חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תהליך הקמת אתרים נכון על ידי בוני אתרים ישפיע על עבודת מקדם אתרים

בניית אתרים היום חייבת להיצמד לכללים מאוד ברורים בהקשר לקידום אתרים במנועי חיפוש, כאשר בין הנושאים החשובים ניתן לציין נקודות הבאות:

מערכת ניהול תוכן

לפני שנים רבות היה נהוג לבנות אתרים סטטיים, בהם לא שונה תוכן מאז עלייתו לאוויר וכל שינוי שמפעילי אתרים היו צריכים לבצע באתר, היו צריכים לפנות לחברות בניית אתרים לטובת השינוי, שהעלה פלאים את עלות תחזוקה של האתר.

היום נהוג ואף הפך לסטנדרט אצלי בוני אתרים, לבנות אתרים מבוססים מערכת ניהול תוכן, כאשר כל השינויים מבוצעים ע"י מפעילי האתר.

יכולת עריכת תוכן של תגיות

בעת ביצוע תהליך אופטימיזציה ע"י מקדם אתרים מקצועי, לעיתים קרובות קיים צורך לבצע שינויים בתגיות שונות של האתר, כאשר כל שינוי שכזה מצריך גישה לתגית מסוימת לטובת ביצוע התהליך. מערכות ניהול תוכן מתקדמות מאפשרות גישה לאלמנטים שונים באתר, כולל תגיות שונות ובעמודים שונים וכל זאת במטרה לאפשר לבעל אתר האינטרנט עבודה יעילה בכל היבטי פעילות האתר.

קישוריות באתר

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בכל אתר האינטרנט, היא יכולת להגיע לכל דף ודף שקיים באתר ללא שום בעיה, כאשר כל הקישורים חשופים לעכבישים של מנועי חיפוש. קישוריות תקינה באתר מאפשרת לאתר להיות מדורג בתוצאות חיפוש רלוונטיות לתחום פעילותו.

תוכן האתר

אחד האלמנטים החשובים בעת הפעלת האתר הוא התוכן. ככל שיש תוכן רב ואיכותי באתר, כך גם עבודת הקידום יעילה יותר. מקדי אתרים שמבצעים את מלאכת הקידום בפועל, לעיתים קרובות כותבים תכנים לאתרים מקודמים, בכדי לעדכן את עמודיהם בתוכן  חדש ואיכותי.

ספק אחסון אתרים

לבחירת ספק אירוח אתרים קיימת חשיבות רבה וזה קשור למיקום גיאוגרפי של השרתים, על גביהם מאוחסנים אתרים. ככל שמרחק בין גולש למאחסן אתרים גדול יותר, כך גם תגובתו של אתר תהיה איטית יותר, לכן מומלץ לבחור חברת אחסון, ששרתיה ממוקמים במדינה, בה רוב גולשי האתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SeoLabs.biz קידום אתרים במנועי חיפוש
HostingZone.biz אחסון אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לאוניד אוסטרובסקי

מאת: לאוניד אוסטרובסקיקידום אתרים03/07/101168 צפיות
לעיתים בעת הביקורים באתרי האינטרנט השונים ניתן לראות אתרים מלאים בתוכן איכותי וייחודי, אך עדיין אותם האתרים אינם נמצאים במיקומים מובילים לתחום שלהם. לעומת זאת אתרים אחרים שתוכן שלהם לא תמיד משביע רצון, אך עם זאת הם ממוקמים די גבוה בתוצאות חיפוש במנועי חיפוש מובילים וככל הנראה עקב המיקום, נהנים מכמות ביקורים נכבדת.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיעסקים מקוונים15/03/101465 צפיות
באינטרנט של ימינו קיימים לוחות מודעות רבים שמאפשרים לכל אחד מאיתנו לאתר כמעט כל פרט שיעלה בדעתנו במחיר סביר ובמבחר יצרנים ורמות מחירים. אין ספק שיצרן ושנת יצור, רמת התקינות של הפריט ושמירתו ע"י בעליו, ישפיעו רבות על המחיר הסופי, אותו נרצה לשלם בעבורו.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיקידום אתרים25/02/101356 צפיות
לפני תחילת קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש, קיים צורך בביצוע מחקר מילות מפתח מעמיק בכדי שבסוף התהליך להגיע לאוצר מלים נרחב ומקף במאה אחוז את תחומי פעילות חברה. לבצע מחקר מילים מעמיק, יעזור כלי של גוגל אדוורדס (פרסום בגוגל). הכלי מאפשר הקלדת מספר ביטויים ומילות מפתח אל תיבת טקסט ולאחר הפעלתו, תתקבל רשימת מילים מורחבת וכוללת עשרות ואף מאות ביטויים הקשורים לביטויים, אותם הקלדנו בתחילת העבודה, אל תיבת הטקסט

מאת: לאוניד אוסטרובסקיבניית אתרים02/10/091369 צפיות
בעת קבלת החלטה לבנות אתר לעסק, הצרכן הנבון תמיד יבצע סקר שוק מעמיק במטרה לקבל מספר הצעות מחיר לקבלת החלטה בנוגע לחברת בניית אתרים שדרכה יוזמן בסופו של הדבר המוצר - אתר האינטרנט. אך לאחר קבלת הצעות מחיר ראשונות, יהיה ניתן להבחין במחירים גבוהים יחסית לשרות ולא לכל חברה יהיה לכך תקציב.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיבניית אתרים02/10/091273 צפיות
יש עסקים שכבר מזמן מנצלים את עצמה של רשת האינטרנט לטובת הגדלת מחזור המכירות שלהם, כאשר הרשת מהווה ערוץ שיווק נוסף לערוצים מסורתיים, כגון פרסום בשלטי חוצות או רכישת שטחי פרסום בעיתונות כתובה.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיקידום אתרים02/10/091202 צפיות
לעיתים קרובות החלטה לבצע תהליך קידום אתר החברה ולצורך כך, להיעזר בשרותיה של אחד מחברות קידום אתרים בארץ, מתקבלת בעת שלחברה קיים אתר הכולל מספר מצומצם מאוד של עמודים, כאשר לרוב המידע לא מעודכן, כולל פרטי התקשרות, האתר יכול לתת לגולש שגיאות רבות בעת הביקור ועוד מכשולים רבים לגולש שמבקר באתר.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיבניית אתרים02/10/091385 צפיות
פעמים רבות במהלך ביקור באתרים גדולים ומכובדים, ניתן להבחין כי תפריטי ניווט שלהם נבנו ללא שימת דגש מיוחד לנושא קידום אתרים במנועי חיפוש וכוונה כאן על שימוש בשפת צד לקוח כמו ג'אווה סקריפט, אשר חוסמת בפני זחלן (רובוט) של מנוע חיפוש התקדמות דרך קישורים פנימיים לעמודים אחרים של האתר.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213600 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194077 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174875 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172711 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172278 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162129 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica