חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפצת מאמרים באתרי מאמרים

מאת: יוני אדמיןפרסום באינטרנט27/10/20101102 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל בעל עסק יכול להגדיל חשיפה, לקדם עצמו במנועי חיפוש ולבסס את מעמדו כאוטוריטה בתחומו, באמצעות הפצת מאמרים באתרי מאמרים. באם אתם עדיין לא עובדים עם אתרי מאמרים, הנה כמה סיבות מדוע את ם חייבים את זה לעסק שלכם וכמה טיפים איך לעשות את זה נכון. לקרוא, ללמוד וליישם !

להגיע לכמה שיותר קהל- אתרי מאמרים הם אתרים בעלי תוכן רב במגוון רחב של נושאים, כך שהם מושכים אליהם גולשים רבים ומהווים מקור חשוב לאינפורמציה. לא פעם כאשר גולש מעוניין למצוא מידע, הוא פונה ישירות לאתר מאמרים, התוצאה- תנועה גבוהה של גולשים שיכולים להיות לקוחות פוטנציאלים.

פילוח מדויק יותר של לקוחות פוטנציאלים  הפצת מאמרים באתרי מאמרים, מאפשרת לנו להגיע לכמות גדולה יותר של גולשים ולא פחות חשוב, מאפשרת לנו לפלח את הקהל ולהגיע לאנשים שיכולים להיות לקוחות פוטנציאלים. כל אתר מאמרים מכיל סיווגים שונים לפי קטגוריות, כך שכל אחד יכול לחשוף את תכניו המקצועיים אל הקהל המתאים לו ביותר.

קידום אורגני במנועי חיפוש- חלק ניכר מעבודת הקידום מתבססת על תוכן ועל קישורים. הפצת מאמרים באתרי מאמרים, מאפשרת לנו להפיץ באינטרנט תוכן איכותי, מותאם לגוגל ולקשר ממילת מפתח רלוונטית, אל אתר הבית שלנו. מעבר ליצירת קישור תוכן, המדורג בגוגל כקישור איכותי, הליך הפצת מאמרים באתרי מאמרים כולל הכנסה של תגיות (מילות מפתח) בניה נכונה של כותרות, שיוך לפי קטגוריות ועוד. כל אחד מהאלמנטים הללו מסייעים לבעל העסק לקדם את עצמו באינטרנט.

יצירת מיתוג ויחסי ציבור כאשר אנחנו עושים עבודת הפצה באתרי מאמרים, אנו מפיצים את התכנים תחת שם העסק או במקרים בהם אנו המותג, תחת השם שלנו. לאורך הזמן, עם הגדלת כמות התכנים באתרים השונים, המותג שלנו תופס תאוצה ומבסס עצמו ברחבי הרשת. בנייה של מיתוג באמצעות אתרי מאמרים מאפשרת לנו לבסס את השם המקצועי שלנו, ליצור חשיפה ולהבטיח שגם כאשר לקוח פוטנציאלי שומע עלינו ממקור אחר, ברגע שהוא מחפש אותנו בגוגל, הוא רואה עדות למאמרים מקצועיים ברחבי האינטרנט.

רוצים להצליח לקדם את העסק באמצעות הפצת מאמרים באתרי מאמרים ?
הנה שלושה דברים שאתם חייבים לזכור !

  • זו לא רק ההפצה זה גם מה אתם מפיצים שימרו על תוכן אובייקטיבי, בעל ערך לקורא. כאשר הינכם מפיצים מאמר באתרי מאמרים, שימו לב שאתם בוחרים תכנים בעלי ערך מוסף ולא תכנים המפארים אתכם או את העסק. כל הרעיון של הפצת תכנים ברשת, מבוסס על היכולת שלכם לתת מהידע המקצועי שלכם ולסמוך על הקורא שיידע למצוא אתכם לבד, באם יזדקק לשירות.
  • זו לא רק ההפצה זה גם איך אתם מפיצים הקדישו מחשבה להזנת המאמר. אתרי מאמרים יכולים להוות פלטפורמה מעולה לקידום ומיתוג העסק ולכן חשוב להזין נכון את המאמר ולהשקיע זמן בבחירת הקטגוריה, מילות המפתח, הגדרות החיפוש ועוד. כל פעולה שתעשו בעת ההזנה תקבע את קצב הצלחת המאמר במנועי חיפוש.
  • זו לא רק ההפצה זה גם איפה אתם מפיצים חשוב לוודא שאנו מפיצים את התכנים באתרי מאמרים חזקים, עם מספר רב של מבקרים והופעות במנועי חיפוש. אם אתם עוסקים בתחום נישתי, מומלץ לבדוק גם אתרים המוכרים שמתמחים בתחומים אלה, זאת על מנת להגיע לקהל מדויק יותר. דרך אחת לקבל אינדיקציה היא לבדוק אילו אתרי מאמרים עולים בחיפוש רלוונטי לתחום שלכם.

הפצת מאמרים באתרי מאמרים יכולה לעשות הבדל מהותי בעסק שלכם ולכן חשוב להתייחס אליה כחלק מהליך השיווק והמיתוג של העסק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מבקשים להפיץ תכנים באינטרנט? לקדם בגוגל? לזכות בחשיפה ? 
איידיר, הבית של העסקים, הוא האתר בשבילכם. 
פרסום תכנים איכותיים, ללא עלות ובלחיצת כפתור 

http://idir.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני אדמין

מאת: יוני אדמיןשיווק באינטרנט23/12/101251 צפיות
מאמרים הם אחד הכלים הטובים והיעילים ביותר לקידום אתרים. מאמרים להפצה נועדים להפצה בעצם בכמה שיותר אתרי מאמרים, דבר שעוזר רבות בקידום האתר. ככל שיתפרסמו מאמרים רבים יותר וככל שהם יופצו באתרים רבים יותר, כך הם יתרמו יותר לקידומו של האתר אותו הם אמורים לקדם.

מאת: יוני אדמיןשיווק באינטרנט29/11/101159 צפיות
האם אתה נוירולוג מתחיל המחפש מאמרים בנושא נוירולוגיה? האם את מורה ותיקה המחפשת מאמרים בנושא הוראה? האם אתה מועמד לגיוס המחפש מאמרים המדברים על השירות הצבאי? כיום קיימים מגוון אתרי מאמרים באינטרנט המספקים מידע מקצועי, ברור ומתומצת אודות נושאים רבים ומגוונים. רק צריך לחפש ולמצוא.

מאת: יוני אדמיןפרסום באינטרנט10/11/107217 צפיות
רשת האינטרנט היא רשת המידע המקיפה ביותר שקיימת היום בעולם. רשת האינטרנט מוצפת במידע עצום מכל סוג ומגוון ובכל תחום. כיום כדי למצוא מידע מסוים לא חייבים להתרוצץ במקומות, ספריות או חנויות. על מנת ללמוד על נושא כלשהו לא חייבים לצאת מהבית וללכת לאוניברסיטה או מכללה. היום הכל אפשר לבצע וללמוד דרך המחשב באמצעות רשת האינטרנט.

מאת: יוני אדמיןפרסום באינטרנט10/11/101090 צפיות
רשת האינטרנט מתפתחת בשנים האחרונות בקצב מטורף. הטכנולוגיה מתקדמת, מהירויות הגלישה גדלות כל הזמן וכמעט בכל בית בישראל ניתן למצוא לפחות מחשב אחד. לרשת האינטרנט מחוברים ילדים מגיל קטן ביותר ועד אנשים מבוגרים מאוד. אחד השימושים הנפלאים שמספקת לנו רשת האינטרנט בשנים האחרונות זה מידע. המידע שזורם על גבי דפי הרשת הוא עצום וניתן למצוא היום מידע בכל נושא שרק נרצה.

מאת: יוני אדמיןפרסום באינטרנט27/10/101002 צפיות
האינטרנט הפך בעשור האחרון למקום הראשון בו אנשים מחפשים מידע, האתרים הרבים בתחומים השונים מציעים לאנשים לקרוא מאמרים ולקבל מידע על מגוון רחב של תחומים. כיום, לא קיים כמעט נושא עליו אין מידע באינטרנט וזאת בעקבות מהפכה בעולם הכתיבה אשר מאפשרת לכל אחד ואחת להיחשף ולכתוב מאמרים על תחומים בהם הם בקיאים ובתחומים אשר מעניינים אותם.

מאת: יוני אדמיןפרסום באינטרנט27/10/101313 צפיות
בשנים האחרונות הפך האינטרנט למקור ראשי של אינפורמציה. זמינות המידע והקלות בה כל אחד יכול לאתר את מבוקשו, הולידו סוג חדש של צרכן מידע, אחד שיודע מה הוא רוצה ויודע איך לאתר זאת. בתוך כל בליל המידע הזמין, הפכו אתרי המאמרים לפקטור מרכזי ולצינור ראשי של אינפורמציה. הרעיון של מקום אחד, המאגד בתוכו תוכן מקצועי, הנכתב על ידי מי שמבין בתחום, נתן פרשנות חדשה למושג "כתיבה חופשית" והפך את אתרי המאמרים לכוח. כוח שניתן בעיקר למי שמשכיל לעשות בו שימוש נכון.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213453 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202195 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172771 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162835 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162737 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica