חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב דוכנים - לעצב את הדוכן שלכם בצורה ייחודית

מאת: גיא אלוןצרכנות01/11/20102521 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט ולא קיים מוצר שאין שני לו. התפתחות השוק גרמה לרמת תחרות גבוהה מאוד בין מוצר למוצר ובין שירות לשירות. לכל המצאה חדשה ישנן המצאות דומות המופיעות מיד אחריה, לכל מוצר חדש מופיעים חיקויים תוך תקופה קצרה. לכן, משרדי השיווק מפרסמים את המוצרים בדרכים חדישות ומקוריות על מנת לבדל אותם מהסטנדרט. אחת השיטות לבידול מוצר היא על ידי הצבתו בדוכן מיוחד של החברה המייצגת אותו, במקום שהמוצר יוצג ליד מוצרים דומים במדף אחד, המוצר מוצג ליד אותו מדף בדוכן מיוחד משלו.

כיצד עובד תהליך הבידול על ידי עיצוב דוכנים?

המוצר, לדוגמא דאודורנט, מוצג בדוכן מיוחד ובולט בחנות. החברה שמייצרת את הדאודורנט החדש פונה אל משרד הפרסום איתו היא עובדת ומבקשת לעצב דוכן מיוחד לדאודורנט אותו היא מעוניינת להציב בחנויות.

במשרד הפרסום ישנו אדם שתפקידו הוא עיצוב דוכנים, הוא ניפגש עם נציגי החברה המייצרת את הדאודורנט ומבקש כמה שיותר פרטים שחשובים לחברה להבליט בפרסום. לפי הנתונים הללו יחליט איזה עיצוב דוכנים מתאים למוצר. הדוכן צריך להיות בולט, לוגו החברה צריך להיות בולט ומספר מילים הכתובות בפונט גדול יכתבו על גבי הדוכן, כל אלו ימשכו את הלקוחות הנמצאים בחנות להביט במוצר ובדוכן המעוצב ולשכנע אותם לרכוש אותו.

את הדוכן מציבים בסמוך למוצרים הדומים אליו ובמקום הנראה לעיני הלקוחות, על מנת שגם הלקוחות המתעניינים בדאודורנט יגיעו למקום ויבדקו את המוצר המפורסם וגם לקוחות שלא יגיעו לרכוש דאודורנט יראו את המוצר וירכשו אותו בקנייה זו או בקנייה הבאה (מפני שעצם קיומו של המוצר נכנס להם לתודעה בעקבות הפרסום).

דוכני מכירה

ישנה דרך נוספת לפרסום על ידי דוכנים, בדוכנים אלו יוצבו עוד מוצרים ולא רק המוצר של החברה בעלת הדוכן. ניתן לראות דוכנים אלו בסופרים במכולות שכונתיות. לדוגמא מקרר של חברת שתייה מסוימת שמציג בתוך המקרר משקאות רבים שחלקם לא יוצרו אצל אותה חברת שתייה, או מקרר לגלידות בקיוסק שמכיל בתוכו גלידות רבות חלקן לא של החברה שמפורסמת על המקרר.

עיצוב דוכנים אלו מעוצב בדרך כלל בצבעוניות ומושך את עיני הלקוח (גם אם הוא לא שם לב לכך), כאשר הוא פותח את המקרר הפרסום והלוגו של החברה שהוא ראה על המקרר עדיין נמצא בראשו ובמקרים רבים יבחר במשקה או בגלידה המפורסמת.

הגדלת מכירות

רכישת דוכנים, עיצוב דוכנים מיוחדים והצבתם בחנויות שונות בארץ כוללת השקעה כספית גבוהה. אך זהו פרסום שמגיע ישירות ללקוח המעוניין במוצרים מסוג זה, ההשקעה משתלמת ברוב המקרים וגורמת להגדלת הרווחים יותר מפרסום בערוצי התקשורת.

הבידול משאר המוצרים הדומים הופך את המוצר ליוקרתי יותר, הפרסום של המוצר על גבי דוכני החנות גם כן הופך אותו למקורי וייחודי יותר כך שבסופו של דבר הלקוח רוכש אותו יותר מאשר את המוצרים האחרים.

המאמר מוגש על ידי מדריך סטנדים ודוכנים הגדול בישראל, בו תוכלו  למצוא אינדקס של  השכרת דוכנים וחברות למכירה סטנדים ודוכנים, לקרוא מאמרים מקצועיים בתחום ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113437 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111636 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111702 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112217 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102399 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012424 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102415 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214248 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204384 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205286 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193445 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica