חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמרים להפצה

מאת: יוני אדמיןשיווק באינטרנט23/12/20101253 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמרים הם אחד הכלים הטובים והיעילים ביותר לקידום אתרים. מאמרים להפצה נועדים להפצה בעצם בכמה שיותר אתרי מאמרים, דבר שעוזר רבות בקידום האתר. ככל שיתפרסמו מאמרים רבים יותר וככל שהם יופצו באתרים רבים יותר, כך הם יתרמו יותר לקידומו של האתר אותו הם אמורים לקדם.

ישנם מספר סוגים שונים של מאמרים והעיקריים שבהם: מאמרי קידום, מאמרים שיווקיים וקופירייטינג. מאמרי קידום הם מאמרים אשר נכתבים אך ורק לטובת קידום ביטוי או מילות מפתח מסוימות. מטרתם של מאמרים שיווקיים היא לקדם ולהבליט את החברה, המוצר או המותג שהזמין את המאמר, בנוסף לקידום הביטוי או מילות המפתח. מאמרי קופירייטינג נועדו לכתיבת תוכן נטו, החשיבות הגדולה בהם היא התוכן הכתוב.

כשכותבים מאמרים להפצה חשוב לשים לב למספר דברים חשובים:

  1. בחירת הנושא – במידה ומדובר על מאמר אשר אמור לקדם מילה או ביטוי מסוים, חשוב לבחור בנושא שיכלול את אותו ביטוי או מילה. כאשר מדובר על מאמר שיווקי כדאי שהנושא ימשוך את עינו של הקורא ויגרום לו לקרוא את המאמר.
  2. סגנוןמאמרים להפצה שנועדו לצורכי קידום צריכים להיכתב בסגנון שיתאים למנועי החיפוש ובראשם גוגל. מנועי החיפוש הינם רובוטים אוטומטיים שסוקרים את כל רשת האינטרנט ולכן, על מנת שהמאמר יהיה אפקטיבי ויתרום לקידום המילה או הביטוי, הוא צריך להתאים לכללים שעל פיהם פועלים מנועי החיפוש.
  3. שפה – את שפת המאמר יש להתאים לסוג המאמר. אם מדובר על מאמר לצורכי קידום ניתן לכתוב בשפה יותר קלילה וחופשית, החשיבות היא לסגנון הכתיבה ולשימוש נכון במילות המפתח. כאשר המאמר הוא שיווקי, יש לכתוב בשפה יותר מכירתית ושיווקית. במידה ומדובר על מאמר קופירייטינג חשוב לכתוב בשפה יותר גבוהה, מסוגננת, שתתאים לסוג האנשים אליהם המאמר אמור לדבר.
  4. תוכן המאמר – נהוג לחשוב שתוכנם של מאמרים הנכתבים לצורכי קידום לא חשוב וצריך רק להקפיד על הכללים של גוגל, אך זה לא מדויק. מנועי החיפוש סורקים את המאמר ובודקים גם את סגנון הכתיבה ותוכנו, מאמר מושקע בעל תוכן רב, איכותי ומקורי יעשה את העבודה בצורה טובה הרבה יותר. מעבר לכך המאמרים גם משמשים לעיתים לקריאה של אנשים ורצוי שתוכנם יהיה מעניין וימשוך כמות גולשים כמה שיותר גדולה.

מאמרים להפצה הם כלי טוב ויעיל מאוד לצורכי קידום אתרים. ככל שהמאמרים יהיו מקצועיים יותר, בעלי תוכן מקורי ואיכותי ויכתבו בשפה תקינה וללא שגיאות הם יהיו אפקטיביים יותר. המאמרים נועדים בדרך כלל לצורך קידום אתר כלשהו, אך בנוסף אם הם יהיו מעניינים הם יוכלו לעזור בקידומו של המוצר עצמו ולא רק האתר שמוכר את אותו מוצר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מבקשים להפיץ תכנים באינטרנט? לקדם בגוגל? לזכות בחשיפה ? 
איידיר, הבית של העסקים, הוא האתר בשבילכם. 
פרסום תכנים איכותיים, ללא עלות ובלחיצת כפתור 

http://idir.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוני אדמין

מאת: יוני אדמיןשיווק באינטרנט29/11/101161 צפיות
האם אתה נוירולוג מתחיל המחפש מאמרים בנושא נוירולוגיה? האם את מורה ותיקה המחפשת מאמרים בנושא הוראה? האם אתה מועמד לגיוס המחפש מאמרים המדברים על השירות הצבאי? כיום קיימים מגוון אתרי מאמרים באינטרנט המספקים מידע מקצועי, ברור ומתומצת אודות נושאים רבים ומגוונים. רק צריך לחפש ולמצוא.

מאת: יוני אדמיןפרסום באינטרנט10/11/107259 צפיות
רשת האינטרנט היא רשת המידע המקיפה ביותר שקיימת היום בעולם. רשת האינטרנט מוצפת במידע עצום מכל סוג ומגוון ובכל תחום. כיום כדי למצוא מידע מסוים לא חייבים להתרוצץ במקומות, ספריות או חנויות. על מנת ללמוד על נושא כלשהו לא חייבים לצאת מהבית וללכת לאוניברסיטה או מכללה. היום הכל אפשר לבצע וללמוד דרך המחשב באמצעות רשת האינטרנט.

מאת: יוני אדמיןפרסום באינטרנט10/11/101091 צפיות
רשת האינטרנט מתפתחת בשנים האחרונות בקצב מטורף. הטכנולוגיה מתקדמת, מהירויות הגלישה גדלות כל הזמן וכמעט בכל בית בישראל ניתן למצוא לפחות מחשב אחד. לרשת האינטרנט מחוברים ילדים מגיל קטן ביותר ועד אנשים מבוגרים מאוד. אחד השימושים הנפלאים שמספקת לנו רשת האינטרנט בשנים האחרונות זה מידע. המידע שזורם על גבי דפי הרשת הוא עצום וניתן למצוא היום מידע בכל נושא שרק נרצה.

מאת: יוני אדמיןפרסום באינטרנט27/10/101003 צפיות
האינטרנט הפך בעשור האחרון למקום הראשון בו אנשים מחפשים מידע, האתרים הרבים בתחומים השונים מציעים לאנשים לקרוא מאמרים ולקבל מידע על מגוון רחב של תחומים. כיום, לא קיים כמעט נושא עליו אין מידע באינטרנט וזאת בעקבות מהפכה בעולם הכתיבה אשר מאפשרת לכל אחד ואחת להיחשף ולכתוב מאמרים על תחומים בהם הם בקיאים ובתחומים אשר מעניינים אותם.

מאת: יוני אדמיןפרסום באינטרנט27/10/101315 צפיות
בשנים האחרונות הפך האינטרנט למקור ראשי של אינפורמציה. זמינות המידע והקלות בה כל אחד יכול לאתר את מבוקשו, הולידו סוג חדש של צרכן מידע, אחד שיודע מה הוא רוצה ויודע איך לאתר זאת. בתוך כל בליל המידע הזמין, הפכו אתרי המאמרים לפקטור מרכזי ולצינור ראשי של אינפורמציה. הרעיון של מקום אחד, המאגד בתוכו תוכן מקצועי, הנכתב על ידי מי שמבין בתחום, נתן פרשנות חדשה למושג "כתיבה חופשית" והפך את אתרי המאמרים לכוח. כוח שניתן בעיקר למי שמשכיל לעשות בו שימוש נכון.

מאת: יוני אדמיןפרסום באינטרנט27/10/101103 צפיות
כל בעל עסק יכול להגדיל חשיפה, לקדם עצמו במנועי חיפוש ולבסס את מעמדו כאוטוריטה בתחומו, באמצעות הפצת מאמרים באתרי מאמרים. באם אתם עדיין לא עובדים עם אתרי מאמרים, הנה כמה סיבות מדוע את ם חייבים את זה לעסק שלכם וכמה טיפים איך לעשות את זה נכון. לקרוא, ללמוד וליישם !

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213538 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184491 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172613 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162423 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163288 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153256 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153371 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica