חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי אנגלית באינטרנט - ללמוד אנגלית בכוחות עצמנו

מאת: גיא אלוןלימודי שפות01/11/20102561 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה פעמים חשבת שהגיע הזמן לשפר את האנגלית? בזמן הלימודים לבגרויות, בזמן לימודי הפסיכומטרי/מבחן אמי"ר, בזמן הטיול לחו"ל בו היית לבד ולא ידעת כיצד לתקשר עם המקומיים, בזמן קריאת ספר או סרט בהם אמרו מילה באנגלית שלא הבנת ובעוד מקרים רבים שבוודאי כבר שכחת.

אתה כבר יודע זמן רב שהגיע הזמן להירשם אל לימודי אנגלית, אבל אתה לא תמיד מוצא את הזמן או הכסף, במיוחד בשבילך יש לימודי אנגלית באינטרנט. כאשר אתה לומד באינטרנט אתה יכול ללמוד בכל מקום ובכל זמן שנוח לך ואינך תלוי בשעות מסודרות של קורסים חיצונים.

לימודי אנגלית באינטרנט - אתרי אינטרנט בעזרתם ניתן לתרגל האנגלית

ישנם כמה אתרי לימודי אנגלית באינטרנט, הלימוד באתרים אלו נעשה על ידי קריאה והקשבה באנגלית ומטרתו היא הרחבת אוצר המילים. אתם יכולים להיכנס אל כל אתר בתחום שמעניין אתכם ופשוט להתחיל לקרוא ולשמוע.

  • אם תחוםהעניין שלכם הוא אקטואליה תוכלו להיכנס לאתרי חדשות באנגלית ולקרוא את הכתבותהמתפרסמות שם. אם תקראו מודעות בנושאים הידועים לכם כבר, יהיה לכם יותר קללהבין את הכתוב.
  • אם תחוםהעניין שלכם הוא סרטים, צפו  בסרטיםשמאפשרים צפייה ישירה ללא תרגום.

אתם בוודאי חושבים מה תעשו במקרים בהם תתקלו במילה או במספר מילים שאתם לא מכירים במהלך לימודי אנגלית באינטרנט, הרי האזנה וקריאה באינטרנט מבלי לווי של מורה מקשה על התלמיד לשאול שאלות במקרים בהם הוא נתקל במילה וביטוי אותם הוא לא מכיר.

יש כמה אפשרויות לתרגום המילה, האחת היא להיכנס אל אתר מורפיקס ולהקליד את המילה, באתר יספקו לך גם תרגום וגם אפשרות של אמירת המילה בקול כדי שתדעו גם איך להגות אותה נכון.

אפשרות נוספת לתרגום היא ב- Google translate שמאפשר לתרגם משפטים שלמים, התוצאה המתקבלת במשפט בעברית אינה תקנית אך היא עוזרת לכם לתרגם כל מילה בנפרד ולהבין את הרעיון הכללי של המשפט.

במה שונים לימודי אנגלית באינטרנט מלימודי אנגלית בית הספר?

רובנו למדנו אנגלית בבית הספר, אך חלקנו מעדיפים שלא לדבר או לקרוא אנגלית (גם אם ניגשנו לבגרות 5 יחידות באנגלית). מה שלמדנו במהלך בית הספר הוא תחביר, זמנים ומעט אוצר מילים. הדרך הטובה ביותר ללמוד שפה היא כמו שלמדנו לדבר עברית, על ידי הקשבה רבה, ניסיון ותרגול השפה.

כאשר אנחנו קוראים טקסטים באנגלית ושומעים את השפה בתוכניות הטלוויזיה ובסרטים כך אנחנו רוכשים את השפה בצורה הטבעית. ככל שנקרא יותר אנגלית ונתרגם כמה שיותר, אוצר המילים שלנו יגדל, ככל שנקרא יותר בשפה האנגלית, נוכל לדבר ללא שגיאות ועם יותר בטחון.

לימוד אנגלית באינטרנט הם אמנם חינם, אך הם דורשים רצון אמיתי ומשמעת גבוהה על מנת לשפר את השפה. אל תוותרו לעצמכם השקיעו את כל שנדרש כדי שתוכלו ליהנות מהשפה האנגלית ולשוחח עם בטחון רב. בהצלחה!

המאמר מוגש על ידי פורטל לימודי אנגלית הגדול בישראל, בו ניתן למצוא אינדקס בתי ספר ומורים לאנגלית, לקבל הצעות מחיר לשיעורי אנגלית, לקרוא מאמרים מקצועיים בתחום ועוד

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113436 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111635 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111701 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112215 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102398 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012423 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102414 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222646 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192102 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173225 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173488 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172983 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172493 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171969 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica