חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד נחסוך הוצאות על ידי חיסכון בעלויות הדפסה וצמצום הפקת מסמכים בעסק

מאת: אלמוג איטליעסקים - כללי28/11/20101459 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הנטייה לחשוב כי מערך מחשוב מתוחכם ומתקדם יביא עימו לחיסכון ישיר בכמות ההדפסות והמדפסות של הארגון  הוכחה כבר כלא מציאותית.
למעשה בשנים האחרונות מספר המסמכים המופקים וכפועל יוצא גודל מערך התחזוקה המביא בסופו של דבר להיווצרות המסמך הולך וגדל, כתוצאה ישירה מכך עולות הוצאות התחזוקה וההדפסה של העסק (לא משנה גדול או קטן).
עסקים רבים נעזרים בשנים האחרונות בחברות ייעוץ המתמחות בחיסכון  בעלויות  תוך כדי חיסכון בהדפסה וצמצום הפקת מסמכים.
תהליך שכזה צריך להתנהל באופן יעיל וחכם על מנת להימנע מהעלאת התנגדות מצד עובדים בארגון אשר נוטים לחשוב כי מאחר ומתבצעת בדיקה ובקרה נעשה משהו הפוגע בהם.

תהליך הבדיקה והבקרה כולל מספר שלבים ליישום-

ראשית יש לבצע
מיפוי כולל של מערך המדפסות והצרכים של העסק
, במרבית המקרים נגלה כי אפשר להסתדר עם 3 מדפסות במקום 4.
הגדרת הצרכים צריכה להיעשות בהתאם לרמת ההדפסה הקיימת כיום תוך שאיפה לצמצום עד כמה שניתן מבלי לפגוע בתהליך העבודה הקיים.

מציאת פתרון איכותי
בשוק קיימים מספר פתרונות אשר יביא להשגת המטרות של צמצום בעלויות הדפסה לדוגמא ניתן ללהתקין מדפסת עם מונה הדפסות למעקב.


ביצוע מו"מ אל מול הספקים השונים

ביצוע רכש מחדש ומו"מ אל מול הספקים השונים יביא במרבית המקרים להקטנת החוזים ואפילו לשיפור השירות

יישום הפתרון בעסק

השלב האחרון והחשוב מכל  הוא  ההטמעה הנכונה בעסק בשיתוף והסברה לכל העובדים אשר  יכולים לחולל פלאות הן בתהליך העבודה והן בחיסכון בעלויות הדפסה, שלב זה הוא קריטי להצלחה ורק יישומו המלא יביא לתוצאות המקוות.

עסקים וארגונים אשר יקדישו זמן ומאמץ בנוגע לשיפור מערך ההדפסות של העסק יוכלו כבר מהחודש הראשון להטמעת התהליך החדש לראות שיפור וקיטון משמעותי בהוצאות העסק בכלל וההדפסה בפרט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלמוג איטלי

מרצה בתחום השיווק באינטרנט ו E-COMMERCE

במרכז הבינתחומי ובאוניברסיטה הפתוחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלמוג איטלי

מאת: אלמוג איטליטיולים בחו"ל02/11/101249 צפיות
פטרה היא האטרקציה התיירותית המרכזית של הממלכה ההאשמית, בירדן ניתן לראות עוד אתרים רבים קדומים שנשתמרו וכמובן את רבת עמון ערי הבירה, הנה מדריך קצר לטיול בירדן

מאת: אלמוג איטלישיווק באינטרנט16/10/101165 צפיות
עורכי דין כפופים למגבלות פרסום ושיווק אשר מתוקנות על ידי לשכת עורכי הדין, למרות זאת באינטרנט המגבלות פחות ברורות ולכן שימוש נכןן באתר למשרד עורכי הדין יכול להביא לגיודל במספר הלקוחות.

מאת: אלמוג איטלירשתות חברתיות29/07/101222 צפיות
בשנים האחרונות מרבית זמן הגלישה מוקדש לרשתות חברתיות, יחד עם זאת ערוץ הגישה בעיקרי הוא מנוע החיפוש גוגל, שילוב נכון של עבודה בשני הערוצים תקדם את האתר שלנו במעלה מנוע החיפוש, במדריך זה אציג את עיקרי הפעולות שיש לנקוט בתוספת דוגמאות להצלחה.

מאת: אלמוג איטליטיולים משפחתיים13/06/102688 צפיות
אגם גארדה הינו יעד פופולארי למשפחות וזוגות , המדריך הבא כולל המלצות וטיפים לאגם גארדה, היכן ניתן לחסוך באגם גארדה ובאילו מקומות נפלאים ושקטים כדאי לבקר באגם גארדה.

מאת: אלמוג איטליטיולים בחו"ל16/05/103349 צפיות
דרום איטליה הוא יעד אשר טרם נגלה במואו לתייר הישראלי, בשנים האחרונות חלה עלייה בתנועת התיירות לאיטליה בכלל ודרום איטליה בפרט. המדריך המקוצר מכיל מידע לגבי לינה, אטרקציות, מסעדות ואוכל מומלצים.

מאת: אלמוג איטליאינטרנט - כללי01/02/101406 צפיות
עסקים רבים רואים כיום באינטרנט ערוץ מכירה ותדמית מרכזי, בשל מורכבות הערוץ הן טכנולוגית והן עסקית מוגש כאן מדריך בשפה פשוטה כיצד לפעול נכון באינטנרט ולהימנע מטעויות .

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231740 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222647 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221822 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221864 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222048 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221915 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221516 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica