חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון מחשבים – האם ניתן להסתדר בלי להזמין טכנאי מחשבים לתיקון התקלה ?

לא פעם קורה מצב חרום, בו באמצע עבודה חשובה מאוד, המחשב מתחיל להתנהג בצורה מוזרה מאוד עד לרגע בו הוא פשוט נכבה ללא כל התראה מוקדמת וכל ניסיון להפעיל אותו מחדש על-מנת להמשיך בעבודה, לא עוזרים או שהמחשב נתקע וגם הפעלה מחדש לא פותרת את הבעיה. ואז אנו מתחילים לחפש טכנאי מחשבים שיוכל להגיע עד לבית הלקוח בכדי לפתור את הבעיה, להתקשר לקרובי משפחה וחברים שימליצו על מישהו טוב ובעל ניסיון עשיר בתחום תיקון מחשבים.

ועכשיו בואו וננסה להסתכל על הבעיה ולהיזכר האם היו סימנים מקדימים לבעיה הנוכחית – אולי יכולנו לפתור את הבעיה הגדולה בכוחות עצמנו לפני שזה הגיע ל"הרס טוטאלי" ?

והתשובה היא, אכן כן, ניתן לומר שלא קיימת בעיה במחשב, אותה לא יכולנו לראות לפני שהמצב מחמיר כל-כך שפתרון היחיד, הוא לקרוא לטכנאי מחשבים (אין מדובר כאן על הפסקת חשמל פתאומית ואז חזרתו, כאשר חלק כזה או אחר במחשב פשוט לא עומד בעומס ונשרף). אנו מדברים על תקלות מחשב, אשר מתחילות כתקיעות פתאומיות וקצרות במהלך העבודה, אין ספור חלונות קופצים עם פרסומות, סרגלי כלים חדשים שפתאום מותקנים בדפדפן, הודעות שגיאה במהלך ניסיון להיכנס לאתר חדשות לגיטימי ועוד סימנים רבים נוספים, אשר מעידים על קיום בעיה כלשהי במחשב.

בכדי להקטין סיכוי שהמחשב יתחיל להתנהג בצורה מוזרה ובסופו של הדבר יקרוס לגמרי, על המשתמש לזכור מספר כללים, אשר יעזרו לו לשמור על מחשב במצב תקין:

  1. לבדוק שבמחשב מותקנת תוכנת אנטי וירוס והיא מעודכנת להיום
  2. לא להתקין תוכנות ,אשר התקבלו דרך דואר אלקטרוני
  3. במהלך התקנת תוכנות ממקורות בדוקים, להימנע מהתקת סרגלי כלים לדפדפן, שבדרך כלל מאופשרים כברירת מחדל (פרט לסרגלי כלים הנחוצים לעבודה יום, יומית)
  4. להקפיד פעם בשבוע לנקות מחשב מקבצים זמניים שדפדפן אוגר על דיסק קשיח לעבודה מהירה יותר ובכך להקטין סיכוי שביניהם יהיה וירוס
  5. להקפיד פעם בחודש להריץ במחשב תוכנת אנטי וירוס לבדיקה כללית של המחשב, כולל כל הדיסקים, ספריות ותתי ספריות וקבצים
  6. להוריד ולהתקין תוכנה לבדיקת המחשב להמצאות תוכנות ריגול למיניהן ושינויים במערכת הרישום של מערכת הפעלה – רג'יסטרי
  7. להיעזר בתמיכת אנשים המבינים בתחום תוכנה וחומרה באמצעות פורום מחשבים

כל הפעולות הנ"ל אמנם לוקחות קצת זמן, אך בהחלט יקטינו סיכוי שיום בהיר אחד, מחשבכם יקרוס בלי אפשרות להמשיך בעבודה עד לפתרון הבעיה באמצעות פניה לטכנאי מחשבים לתיקון מחשבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SeoLabs.biz קידום אתרים במנועי חיפוש
HostingZone.biz אחסון אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לאוניד אוסטרובסקי

מאת: לאוניד אוסטרובסקיקידום אתרים03/07/101169 צפיות
לעיתים בעת הביקורים באתרי האינטרנט השונים ניתן לראות אתרים מלאים בתוכן איכותי וייחודי, אך עדיין אותם האתרים אינם נמצאים במיקומים מובילים לתחום שלהם. לעומת זאת אתרים אחרים שתוכן שלהם לא תמיד משביע רצון, אך עם זאת הם ממוקמים די גבוה בתוצאות חיפוש במנועי חיפוש מובילים וככל הנראה עקב המיקום, נהנים מכמות ביקורים נכבדת.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיעסקים מקוונים15/03/101467 צפיות
באינטרנט של ימינו קיימים לוחות מודעות רבים שמאפשרים לכל אחד מאיתנו לאתר כמעט כל פרט שיעלה בדעתנו במחיר סביר ובמבחר יצרנים ורמות מחירים. אין ספק שיצרן ושנת יצור, רמת התקינות של הפריט ושמירתו ע"י בעליו, ישפיעו רבות על המחיר הסופי, אותו נרצה לשלם בעבורו.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיקידום אתרים25/02/101358 צפיות
לפני תחילת קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש, קיים צורך בביצוע מחקר מילות מפתח מעמיק בכדי שבסוף התהליך להגיע לאוצר מלים נרחב ומקף במאה אחוז את תחומי פעילות חברה. לבצע מחקר מילים מעמיק, יעזור כלי של גוגל אדוורדס (פרסום בגוגל). הכלי מאפשר הקלדת מספר ביטויים ומילות מפתח אל תיבת טקסט ולאחר הפעלתו, תתקבל רשימת מילים מורחבת וכוללת עשרות ואף מאות ביטויים הקשורים לביטויים, אותם הקלדנו בתחילת העבודה, אל תיבת הטקסט

מאת: לאוניד אוסטרובסקיבניית אתרים17/12/091270 צפיות
בניית אתרים היום חייבת להיצמד לכללים מאוד ברורים בהקשר לקידום אתרים במנועי חיפוש, כאשר בין הנושאים החשובים ניתן לציין נקודות הבאות: מערכת ניהול תוכן לפני שנים רבות היה נהוג לבנות אתרים סטטיים, בהם לא שונה תוכן מאז עלייתו לאוויר וכל שינוי שמפעילי אתרים היו צריכים לבצע באתר, היו צריכים לפנות לחברות בניית אתרים לטובת השינוי, שהעלה פלאים את עלות תחזוקה של האתר

מאת: לאוניד אוסטרובסקיבניית אתרים02/10/091370 צפיות
בעת קבלת החלטה לבנות אתר לעסק, הצרכן הנבון תמיד יבצע סקר שוק מעמיק במטרה לקבל מספר הצעות מחיר לקבלת החלטה בנוגע לחברת בניית אתרים שדרכה יוזמן בסופו של הדבר המוצר - אתר האינטרנט. אך לאחר קבלת הצעות מחיר ראשונות, יהיה ניתן להבחין במחירים גבוהים יחסית לשרות ולא לכל חברה יהיה לכך תקציב.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיבניית אתרים02/10/091274 צפיות
יש עסקים שכבר מזמן מנצלים את עצמה של רשת האינטרנט לטובת הגדלת מחזור המכירות שלהם, כאשר הרשת מהווה ערוץ שיווק נוסף לערוצים מסורתיים, כגון פרסום בשלטי חוצות או רכישת שטחי פרסום בעיתונות כתובה.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיקידום אתרים02/10/091203 צפיות
לעיתים קרובות החלטה לבצע תהליך קידום אתר החברה ולצורך כך, להיעזר בשרותיה של אחד מחברות קידום אתרים בארץ, מתקבלת בעת שלחברה קיים אתר הכולל מספר מצומצם מאוד של עמודים, כאשר לרוב המידע לא מעודכן, כולל פרטי התקשרות, האתר יכול לתת לגולש שגיאות רבות בעת הביקור ועוד מכשולים רבים לגולש שמבקר באתר.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195913 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189115 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183058 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181960 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171668 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171767 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171777 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica