חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיול לפטרה וירדן - מדריך

מאת: אלמוג איטליטיולים בחו"ל02/11/20101249 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ירדן- הממלכה ההאשמית מתאפיינת במזג אויר נוח בדומה לישראל , העונות המומלצות לביקור הן הסתיו והאביב כשבחורף ניתן לבקר בפטרה ובואדי רם ולהנות ממזג אויר נוח ונופים מרהיבים, האטרקציה המרכזית בירדן היא העיר פטרה אשר נבנתה על ידי הנבטים ונשתמרה באורח פלא כמעט בשלמותה.
ניתן להגיע לפטרה באופן עצמאי או על ידי טיול מאורגן לפטרה, ניתן לצאת ליום או יומיים מאילת דרך מעבר גבול ערבה . זמן הנסיעה מהגבול הינו לערך שעה וחצי עד שעתיים, מומלץ להקדיש לביקור בפטרה את כל היום, הכניסה לפטרה היא בתשלום ולאחר שער הכניסה ישנה הליכה לא קצרה עד העיר עצמה (ניתן לשכור סוסים לתחבורה). העיר האדומה נשתמרה על מקדשיה ובתיה , מביני דבר ממליצים להתחיל את הביקור מוקדם בבוקר ולסיים עם שקיעת השמש על מנת להינות מחילופי הצבע של הסלעים..
ניתן לשלב ביקור בפטרה כחלק מביקור כולל בממלכה ההאשמית, ביקור שכזה מתחיל במעבר הצפוני- גשר שייח חוסיין כאשר ביום הראשון מבקרים בעיר ג'ארש שנשמרה יפה מאוד, בערב לנים ברבת עמון, בימים הבאים מבקרים ברבת עמון עצמה ובאתרים נוספים כגון מידבא וואדי רם, אם מתאפשר מומלץ לבקר בצד הירדני של ים המלח , צד זה שופע נחלים זורמים אשר בהם ניתן לבקר.
מסיימים טיול כזה (עד 7 ימים) בביקור בפטרה ובמעבר חזרה לאילת.
חשוב לדעת כי במשך כל הטיול (במידה ומדובר בטיול מאורגן) צמוד לקבוצה מדריך/ מלווה מקומי אשר תפקידו הן להדריך והן ליתן מענה לשאלות ובעיות אשר מתעוררות, הליווי כולל גם ליווי ביטחוני ירדני, גם אוכלי כשר ושומרי מסורת יכולים להסתדר בטיול שכזה באמצעות אכילת דגים וירקות למעט בשר.
טיול שכזה מתאים לכל המשפחה ולכל הגילאים , הנסיון מלמד שכולם נהנים מטיול שכזה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלמוג איטלי

מרצה בתחום השיווק באינטרנט ו E-COMMERCE

במרכז הבינתחומי ובאוניברסיטה הפתוחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלמוג איטלי

מאת: אלמוג איטליעסקים - כללי28/11/101460 צפיות
עסקים גדולים וקטנים כאחד אינם מרגישים לעיתם כיצד "בורח" להם הכסף מתחת לידיים, לרוב הוצאות אלו הקשורות למערך ההד]סה של העסק קשות לפיקוח ולביקורת. תכנון יעיל ומערך בקרה איכותי יביא לחיסכון של אלפי שקלים בחודש. המאמר הבא נותן טיפים והמלצות כיצד לבצע זאת?

מאת: אלמוג איטלישיווק באינטרנט16/10/101165 צפיות
עורכי דין כפופים למגבלות פרסום ושיווק אשר מתוקנות על ידי לשכת עורכי הדין, למרות זאת באינטרנט המגבלות פחות ברורות ולכן שימוש נכןן באתר למשרד עורכי הדין יכול להביא לגיודל במספר הלקוחות.

מאת: אלמוג איטלירשתות חברתיות29/07/101222 צפיות
בשנים האחרונות מרבית זמן הגלישה מוקדש לרשתות חברתיות, יחד עם זאת ערוץ הגישה בעיקרי הוא מנוע החיפוש גוגל, שילוב נכון של עבודה בשני הערוצים תקדם את האתר שלנו במעלה מנוע החיפוש, במדריך זה אציג את עיקרי הפעולות שיש לנקוט בתוספת דוגמאות להצלחה.

מאת: אלמוג איטליטיולים משפחתיים13/06/102688 צפיות
אגם גארדה הינו יעד פופולארי למשפחות וזוגות , המדריך הבא כולל המלצות וטיפים לאגם גארדה, היכן ניתן לחסוך באגם גארדה ובאילו מקומות נפלאים ושקטים כדאי לבקר באגם גארדה.

מאת: אלמוג איטליטיולים בחו"ל16/05/103349 צפיות
דרום איטליה הוא יעד אשר טרם נגלה במואו לתייר הישראלי, בשנים האחרונות חלה עלייה בתנועת התיירות לאיטליה בכלל ודרום איטליה בפרט. המדריך המקוצר מכיל מידע לגבי לינה, אטרקציות, מסעדות ואוכל מומלצים.

מאת: אלמוג איטליאינטרנט - כללי01/02/101406 צפיות
עסקים רבים רואים כיום באינטרנט ערוץ מכירה ותדמית מרכזי, בשל מורכבות הערוץ הן טכנולוגית והן עסקית מוגש כאן מדריך בשפה פשוטה כיצד לפעול נכון באינטנרט ולהימנע מטעויות .

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196481 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181425 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171415 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171409 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica