חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי צריך רואה חשבון?

מאת: Alexis Vanderהנהלת חשבונות28/10/20101254 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כולם שואפים להצליח בעסקים, ובאמצעות שילוב של כריזמה, התמחות מעמיקה בתחום העיסוק, רעיון מוצלח וטיפת מזל, החלום הגדול של הקמת עסק עצמאי משגשג יכול להפוך במהירות למציאות.

אך מה עם ההתנהלות הפיננסית? אדם שרוצה להקים עסק עצמאי מוכרח להכיר בחשיבות רואה חשבון להתנהלות העסק; מעבר לחישוב שכר העבודים והתשלומים לשלטונות המס, או עריכת דוחות כספיים, רואה חשבון רשאי לשמש יועץ מס מצוין לטובת שיפור המאזן הכספי של העסק, לסייע בהבנה מה הן נקודות החולשה של בית העסק וכיצד אפשר לטפל בהן, וכמובן גם לייעץ בתהליכי פתיחת חברה עצמאית מפרספקטיבה חשבונאית.

למה אתם צריכים רואה חשבון במרכז? מחפשים מידע בנושא ניהול כספים?

רבים הם בעלי העסק שמאבדים זמן וכסף בשל עומס הניירת, דבר שעלול להאפיל על התנהלותה השוטפת של החברה, עם משאבים רבים מדי שמושקעים עלרישום וטפסים ופחות על הובלת העסק להצלחה. לפעמים העניין הוא ניהול חשבונות לקוי, דבר שעלול להוביל לבעיות רבות, החל בהוצאות יתר וכלה בסיבוך עם רשויות המס.

שירות ראיית חשבון איכותי יכול להקל על בעל העסק את הניהול של הצדדים החשבונאיים והפיננסיים, תוך מתן שרות מדוייק ובלתי-תלוי. כמו כן, שירות נוסף הוא להציע יעוץ מקצועי בכל הנוגע לתחומי מסים, תכנון עסקי, תימחור וניהול ההוצאות להגדלת הרווחים וצמצום של הוצאות המזומנים.

האם אתם מחפשים יועץ מס? בא לכם לקרוא עוד על שירותי חשבות? כנסו לאתר http://www.orenlevy.co.il/, בו ניתן להתוודע לכל המידע הטיפים והשירותים בתחום. תצליחו!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Alexis Vander

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101227 צפיות
איך מרהטים נכון? מחליפים חדר שינה? רכישת רהיטים היא מהלך בעל חשיבות רבה בכל מהלך עיצוב או סידור של מקום עבודה או בית, כיוון שהרהיטים שבוחרים הם אלו אשר ישפיעו על המראה והפעולה במרחב למשך מספר שנים לכל הפחות.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101347 צפיות
חוגגים חתונה. הכל תמיד מעוניינים אירוע מדהים. פעם כולם פשוט סמכו על מנהל אולם האירועים שידאג לעיצוב: החופה, השולחנות, גופי התאורה והקישוטים על הקיר. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו זהות, עם זר של ציפורנים על השולחנות, שנדלירים מצועצעים וחופה פשוטה מדי. זו הסיבה שבימינו המון זוגות מעדיפים לשכור שירות עיצוב ארועים ברמה מקצועית.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101491 צפיות
הסביבה משעממת? מחפשים שולחן ישיבות? קנייה של ריהוט היא מהלך חשוב בכל עיצוב בתים ומשרדים, שהרי בחירות הריהוט הן אלו המשפיעים על החזות הכוללת ונוחות התנועה במקום למספר שנים לפחות.

מאת: Alexis Vanderבעלי חיים - כללי08/12/101351 צפיות
רוצים כלב? אימצתם גור כלבים והייתם מעוניינים לדעת כיצד מומלץ לטפל בו ולאלפו? הבחירה להביא כלב היא גדולה ואין לבסס אותה אך ורק על אהבה לבעל החיים הפרוותי. לא מצליחים למצוא מידע על וטרינרים? רוצים לגלות הכל על וטרינר תל אביב? במאמר זה תקבלו הרבה טיפים מועילים בנושא גידול כלבים:

מאת: Alexis Vanderחתונות08/12/101218 צפיות
אחד הימים החשובים בחיים, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא יום חתונתנו – זהו יום שמוקדש כולו לאוהבים הצעירים, שבוחרים לחגוג את אהבתם הגדולה ולהתחייב בפומבי לקשור את חייהם זה בזה לעולמים, לטוב ולרע.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101393 צפיות
רוצים שהאירוע שלכם יהיה הכי יפה? הכל מעוניינים שהחתונה שלהם תהיה האירוע היפה ביותר אי פעם. כשאמא ואבא התחתנו הם פשוט סמכו על מנהל האולם שיהיה אחראי לעיצוב: החופה, השולחנות, קישוטי הקירות והתאורה. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו בערך אותו הדבר, עם זר של שושנים על כל שולחן, תאורה ברמת הפלורסנט וחופה לבנה ומשעממת. זו הסיבה שבשנים האחרונות המון זוגות מעדיפים לקחת שירות עיצוב אירועים כשירות מקצועי.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101279 צפיות
אספתם קצת כסף? מחליפים מטבח? בחירת הרהיטים זה שלב חשוב בכל מהלך של סידור דירה או משרד, הלא הרהיטים הם אלו אשר ישפיעו על החזות הכוללת והפעולה במרחבים הפנימיים כעת ובעתיד.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162061 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143689 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142738 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142413 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138806 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138461 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica