חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים במהלך תהליך בניית אתרים

לעיתים קרובות החלטה לבצע תהליך קידום אתר החברה ולצורך כך, להיעזר בשרותיה של אחד מחברות קידום אתרים בארץ,מתקבלת בעת שלחברה קיים אתר הכולל מספר מצומצם מאוד של עמודים, כאשר לרוב המידע לא מעודכן, כולל פרטי התקשרות, האתר יכול לתת לגולש שגיאות רבות בעת הביקור ועוד מכשולים רבים לגולש שמבקר באתר.

כאשר מפעילת האתר עולה על הבעיות אלה, כאשר בחלק מן המקרים חברות קידום אתרים מתריעות על קיומן, מחליטה החברה לבצע עדכון של המידע שבאתר ואף לתקן בעיות טכניות שבאתר, כאשר לרוב ההחלטה שתתקבל היא לבנות אתר חדש שמבוסס מערכת לניהול תוכן בראיה שיווקית, כפי שעושים זאת המתחרים הישירים.

זה המקום לציין כי במידה ותתקבל החלטה לבנות אתר חדש, לרוב יוזנח אתר הישן מבחינת עדכון המידע שבו ותיקון שגיאות וזאת מכיוון שאתר החדש יחליף את הישן, אך לא נלקחו בחשבון שני גורמים מאוד חשובים והם:
1. תהליך בניית אתר חדש לוקח זמן מה וללא בעיה יכול להגיע לחודשים רבים, החל מגיבוש רעיון כללי, דרך סקיצות ואישורן, עלייתו של האתר לסביבת טסט והזנת תכנים ע"י המזמין ורק לאחר מכן הפעלתו על שרת אינטרנט הפתוח לכולם.
2. כל יום שעובר ללא התערבות בתכני האתר הקיים ותיקון בעיות טכניות יכול לגרום נזק בלתי הפיך לאתר, כאשר גם מערכת הכי מתקדמת לא תפתור בעיה של מיקומים בתוצאות חיפוש.


הפתרון של כל מה שתואר למעלה נמצא בתכנון נכון של תהליך בניית אתר חדש לחברה, כאשר במקביל חייבים לתקן בעיות באתר הקיים.

ברגע שהכול תוקן, אתר הקיים ממשיך לצבור וותק ברשת ,כאשר במקביל כדאי מאוד להוסיף לאתר תכנים חדשים ובעלי משמעות לתחום פעילות החברה וכך אנו מראים למנועי חיפוש שאתר מתפקד ותעדכן באופן סדיר.

ברגע שאתר החדש יהיה מוכן ויוכל להחליף את האתר הישן, על מפעילי האתר לשמור על הוותק והמיקומים שהושגו לאתר הישן וזאת ניתן לבצע באמצעות הפעלת מנגנון הפניות קבועות מכתובת ישנה באתר לכתובת חדשה. למעשה מדובר כאן על הצורך בידע הטכני שמשלב הכרות עם ניהול שרתי אינטרנט ועולם התכנות והפתרון למשימות אלה תמיד יהיה ניתן למצוא אצל חברת בניית אתרים או/ו אצל אחד החברות קידום אתרים שדרכה מפעיל האתר בחר לבצע תהליך אופטימיזציה למנועי חיפוש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SeoLabs.biz קידום אתרים במנועי חיפוש
HostingZone.biz אחסון אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לאוניד אוסטרובסקי

מאת: לאוניד אוסטרובסקיקידום אתרים03/07/101172 צפיות
לעיתים בעת הביקורים באתרי האינטרנט השונים ניתן לראות אתרים מלאים בתוכן איכותי וייחודי, אך עדיין אותם האתרים אינם נמצאים במיקומים מובילים לתחום שלהם. לעומת זאת אתרים אחרים שתוכן שלהם לא תמיד משביע רצון, אך עם זאת הם ממוקמים די גבוה בתוצאות חיפוש במנועי חיפוש מובילים וככל הנראה עקב המיקום, נהנים מכמות ביקורים נכבדת.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיעסקים מקוונים15/03/101468 צפיות
באינטרנט של ימינו קיימים לוחות מודעות רבים שמאפשרים לכל אחד מאיתנו לאתר כמעט כל פרט שיעלה בדעתנו במחיר סביר ובמבחר יצרנים ורמות מחירים. אין ספק שיצרן ושנת יצור, רמת התקינות של הפריט ושמירתו ע"י בעליו, ישפיעו רבות על המחיר הסופי, אותו נרצה לשלם בעבורו.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיקידום אתרים25/02/101359 צפיות
לפני תחילת קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש, קיים צורך בביצוע מחקר מילות מפתח מעמיק בכדי שבסוף התהליך להגיע לאוצר מלים נרחב ומקף במאה אחוז את תחומי פעילות חברה. לבצע מחקר מילים מעמיק, יעזור כלי של גוגל אדוורדס (פרסום בגוגל). הכלי מאפשר הקלדת מספר ביטויים ומילות מפתח אל תיבת טקסט ולאחר הפעלתו, תתקבל רשימת מילים מורחבת וכוללת עשרות ואף מאות ביטויים הקשורים לביטויים, אותם הקלדנו בתחילת העבודה, אל תיבת הטקסט

מאת: לאוניד אוסטרובסקיבניית אתרים17/12/091272 צפיות
בניית אתרים היום חייבת להיצמד לכללים מאוד ברורים בהקשר לקידום אתרים במנועי חיפוש, כאשר בין הנושאים החשובים ניתן לציין נקודות הבאות: מערכת ניהול תוכן לפני שנים רבות היה נהוג לבנות אתרים סטטיים, בהם לא שונה תוכן מאז עלייתו לאוויר וכל שינוי שמפעילי אתרים היו צריכים לבצע באתר, היו צריכים לפנות לחברות בניית אתרים לטובת השינוי, שהעלה פלאים את עלות תחזוקה של האתר

מאת: לאוניד אוסטרובסקיבניית אתרים02/10/091372 צפיות
בעת קבלת החלטה לבנות אתר לעסק, הצרכן הנבון תמיד יבצע סקר שוק מעמיק במטרה לקבל מספר הצעות מחיר לקבלת החלטה בנוגע לחברת בניית אתרים שדרכה יוזמן בסופו של הדבר המוצר - אתר האינטרנט. אך לאחר קבלת הצעות מחיר ראשונות, יהיה ניתן להבחין במחירים גבוהים יחסית לשרות ולא לכל חברה יהיה לכך תקציב.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיבניית אתרים02/10/091277 צפיות
יש עסקים שכבר מזמן מנצלים את עצמה של רשת האינטרנט לטובת הגדלת מחזור המכירות שלהם, כאשר הרשת מהווה ערוץ שיווק נוסף לערוצים מסורתיים, כגון פרסום בשלטי חוצות או רכישת שטחי פרסום בעיתונות כתובה.

מאת: לאוניד אוסטרובסקיבניית אתרים02/10/091388 צפיות
פעמים רבות במהלך ביקור באתרים גדולים ומכובדים, ניתן להבחין כי תפריטי ניווט שלהם נבנו ללא שימת דגש מיוחד לנושא קידום אתרים במנועי חיפוש וכוונה כאן על שימוש בשפת צד לקוח כמו ג'אווה סקריפט, אשר חוסמת בפני זחלן (רובוט) של מנוע חיפוש התקדמות דרך קישורים פנימיים לעמודים אחרים של האתר.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213413 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211703 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica