו.

מאת: pablo reznikהפסקת עישון 17/01/138937 צפיות
למה סיגריות אלקטרוניות הופכות להיות פופולריות? פורסם ב -27 ביולי, 2011, הטלגרף (בריטניה) הנתונים הסטטיסטיים האחרונים מראים כי העישון הפך לסיבה לדאגה בבריטניה. בשנת 2009, כ-15% מהמעשנים בבריטניה התחילו את הבוקר מסיגריה. 81% מהם הרגישו שהם לא יכולים לשרוד אפילו יום אחד בלי סיגריה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica