חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ארומתרפיה הלכה למעשה

למתחים הרגשיים והנפשיים תוצאות רציניות על גופנו ואיכות חיינו. תופעות של מחלות לב, ולחץ דם גבוה הנגרמים לפעמים בגלל תזונה בלתי נכונה, נגרמות לעיתים תכופות יותר על ידי מתח בגלל דברים כמו: תחבורה - המשפיעה עלינו יותר משאנו חושבים, אם עלינו לנסוע פעמיים ביום בעירגדולה או מתח בעבודה או הבעיות היומיומיות, שקשה לאנשים מסוימים להתמודד עמן באופן תקין ונכון.

השפעה אחרת על מחזור הדם נובעת מתהליך ההזדקנות. בתקופת הילדות והנעורים כאשר אנו גדלים, תאי הגוף מתים ומתחלפים בכל חחלק של הגוף, כל תא של כל עצם, שריר, עצב וכל טיפת דם מתחלפים כל הזמן ועל כן עוברים כל האיברים - כולל העור - תהליך בלתי פוסק של התחדשות.

ככל שאנו מזדקנים, לוקח יותר זמן לגוף להתפטר מהתאים המתים אם בדרך ספיגה או דחיה - כמו בעור, ולוקח יותר זמן לתאים החדשים להיווצר ולגדול.

אם אנו מסוגלים לתרגל הרפיה, אם על ידי יוןגה, דינמיקה נפשית או כל תרפיה אחרת, אז הנפש עצמה יכולה להתחזק, והאדם יכול לחיות חיים טובים יותר ולהשפיע בצורה חיובית על הקריירה של ועל בריאותו.

כאשר הנפש שלווה, אנו חשים רק רגשות חיוביים כגון אהבה, שביעות רצון, עניין באחרים, נדיבות וכיוצא בזה, והגוף מגיב בבריאות.

במצבים אחרים משתלטים רגשות כגון כעס, פחד, קנאה, אנוכיות ודכאון ואלה משפיעים לרעה על מצב הגוף. הורמונים משתחררים אוטומטית כדי להתמודד עם רגשות אלה ולנסות להחזיר את הרוח למצב חיובי במהירות האפשרית.

עלינו להשתדל לא רק להתעמל הרבה אלא גם לחנך עצמנו מחדש לגבי אמנות הישיבה, העמידה והתנועה. הקושי הוא שדברים אלא דורשים מאמץ מודע, ועלינו להיות מאוד מעוניינים ומתמידים כדי שהם יהפכו להרגל בלבד.

אך יש דרך אחרת לעזור לעצמנו, וזאת באמצעות שימוש בשמנים בסיסיים.

בדרך כלל, אנו נוטים להמתין עד שמופיעים אצלנו סימני מחלה לפני שאנו ניגשים לטיפול, אולם מניעה הייתה ותמיד תהיה עדיפה על ריפוי.

ארומתרפיה היא הדרך הטובה מאוד לשמור על הבריאות, ויש להשתמש בה כטיפול מונע באותה צורה שבה השתמשו הסינים באקופונקטורה לפני מאות בשנים.

השיטות להחדרת שמנים בסיסיים למחזור הדם - למעט טיפול פנימי, הן אמבטיות, אינהלציות, רטיות וסוגי עיסוי שונים, מעיסוי מעגלי אפלראז - פשוט ועד לצורות מתקדמות יותר, כגון ניקוז הלימפה, טכניקת נוירו-מוסקולרית ושיאצו, שבו משתמשים בנקודות לחץ אקופונקטורי על קווי האנרגיה - המרידיאנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קינסיולוגיה בשילוב תמציות פרחי באך עושים פלאים במסע הרגשי והנפשי של האדם.

את הטראומות שלנו מהעבר ניתן לשחרר ולהתנקות.

אבחון לצד בדיקת שרירי, שחיה עם הילד הפנימי שלנו, כל אלה ועוד מסייעים לנו לקבל החלטות נכונות,

להרגיש יציבים ובטוחים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שוש נחשול בלבן

מאת: שוש נחשול בלבןרפואה משלימה07/03/121444 צפיות
תזונה לא מאוזנת, אשר מתבססת על מזונות מעובדים שהנם עתירי סוכר ושומן ודלים בנוגדי חמצון פוגעים באופן ישיר ביכולת עמידות הגוף מפני וירוסים וחידקים אלימים ואלה מן הסתם גורמים למחלות זיהומיות....

מאת: שוש נחשול בלבןמדיטציה30/10/102230 צפיות
כיצד ניתן להגיע לתדר של גלי אלפא מבלי להתחיל תהליך של הירדמות? אם, לדוגמא נעצום את העיניים וניזכר בחופשה נעימה האחרונה שהייתה לנו או במקום שבו אנו אוהבים להיות, ונחשוב על הזמן הזה עד.. תרגול למדיטציה לקשיי נשימה ואסתמה

מאת: שוש נחשול בלבןאנרגיות30/10/108571 צפיות
כשאישה מתקשה להרפות מכעסה או מזעמה, הרי שלרוב היא משתמשת בכעס הזה על מנת להעניק לעצמה כוח. ייתכן שהצעד הזה היה חכם בתחילה, אבל עכשיו עליה להיזהר, משום שזעם מתמשך הוא אש המכלה את האנרגיה הראשונית שלה עצמה. להיות במצב כזה משול לדהירה בחיים כשהרגל לוחצת את הדוושה עד לסופה, ניסיון לחיות חיים מאוזנים כשדוושת הגז מהודקת עד הסוף. הזעם אינו החיים כמיטבם.

מאת: שוש נחשול בלבןהפרעות קשב וריכוז30/10/101689 צפיות
מלבד הטיפול התרופתי יש לזהות את דפוסי ההתנהגות שיש רצון וכוונה לשנותם. זיהוי הבעיה מאפשר הקצאת כוחות לשינוי. טיפול בסביבתו התומכת של הילד. חיזוק מרכיבים חיוביים בהתנהגותו של הילד והכחדת הרגלי התנהגות בלתי רצויים.

מאת: שוש נחשול בלבןרפואה משלימה30/10/102390 צפיות
טיפול קינסיולוגי לבעיות למידה, למבוגרים, שחרור מטראומות, קבלתהחלטות מושכלות, התחברות פאני הפנימי, אבחון לשחרור והקלה, התמתנות וקבלת אחריות, באמצעות הכנת תמציות פרחי באך, איזון אנרגטי, רייקי לשחרור חרדות, אנרגיות שליליות ומכאובים. בקרב ילדים ומבוגרים אבחונים דידקטיים ובניית תוכנית לימודים אישית בהתאם לצרכים הייחודיים של המטופל. כל הטיפולים ועוד בקליניקה נעימה, מרגיעה, תומכת ומלווה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213866 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201534 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191626 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica