חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שטיחים לבית ולמשרד לפי עונות

מאת: Butters Sckotchעיצוב פנים25/10/20101267 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום השימוש בשטיחים או פרקט לבית ולמשרד הפך לנפוץ ביותר, הם מתאימים לכל החלקים בבית כמו הסלון המסדרונות, החדרים ואפילו מדרגות.

הכוח העיצובי של שטיחים הוא מאוד משמעותי בעיצוב הבית, לפעמים ניתן לשלב בבית שטיחים ללא פרקט, פרקט ללא שטיחים , וניתן לשלב גם שטיחים וגם פרקט יחד למראה יוקרתי. מגוון הצבעים והסוגים של שטיחים ופרקטים בימינו הוא רב ביותר, כך שהאפשרויות בעיצוב הבית הם מתרבות עם השנים.

שטיחים לבית: קיימים שטיחים לבית מסוג לולאות או-Cut pile שמעוצבים ספציפית לדרישה הביתית ולבתי מלון.

שטיחים מודרניים: ייבוא שטיחים מודרניים מאירופה ואסיה, השטיחים נבחרים בתערוכות שטיחים עכשוויות, שטיחים מודרניים עשויים בעיקר מסיבי H.S סיבים סינטטיים או ניילון מיוחד המאפשר צורת ניקיון פשוטה וקלה.שטיחים מודרניים הם בעלי סיבים מיוחדים אשר עוברים תהליך מיוחד בטמפרטורה גבוהה אשר הופך את השטיחים לאנטי סטטיים, יוצר להם עמידות בפני עש, ודוחי אבק ועמידות נגד התלקחות.

שטיחים עבודת יד: כאשר נרצה שטיח ברמת איכות גבוהה אשר משלב ייחודיות נרצה שטיח בעבודת יד וכך נדע שאנו הבעלים היחידים של דגם השטיח הנוכחי.

שטיחים מקיר לקיר: לשטיחים מקיר לקיר יש יתרונות וחסרונות, אלה הם שטיחים שקשה יותר לנקות, מכיוון שלא ניתן לשלוח אותם לניקוי שטיחים, וחלק מהכתמים לא יוצאים אם לא מטפלים בהם באופן מיידי לאחר היווצרותם. שטיח מקיר לקיר לא מתבלגן ולא צריך לסדר אותו,

שטיחים לחורף: למדינות קרות ולתקופות החורף מתאימים שטיחים יותר מחומרים טבעיים וצבעים חמים לעומת שטיחים מחומרים סינטטיים או שטיחים עם צבעים קרים, גם שטיח מקיר לקיר מתאים יותר לחורף, פרקטים לבד לא מתאים לעונת החורף.

שטיחים לקיץ: בעונות החמות עדיף להשתמש בשטיחים אווריריים ודקים, שקל להרים ולנקות והם נותנים מראה קליל ואוורירי, אין צורך בשטיח עבה וכבד בעונת הקיץ.

שטיחים לעסק: קיימים אריחי שטיח צפופים, אריחי שטיח חסינים בפני שחיקה או אש שטיחים אלו מתאימים במיוחד למקומות ציבוריים שרמת הבטיחות חשובה במיוחד כגון: משרדים, מוקדים, אולמות אירועים ועוד, חלק ממקומות העסקים מעדיפים פרקטים משיקולי עלות ובטיחות לטווח ארוך

 



תגיות המאמר: פרקטים, שטיחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ButtersSckotch

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Butters Sckotch

מאת: Butters Sckotchניתוחים פלסטיים29/07/121042 צפיות
עור הפנים שלנו, שהיה כה יפה וחלק בצעירותנו, הופך עם השנים לחרוש קמטים. לפתע בפני השטח החלקים מופיעים סדקים, תלמים וכו', כסמל פיזי לעייפותו של הגוף לעת זקנה, כמו בית ישן שקירותיו מתחילים להתבלות ולהיסדק. מאחר והפנים אינן ניתנות להסתרה, סימני הזמן ניכרים עליהם בצורה הכי משמעותית ובולטת – מה עושים? מילוי קמטים!

מאת: Butters Sckotchתעשייה27/12/111092 צפיות
מלגזות חשמליות הן לא הדבר הבא בתחום מתקני ההרמה – הן כבר כאן, בהווה, ומוכיחות את עצמן שוב ושוב מחדש. 7 עובדות שלא ידעתם אודות מלגזות חשמליות לעבודות שינוע

מאת: Butters Sckotchריהוט 27/12/111236 צפיות
חג החנוכה עוד לא עבר אבל הכתמים והבלגן כבר כאן, מאכלי חג החנוכה הם מהמאכלים הכי מלכלכים, בכל זאת מדובר על שמן, בצק וסוכר שילדים לוקחים ומפזרים בכל רחבי הבית. לפני הכל חשוב לציין כי חשוב לשמור על הניקיון הכללי של הריהוט והריפודים בבית, כתמים ישנים הופכים לכתמים עקשנים יותר שיותר קשה לנקות ולהסיר לחלוטין.

מאת: Butters Sckotchעסקים קטנים ובינוניים27/12/119812 צפיות
בתור בעל עסק שלא מייצר סופגניות במקום אלא קונה, אני צריך לדאוג למשלוחים של סופגניות טריות כל יום בחג החנוכה, שלא נדבר על זה שקונים סופגניות כמה שבועות לפני החנוכה. כמו כל מי שמזמין שליחויות של מזון יודע שהמזון צריך להיות ארוז בצורה מיוחדת בשביל שיישאר באיכות הגבוהה ביותר,

מאת: Butters Sckotchאומנות - כללי14/10/111193 צפיות
"אני פרח שאני לא אוהבת לקבל", את המשפט הזה שמעתי מאז שהייתי ילדה קטנה תמיד התפלאתי מהשבריריות שלהם מצד אחד ומהחיוניות שלהם מצד שני. אם חושבים על זה לעומק, זה ממש לא קל להיות פרח – אם מישהו רוצה לקטוף אותך או לאכול אותך, אין לך אפשרות לברוח, החיים שלך בדרך כלל די קצרים, אתה תלוי בשמש ובמזג האוויר על מנת שיהיו לך מספיק מים לשתייה ומקור מזון והכי גרוע זה שכל היום הולכים עלייך חרקים.

מאת: Butters Sckotchעסקים - כללי14/10/111135 צפיות
תאמינו לי, עומס כזה עוד לא היה לי. וואלה, ראש השנה בפתח, אבל אנשים – כמה שליחויות אתם צריכים? סתם, אני לא מתלונן, פשט חזרתי עכשיו מיום עבודה שבו תיזזתי ללא הרף מבית למקום עבודה, ממקום עבודה לבית, ולא הפסקתי לסחוב חבילות שי לסוכות. האמת? אם אני מתנתק לרגע מהעובדה שאני זה שמבצע את כל אותן שליחויות, אני חייב להודות שאני אוהב את החג הזה. פתאום כולם נהיים נחמדים לכולם, דבר שלא רואים כל יום בארצנו הקטנטונת. ביום רגיל אני מביא למישהו חבילה, והוא בקושי מסתכל עליי. אומר תודה מתחת לאף, מסתכל בחבילה ומנסה

מאת: Butters Sckotchתחבורה ורכב - כללי14/10/111303 צפיות
מכירים את הימים האלה שמתחשק לכם פנק את עצמכם במשהו גדול, אבל באמת גדול? אז ממש בשבוע שעבר היה לי יום כזה. קמתי בבוקר והחלטתי שמגיע לי להתחדש במשהו שממש מזמן לא קניתי – אוטו. האמת היא, שזו לא הייתה החלטה של רגע. חשבתי על זה כבר כמה חודשים טובים וכל פעם דחיתי את ההחלטה גם כי לא הייתי בטוח שיהיה לי מספיק כסף וגם כי לא ידעתי איזה אוטו אני רוצה לקנות.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222449 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222693 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202728 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202797 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202243 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202221 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica