חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איזה סקס הן עושות ?

מאת: idan bumerהעצמת נשים29/10/20102653 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה לשמור על חיי המין בסוד, אם אנחנו יכולים להוציא את כל הפרטים האינטימיים החוצה. הרוב המכריע, כ 65 אחוז מהאנשים מעדיף סקס רגיל עם חדירה וחלק גדול מהם כ 45 אחוז אוהבים כשהסקס מלווה במשחק מקדים. איזה סוג של משחק מקדים? הרוב כאן עושים סקס אוראלי גם של בנות המין היפה וגם של בני המין החזק. כ 10 אחוז משתמשים במשחקי תפקידים, סקס עם צעצועים שונים, חלק קטן, אומנם, אוהב קשירות וכאלה, אחוז קטן עוד יותר, גם צופה יחד בסרטים ארוטיים או סרטי סקס. כ 15 אחוז מהנשאלים מעדיפים עיסוי טוב וחושני על פני סקס עצמו.

כמה סקס אנחנו בעצם עושים?

האחוז הגבוהה ביותר של אנשים עושים סקס כ 3 פעמים בשבוע, כלומר יום כן יום לא, כאשר אצל הזוגות הנישואים הכמות קטנה יותר, כנראה שהם הולכים על איכות ולא על כמות. יש גם תלות גדולה באיזור ובמדינה. למשל באוסטרליה כ 60 אחוז מהנשים עושות סקס כל שבוע, בארצות הברית רק כ 50 אחוז, ביוון מדובר באחוז גבוהה מאוד – כ 85 אחוז עושות מין כל שבוע. אנחנו במקום טוב באמצע. ועוד נתון – רק אחוזים בודדים עושים סקס כמה פעמים ביום, כ 5 אחוז מהזוגות עושים את זה כל יום ולרוב האנשים יש מפגשים אינטימיים 1-4 פעמים בשבוע. הדבר המטריד ביותר זה שכחצי מהאנשים שהיה להם סטוץ עם אדם שבקושי הכירו והם עשו סקס איתו ללא קונדום. חבל שהמודעות של האנשים למחלות מין שונות כל כך נמוכה. לאחוז לא קטן מהבנות יש אוסףתמונות סקס של עצמן עם בני הזוג, חלק קטן מהם גם שידר יחסי מין דרך מצלמות סקס ברשת, לא פלא שיש כל כך הרבה אתרי סקס ברשת. יש כ 65 אחוז מהאנשים שהיחסים התחילו ונגמרו בסקס וזה קרה להם לפחות פעם אחת בחיים והרוב לא אוהבים להיזכר בחוויה הזאת. הנתון המפתיע שיותר ויותר נשים יוזמות סקס עם בני הזוג ומסתבר שלא מעט נשים מרגישות שהן רוצות סקס יותר מבני הזוג שלהם.

 



תגיות המאמר: סקס, סקס ברשת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:


מביא לכם מאמרים שאהבתי לקרוא או שכתבתי , תלוי מה מצאתי  :D

סקס טוב זה סקס בטוח ..............

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת idan bumer

מאת: idan bumerנשים - כללי29/10/101344 צפיות
קרדיט למאמר סקס של מירון ברומברג, מערכת וואלה! אהבתי את המאמר ואני שמח שתקראו אותו

מאת: idan bumerשיקום והידרותרפיה26/10/101203 צפיות
"מה?" אמרה מליסה בשקט. "אני יודע על מישהו, אתה מכיר אותה יותר מדי, והיא יש רומן עם אתה", אמר שחר. "מי זה?" שאל מליסה.

מאמרים נוספים בנושא העצמת נשים

מאת: לילה בן הרוש העצמת נשים16/07/204852 צפיות
אני מזמינה אותך לגלות יחד איתי, איך אפשר לחוות חיבור ועוצמה פנימית גם בימים אלה, כשהאפשרות להיפגש מאתגרת יותר מהרגיל. אנחנו בשאקטי בי, יצרנו ספריית תכנים עשירה ומרתקת שתוציא אותך למסע עמוק ומשמעותי דרך מגוון סדנאות ומפגשים עם נשים מעוררות השראה, בנושאים שנוגעים לחיי ולחייך: זוגיות, הורות, תקשורת, עסקים, מודעות, פריון, התפתחות אישית ועוד.

מאת: גילת אפריםהעצמת נשים09/07/1710982 צפיות
האם את נוהגת לומר לעצמך מילים חיוביות ומפרגנות? או אולי את שיפוטית וביקורתית כלפי עצמך...? קראי את המאמר הבא, על-מנת ללמוד כיצד להפוך את הדיבור העצמי שלך לחיובי ומיטיב.

מאת: לי באומןהעצמת נשים30/04/133375 צפיות
קרב מגע היא שיטה להגנה עצמית שזכתה להמון כינויים, ויש לה סגנונות שונים, אבל בבסיס מדובר על שיטה שכל כוונתה היא להתמך בחוזקות הגוף והעצמי, תוך איתור נקודות התורפה אצל היריב והכנעתו. למידה זו, שהיא קוגניטיבית וגופנית מאפשרת לנשים להכניס לתוך הרפרטואר החוויתי שלהם זיכרונות של יכולת, השג, אפשרות ללחימה ומעל הכל- אמונה עצמית.

מאת: עמי אלבזהעצמת נשים23/01/138553 צפיות
ברוב המקצועות העצמאיים יש צורך לאחר קבלת התעודה המקצועית להשקיע את מלא המרץ והכסף בפרסום, לא כך בתחום בניית הציפורניים, לאחר קבלת תעודת ההכשרה בוגרת הקורס תמצא את עצמה מקבלת לקוחות המגיעות מפה לאוזן, מחברות, שכנות, ומשפחה.

מאת: מרדכי שרםהעצמת נשים09/10/128605 צפיות
חולמות על ערב מושלם עם חברה שלכן? רוצות לערוך ערב לכול החברות הקרובות שלכן? במאמר זה תקבלו טיפים רבים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/129921 צפיות
רבים מכירים את תל אביב כמרכז התרבות, ההווי והעסקים של מדינת ישראל, אך רוב האנשים המתגוררים בעיר זו אוהבים להזכיר כי תל אביב היא "מעוז" שירותי הליווי בישראל. העיר מציעה מגוון דירות דיסקרטיות ושירותים של נערות ליווי בכל יום ובכל שעה בה הלקוחות מעוניינים.

מאת: טומי רןהעצמת נשים19/09/128759 צפיות
ישנן טענות רבות בישראל כי קיים סחר בנשים וכי רוב נערות הליווי אשר עובדות במדינה, עובדות בניגוד לרצונן או משום שהן נמצאות במצב בריאותי אשר אינן מאפשר להן להתפרנס בשום צורה אחרת. בשנה האחרונה נתקלנו בחוק הזנות החדש, שעיקרו הוא הענשת כל אדם אשר עוסק בסחר בנשים וכן כל אדם אשר נתפס עם נערות ליווי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica