חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יעוץ פנסיוני וחשיבותו

מאת: שיו ענתביטוח פנסיוני27/10/20101224 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין זה משנה אם אתה מרחק נגיעה מהפנסיה או אם אתה אדם צעיר בתחילת דרכו התעסוקתית. חשיבותהתכנון הפיננסי לגילאים המאוחרים יותר בחיים וודאי אינה נעלמת מעינייך. יעוץ פנסיוני יסייע לך להבין מה האופציות העומדות לפנייך ולהתאים לך חיסכון פנסיוני שמתאים לכל צרכיך ורצונותיך. למעשה ניתן להגדיר יעוץ פנסיוני כייעוץ מקצועי ואובייקטיבי, שכל מטרתו היא להתאים לך חיסכון פנסיוני, שיסייע לך לשמור על רמת החיים אליה התרגלת במהלך חייך התעסוקתיים, גם לאחר פרישתך ויציאתך לגמלאות.

מה ההבדל בין סוכן ביטוח פנסיוני ליועץ פנסיוני?

רפורמה של וועדת בכר, העוסקת בתחומי החיסכון הפנסיוני, עשתה הפרדה מובהקת בין סוכני הביטוח הפנסיונים ליועצים הפנסיונים, לאחר שזוהתה מגמה של ניגוד אינטרסים בין השניים. סוכני ביטוח פנסיונים, שתפקידם מוגדר שיווקי, התאימו ללקוחות רבים חסכונות שאינם מתאימים על סמך העדפותיהן האישיות. למניעת הישנות מקרים כנ"ל נוצר תפקיד חדש בתחום שכל מהותו הינה יעוץ פנסיוני אובייקטיבי לכלל הציבור. כאמור מטרתו של יעוץ פנסיוני מקצועי היא לסייע לך להתאים את ההסדר הפנסיוני לפי צרכיך הפרטניים ומנגד תפקידו של סוכן ביטוח פנסיוני, הוא לתווך בינך ובין הגופים שמספקים חסכון כנ"ל.

יתרונותיו של יעוץ פנסיוני אובייקטיבי

בנוסף למניעת מצבים של ניגוד אינטרסים, תפקידו של יועץ פנסיוני מתמקד בהתאמת המוצר ללקוח. בעקבות התמקצעותו של היועץ בתחום זה, לא נוצר פיזור דעת (שאופייני לעוסקים בתחומים רבים בו זמנית) ועל ידי כך הלקוחות השונים מרוויחים ייעוץ פנסיוני ברמה הגבוהה ביותר. הידע שיש ליועץ פנסיוני יהיה תמיד רחב יותר בהשוואה לידע של סוכן הביטוח בתחום זה.

למה ייעוץ פנסיוני חשוב

שוק החיסכון הפנסיוני, כולל מגוון אדיר של מוצרים, שלאדם שאינו בעל השכלה בתחום עלולים להראות זהים לחלוטין. ה"דקויות" וההבדלים השונים בין המוצרים המגוונים עשויים להיות כשמיים וארץ בין לקוחות שונים. יעוץ פנסיוני מבטיח התאמה ואידיאליזציה מלאה, לכל לקוח לפי ההיבטים והפרטים הקטנים ביותר, שכן הפנסיה הינה בעלך חשיבות אדירה לגילאי הפרישה.

הידעת? חיסכון פנסיוני הוא רכיב שקיים היום במגוון פוליסות ביטוח מנהלים.

היכן ניתן לקבל יעוץ פנסיוני ?

ניתן לקבל יעוץ פנסיוני במרבית הבנקים בארץ, בחברות הביטוח השונות, אצל משווקים פנסיונים מורשים ובבתי השקעות שונים.

מהי בדיקת התיק הפנסיוני ?

בדיקה זו מזכירה מאוד יעוץ פנסיוני , אך מבוצעת לאחר רכישת הביטוח הפנסיוני. את בדיקת התיק הפנסיוני נהוג לעשות בעת החלפת עבודות או תחומי עיסוק, שינויים בשכר, עריכה ראשונית של תוכנית פנסיונית, שינוי במצב המשפחתי (נישואים ילדים וכיו"ב), שינוי במצב הבריאותי, פיטורין, בקשה למשיכת כספים מהתכנית הפנסיונית ועוד.

בדיקה זו כוללת למעשה בנייה או שינוי שלתוכנית פנסיונית לאידיאלית ביותר, תוך התמקדות בצרכי הלקוח, מצבו הכלכלי, הסטאטוס המשפחתי שלי והעדפותיו האישיות. פגישת בדיקה מהווה חלק בלתי נפרד של יעוץ פנסיוני מקצועי וניתוח התיק לרוב תכלול התייחסות מלאה לכל ההיבטים השונים של התוכנית, למוצרים האטרקטיביים ביותר בשוק באותה עת, לעלויות השונות (עלויות הביטוח, תשואות, דמי ניהול, סיכונים ועוד) וכיו"ב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שיו ענת

מאת: שיו ענתביטוח פנסיוני28/12/101050 צפיות
כשאנשים מגיעים אל הבנק לקבל משכנתא לשם רכישת נכס הם נתקלים בבקשה של הבנק לרכוש ביטוח משכנתא. המאמר סוקר את הנושא.

מאת: שיו ענתביטוח בריאות28/12/101005 צפיות
טסים לחו"ל? חשוב לבדוק את נושא ביטוח הבריאות.

מאת: שיו ענתפיננסים וכספים - כללי 27/12/102058 צפיות
כתבה לצעירים בלבד – עומדים לפתוח חשבון צעיר? הנה כל המידע שאתם צריכים לדרך. הגעתם לגיל 16? מצוין. זה בדיוק הגיל שאתם יכולים להודיע לאימא ואבא שהם יכולים להפסיק לממן אתכם. זה בדיוק הגיל לקחת אחריות על הכתפיים שלכם, וזה בדיוק הגיל להתחיל לחשב את המהלכים הפיננסיים שלכם בחוכמה, כי הגיע יומכם לפתוח חשבון בנק לצעירים.

מאת: שיו ענתמשכנתא25/11/10889 צפיות
המאמר מתאר את נושא מחזור המשכנתא, מתי היא כדאית, למי, מה העלויות הכרוכות בנושא.

מאת: שיו ענתביטוח משכנתא25/11/101218 צפיות
ביטוח משכנתא הינו תנאי סף, בלעדיו אין אפשרות לקבל משכנתאות. אם כי המטרה הראשונית של ביטוח זה הינה להבטיח שההלוואה תפרע במלואה, הרי שביטוח משכנתא הוא בעל יתרונות רבים גם עבור הלווה.

מאת: שיו ענתביטוח רכב24/11/101265 צפיות
המאמר סוקר בקצרה את נושא הביטוח המקיף, בהשוואה לסוגי ביטוח רכב אחרים הקיימים כיום בשוק.

מאת: שיו ענתלימודים אקדמאיים11/11/101649 צפיות
מאמר מעניין המעלה את השאלה מה עדיף? רענון שורות המורים הקיימות על ידי השתלמויות מורים, או שורות רעננות - הסבת אקדמאים להוראה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח פנסיוני

מאת: עשהאל דריירביטוח פנסיוני13/03/172404 צפיות
השעה 20:00 מוצאת את עצמי מול הטלוויזיה מתלבטת אם פשוט לבהות באיזה סדרה שניסיתי להתחיל לפני שבוע או להיות קצת בעניינים ולראות חדשות . אז נפלה ההחלטה לצפות בערוץ החדשות , הערב עשיתי בחירה חכמה , תשאלו למה? במהלך צפייה בכתבות השונות המאוד מעניינות הייתה אחת שהסבה את תשומת אף יותר, רוצים לדעת מהי?

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161813 צפיות
שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

מאת: ניב אבןביטוח פנסיוני04/02/163855 צפיות
מעבר לאפשרות הנהדרת של חיפוש הפרטים של החסכונות אשר מופיעים על שם כל אזרח בארץ, הפרטים שמתקבלים לאחר ההקלדה של האמצעים לזיהוי הינם דלים ואינם מסייעים במידה שבה ציפו רבים מאלה שנכנסו אל האתר.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח פנסיוני11/06/154943 צפיות
אחת השאלות המרכזיות שאנשים בוחנים במהלך תהליך של בחירת קרן פנסיה היא מה עלות דמי הניהול המשולמים לקרן מדי שנה על מנת לנהל את כספי הפנסיה של המבוטח.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/152153 צפיות
בכל מקום בו נמצאים אנשים, מסתתרים סיכונים מסוימים. זה יכול להיות מקום עבודה, מקומות בילוי, מפגשים וכן הלאה. כדי לדעת איך לטפל באותם סיכונים ואיך להתיחס כאשר הם מתרחשים, חשוב לבצע סקר סיכונים בטיחות ולהתכונן לקראתם מראש.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/151928 צפיות
סיכון תפעולי נועד למעשה לצפות מראש את רמת הסיכון של כל מפעל או חברה, ולהחליט מראש מה רמת הסבירות שזה יקרה. כמו כן נועד סיכון תפעולי להחליט את שווי הנזק במקרה של סיכון, ולהעריך אותו מבחינה פיננסית.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142687 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica