חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מליסה

מאת: idan bumerשיקום והידרותרפיה26/10/20101201 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"אני רוצה ... אני חושבת שאני רוצה לנהל רומן", אמרה אישה מבוגרת מעט.
נאה בן 35, שהיה גרוש עכשיו, היו שני ילדים שהיו קצת יותר מבוגר, ו קרה כרגע לחיות בבית הוריה הסמוך קרה לבקר כמו כולם. סקס זו היתה מסיבה לחסום אבל היא התרחקה ממנו ונכנסה לחדר אחר כדי להיות לבד. זה היה המעבר דעתה לעתים קרובות יותר ויותר, והיא רצתה להבין מי ומתי והיכן ניתן לעשות זאת. כן, כאן יהיה בסדר, אבל היא מעולם לא ידעה אם הוא יופיע ולגלות לה רומן עליו. כן, הוא עשוי להיות בסופו של עניין היה לה אחד כמו לראות את זה לא היה עם שתי נשים, גבר לקיים יחסי מין גדול, ארוך, מהנה יחד? מי לא היה נהנה, חשבה. אבל הוא היה מצד שני, היא שאלה את עצמה.
"אז, זה מה מטריד אותך כל הזמן הזה ... אני מתכוון בסדר גם עכשיו ... ביום הנפלא הזה?" אמרה האישה.
מליסה הנהנה בראשה. עדיין בכושר מצוין, עדיין מחזיק את הדמות מפוארים אותו, למרות שהיא היתה מעט עבה, היא היתה מפותלת וגם גמישה והיא הייתה מעולה במיטה והיא היתה מצוינת כל הזמן.
האישה, במקרה אחותה למחצה ואת לצורך העניין חצי אחותה מעולם לא ידעתי את זה, התיישב על כיסא מול מליסה. שחר היה נראה טוב כמו שהם באו. מדהים לא אטרקטיבי, אבל עדיין הרבה משתנים של ההגדרה, היה דמות שלא יתפטר או כך סקס חשבתי מליסה. היא לא בהכרח מסכים, אבל מליסה תמיד הרגשתי שהיא אישה מבט נהדר. מליסה הרימה את מבטה מן הרצפה. שחר היה מחייך.

"מה?" אמרה מליסה בשקט.
"אני יודע על מישהו, אתה מכיר אותה יותר מדי, והיא יש רומן עם אתה", אמר שחר.
"מי זה?" שאל מליסה.
שחר, עם השיער שלה כבר עכשיו, אבל עדיין קצר, ונוצץ אמר לה. "אני ... אני נשכב איתך. אני אצטרך לשכב איתך. אנחנו יכולים ללכת להשכיר חדר באיזה מקום אתה ואני יכול ... גם אנחנו יכולים לעשות אהבה. איך זה נשמע? "
לבסוף היא חייכה. לבסוף גילתה מישהו יצטרך רומן, רומן ביסקסואלים איתה."אתה ... אתה רוצה ... אתה רוצה לנהל רומן עם ... אותי?" שאל מליסה.
שחר הנהן כפי שהיא הניחה את ידה על הברך של מליסה. ברגע שהיא עשתה, היא חייכה מליסה הביט בה וידע. שחר היה משפשף את הברך שלה, בעדינות.היא אמרה מליסה שהיא אוהבת להיות אחד יותר מדי. זה לא היה כאילו לא היה אחד לפני, והיא לא אומרת את זה כדי מליסה אבל כדי להיות איתה היה אומר משהו מיוחד. מליסה הושיט את ידו וחיבק שחר. הם ישבו לחבק אחד את השני במשך דקה בערך.
"אתה מרגיש נחמד להיות כנים", אמר שחר.
מליסה הסכים והם חיבקו שוב. למחרת עם שחר יש מילה. הוריה היו הולכים מחוץ לעיר לכמה ימים, כי בשבוע. מאוחר יותר היא התקשרה מליסה ואמר לה לבוא ביום רביעי. היא לא הסבירה. ביום רביעי, כמו שחר ביקש, היא באה.
"היי", אמר שחר.
"היי" אמרה מליסה. "איך אתה ... מה קורה?" היא שאלה.
"טיפול להישאר ... ו uhhh צ 'אט במשך זמן מה?" אמר שחר.
היא ליוותה מליסה לסלון ולאחר מכן הלך וקיבל כוסות יין לזוג. האווירה היתה בשלה. שקט עם תאורה רכה, מליסה לא יתפוס, סקס עדיין. הם דיברו. הם צחקו על דברים. שחר ומזג עוד כוס יין, אבל על כך היא ישבה ליד מליסה על הספה. היא התיישבה קרוב בסמיכות. מליסה "הרגשתי" נוכחות לסגור אותה. היא אהבה את זה. שחר הרגיש משהו מדי וגם אהב את זה. לפני מליסה ידע שזה שחר עושה את זה שוב. שחר הניחה את ידה על רגלו של מליסה והחל לשפשף אותו. זה באמת חסר משמעות ברוב המובנים, אבל אל מליסה זה צריך להיות משהו גדול.

היא הביטה שחר. היא הביטה לתוך עיניה. היא "למדה" פניו של שחר כמו שחר והיא המשיכה לדבר על דברים באופן כללי. באזור בו ידו של שחר היתה שונה כפי שהם דיברו. מ על גבי זה הלך לצד של הרגל של מליסה. באותו יום במקום לובשת מכנסיים מסוג כלשהו, סקס לבש מליסה חצאית באורך קצר. הגדול שחר חשב תוך התחשבות איך מושכים וכיצד מאוד מזמין החצאית היה גם. שחר חייך בתחילה כאשר מליסה הגיעה אל הבית. בכל מקרה, היא לא לגעת בבשר.ידה נותרה על העליונה של החצאית, משפשף את החומר עצמו כל הזמן.

גע בי ... מגע הרגל שלי חשב מליסה. למה אתה חושב שלבשתי את זה, חשבה לעצמה. זה הרגיש נחמד, בסדר, כן, אבל אתה חושב שלבשתי את זה על השמלה שלי כדי להיות מורגש? לא, אני רוצה להרגיש אותי, לגעת לי את הרגל. היא הכריחה את עצמה לא לזוז כך שחר היה ממש להרגיש את הצד של הרגל שלה. עכשיו, אם היא עשתה את זה, אם היא חשה את בשרה, ירכה ... עכשיו זה יהיה סופר.
לבסוף. כן. חיוך גדול הופיע על פניו של מליסה, אבל מאחר שהיא מעולם לא ניהלה רומן ביסקסואלים בחייה היא לא היתה עומדת להתחיל להתנהג כמו שהיא היתה אחת בכל מקרה. שחר scooted יותר, מה שמקל על אותה להרגיש את רגלו של מליסה. היא הרצויה שיש הפנימי של רגלה הרגישה הבא אבל מליסה סירב לתת את עצמה צריך להיות נגע שם, עדיין.
הו אלוהים, כן ... כן ... אה, כן, חשבה. היא חשה נקיפות הירי אשר לרוץ ואז במורד גופה, בתוכה. אלוהים, זה ... אוההה ... זה מרגיש סוף סוף את עיניה עצומות כמו ידו סקס של שחר עבר על רגליה מעל חצאיתה. זה מרגיש מדהים אמרה לעצמה, קצב הלב שלה גדל בטירוף. מאחר שמעולם לא עשיתי את זה לפני שהניחה שחר לעשות את זה כל שעה.

מליסה הביטה ידו של שחר כפי שהוא שיפשף את ירכה. מדברים, בשלב זה, הסתיימה. שתיקה מילאה את הבית. שחר ו מליסה הביטה לתוך עיניו של אחד אחר כמו ידו של שחר שפשף את הרגל העליונה של מליסה. מליסה היה מלא רגש גבוה.
ידה והמשיך ללכת באיטיות כלפי מעלה השחר בכוונה ואחריו את המבט על פניו של מליסה. לא היה שום דבר להציע היא לא היתה מוכנה לכך כפי ידה המשיכה ללטף לאורך עובי שלה. עיניו של מליסה סגור תוך תחושה אופי עדין העניק גופה על ידי שחר. קצת יותר גבוה זה הלך ושפשף אותה ממש מתחת הציצים שלה.
קדימה. מגע אחד, היא חשבה. לגעת בהם, אמרה לעצמה. שחר חייך. ראשה של מליסה ירדו מעט לאחור. כתפיה של בריבוע מעל, מעט, מה שהופך אותו כאילו היא היתה משליכה את שדיה החוצה שהקדשת של שחר.
היד עולה, למעלה, מעל הציצי שלה. מצד אחר, בעדינות, עשה את אותו הדבר."אה" שמע שחר מליסה לבטא בשקט. שחר הביטה וראה את עיניו של מליסה נסגרו שחר, ב משפשף את הציצים שלה בקלילות, ולחצה אותם קלות מדי."אה ... ohhhhhhh" אמרה בשקט כשהיא נפלה על מסעד הספה. "אוי אלוהים ... כן" אמרה לדחוף כנגד ידיו של שחר.
"בחייך ... תן לי לקחת אותך אל חדר השינה ... בסדר?"
מליסה הנהן והם הלכו לחדר השינה שלה. היא סגרה את הדלת והתיישב על המיטה של שחר עם שחר. עצבנית, היא המשיכה לתת שחר לעשות דבר אליה. ידיהם בא ביחד. בעוד הידיים מחזיק, שחר ונישק את שפתיה, בקלילות.היא נשקה שוב מליסה קלות על שפתיה. כפי שהיא עשתה, מותר סקס מליסה שחר לנשק עוד ועוד פעם מנשק את התפתח, הוא הפך יותר ויותר כבד אז מליסה פעם צפוי.

אבל מליסה אהב את הרכות חיבה נשיקות חמימות של שחר סיפק. הם נראו לעורר. הם נראו לגרום לה להרגיש סקס בחינם עקצוץ עד קצות האצבעות כמעט. היא רצתה את כל זה. היא רצתה נשיקות חש בכל חלקי גופה. היא רצתה להיות נשק בכל רחבי שלה. כל כך בשקט אמרה שחר לנשק אותה בכל מקום. "אוי, אלוהים" שמעתי אותה אומרת שחר. "כן, וואו ... שלי ohhhhhhh" שהגתה כמו שחר ונישק את שדיה שוב. ציצים של מליסה, כל כך מלא ועגול מידה הם היו, סיפק התרגשות מפוארים עבור שחר. היא גם אהבה את הדמות של מליסה.ומתנשקים כל זה היה כלום אבל מהנה עבור האישה מעט מבוגרת.

"OHHHH אלוהים" היא צרחה כמו שחר ליקק את הכוס שלה. איך היא עשתה את זה, שאל מליסה עצמה. כיצד ... כיצד, תהתה? "OHHHH כן ... עוד ... DO NOT STOP" היא צעקה החוצה כמו גופה ודחף לתוך הפה של שחר ואת הלשון. הגוף שלה קפץ. גופה קפץ, שוב. זה הדהים מליסה איך היא יכולה להרגיש ככה. הגוף שלה היה מלא דקירות ייסורי ומליסה לא יכול לשלוט איך היא מרגישה. "הו אלוהים, יש לך רעיון NOOOOO איך אני מרגיש עכשיו!"
אבל שחר לא יודע. היא ידעה טוב מאוד איך זה מרגיש להיות ליקק ידי אישה אחרת. היא אהבה את ענייני ביסקסואלים אחרים שלה. היא העריצה את כל אחד ואחד מהם סקס חימאוד. ידיה שוטטו הגוף של מליסה כמו ראשה הניח בתוך רגליה. ללקק ללקק ועוד מלקקת העלה את הסכום של רצון בתוך מליסה לפני מליסה הבין את זה, היא עומדת לקבל את ההזדמנות שלה עם שחר.

"Ohhhhhh ... ohhhhhhh כן ... כן" היא צעקה כמו מליסה ליקק את הכוס שלה בחזרה. היא צעקה כשהיא הרגישה את ידיה של מליסה על הציצים שלה, גם היא פקו בטירוף. הגוף שלה לא הרגישה דבר כזה מה מליסה הייתה עושה את שלה. "איכס ... איכס ... אוההה ... איכס ... איכס ... OHHHHHHHH כן ... כן ... כן ... אל תפסיק דבש ... אל תפסיק" שחר צרחה.
הן באו, הן היו אורגזמות מפואר שלהם, וכשזה היה אמר ועשה ... כאשר שניהם היו צרחה לאחר אורגזמות שיש, הם נפלו אחד ליד השני, וכל אחד לקח השני בזרועותיהם.
שחר הביטה לתוך עיניו של מליסה. "וככה אתה עושה אהבה עם אישה אחרת.מציצות לא, אף אחד, כי גברים דברים מלוכלכים אוהב לעשות כמו בתחת המזוין, אשר אני מתעב ... פשוט לנשק אותי ולהרגיש אותי פה סקס חינם ושם ובמקומות אחרים מעט מדי, אבל כאשר הוא אמר ועשה ... גם רווחי אישה הרבה כבוד לאישה אחרת. היא לומדת איך באמת לעשות אהבה עם אדם אחר. במיוחד אישה אחרת ", אמר שחר מליסה.

"אוי אלוהים ... תודה ... תודה ... whewww ... תודה לך" אמרה מליסה בחיוך על פניה כמו מליסה רכן ונישק את שפתיה של שחר.

 



תגיות המאמר: סקס, סיפור סקס, סקס חינם


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


מביא לכם מאמרים שאהבתי לקרוא או שכתבתי , תלוי מה מצאתי  :D

סקס טוב זה סקס בטוח ..............

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת idan bumer

מאת: idan bumerהעצמת נשים29/10/102652 צפיות
למה לשמור על חיי המין בסוד, אם אנחנו יכולים להוציא את כל הפרטים האינטימיים החוצה. הרוב המכריע, כ 65 אחוז מהאנשים מעדיף סקס רגיל עם חדירה וחלק גדול מהם כ 45 אחוז אוהבים כשהסקס מלווה במשחק מקדים. איזה סוג של משחק מקדים? הרוב כאן עושים סקס אוראלי גם של בנות המין היפה וגם של בני המין החזק. כ 10 אחוז משתמשים במשחקי תפקידים, סקס עם צעצועים שונים, חלק קטן, אומנם, אוהב קשירות וכאלה, אחוז קטן עוד יותר, גם צופה יחד בסרטים ארוטיים או סרטי סקס. כ 15 אחוז מהנשאלים מעדיפים עיסוי טוב וחושני על פני סקס עצמו.

מאת: idan bumerנשים - כללי29/10/101343 צפיות
קרדיט למאמר סקס של מירון ברומברג, מערכת וואלה! אהבתי את המאמר ואני שמח שתקראו אותו

מאמרים נוספים בנושא שיקום והידרותרפיה

מאת: שרון צרפתישיקום והידרותרפיה30/10/161420 צפיות
במקרים רבים לאחר עבודת שיקום מאומצת אנשים מוצאים את עצמם חוזרים אט אט אל החיים הרגילים כפי שהכירו אותם, בעוד אנשים אחרים לא מצליחים לחזור אל איתנם ונותרים עם רמה כזו או אחרת של נזק פיזי שאינו מאפשר להם להתקדם הלאה מבלי שהם יפנו אל חברת סיעוד לקבלת העזרה של מטפל מקצועי. מה צריכים לעשות מוקדם ככל האפשר?

מאת: DSD STUDIOשיקום והידרותרפיה10/04/161702 צפיות
גיל הזקנה מתאפיין בלא מעט שינויים גופניים, שינויים שעלולים לגרום ללא מעט בעיות רפואיות. מתי יש צורך בשיקום גריאטרי אצל קשישים? התשובה במאמר הבא.

מאת: טיראןשיקום והידרותרפיה04/09/143533 צפיות
שחייה, משחקי מים ופעילויות אחרות הקשורות למים, הן דרכים מצוינות לפעילות גופנית הדרושה לחיים בריאים פעילות גופנית בבריכות שחייה יכולה לעזור לאנשים עם מחלות כרוניות ומחלות נפשיות

מאת: ויטלי מיכאלוביץ'שיקום והידרותרפיה18/04/146273 צפיות
שתלים חדשים ואפשרויות מימון חדשות מביאות אנשים רבים לפעול למען שיקום הפה שלהם.

מאת: שלום כהןשיקום והידרותרפיה18/11/129307 צפיות
כיום ישנה מודעות גדולה ורבה אשר נמצאת בעליה מתמדת לגבי גופו של האדם והשמירה על בריאותו. כידוע, בגוף ישנם חיידקים רבים ובניגוד למה שרבים חושבים, לא כולם הם חיידקים רעים.

מאת: מכונת-כתיבהשיקום והידרותרפיה19/10/128835 צפיות
כסאות גלגלים ניתנים היום לרכישה במגוון רחב של דגמים ובהתאמות שונות לצרכים של האדם הסיעודי שנזקק לכסא מסוג זה. במאמר שלפניכם תוכלו להתוודע אל סוגים שונים של כסאות גלגלים

מאת: סיוון כהןשיקום והידרותרפיה15/10/128702 צפיות
אביזרים לנכים יכולים לעשות את כל ההבדל בין חיים נוחים ואיכותיים יותר ככל האפשר לבין מטרד וקושי יום יומי לבצע את המטלות ולו אף הפשוטות ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica