חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך מקוצר לשילוב שיווק וקידום - SEO במנועי חיפוש ורשתות חברתיות פייסבוק

מאת: אלמוג איטלירשתות חברתיות29/07/20101223 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אנו מקימים אתר ו/או מתחילים לבצע קידום במנוע החיפוש גוגל עלינו להסתכל בצורה רוחבית על נקודות ההשקה שלנו עם הגולשים הפוטנציאלים ברחסי האינטרנט.

עלינו להתמקד במספר ערוצים-

1. מנוע החיפוש

2. רשתות חברתיות.

3. אתרי תוכן רלוונטיים.

קישורים מרשתות חברתיות משפיעים רבות על ציון האיכות שהאתר שלנו יקבל  במנוע החיפוש,

דוגמא לכך ניתן לראות באתר טיסות לקרואטיה , האתר הושק בחודש 5/10 כחלק מהשקת האתר נבנתה לו מערכת תמיכה ברשתות חברתיות, פריסה ותגבור הנוכחות באינטרנט  נעשו בשלושה ערוצים עיקריים-

1. פייסבוק.

2. יוטיוב.

3. טוויטר.

עבודה נכונה הביאה אותו ל5 המיקומים הראשונים בגוגל במילות המפתח המרכזיות הקשורות אליו.

בשלושת הערוצים האלו הוקמו פרופילים פעילים עם  עדכונים שבועיים שוטפים, הפרופילים נבנו באופן שכזה המותאם לגוגל מבחינת כותרות ולינקים יוצאים לאתר.

חשוב להתמקד בפייסבוק מאחר ושם גוגל גם מודד בצורה מסויימת תנועה ופופלאריות,

דף מעריצים איכותי ושימושי אשר נבנה כמו שמפורט  ישמש את 2 המטרות שלנו- גם קידום בגוגל וגם יצירת תנועה רבה יותר לאתר שלנו ישירות מפייסבוק.

אותם עקרונות נכונים גם לפרופילים העסקיים שלנו ביוטיוב ובטוויטר.

גוגל סורק באופן תדיר הן את התנועה לאתר שלנו מרשתות חברתיות (באמצעות תוכנת הסטטיסטיקה גוגל אנליטיקס) והן את ההפניות והקישורים אשר אנו מוסיפים לאתר שלנו מערוצים אלו.
הקפדה על עדכון תדיר והגדלת תנועה לאתר שלנו ממקורות שונים תאפשר לנו טיפוס מהיר מעלה בתוצאות החיפוש.

בנוסף על רשתות חברתיות מומלץ למצוא אתרי תוכן עם זיקה לאתר שלכם , כאשר מוצאים אתרים כאלו ניתן לבצע החלפת קישורים ואפילו שיתוף פעולה בתוך מתחמי הרשתות החברתיות.

במידה ויש שאלות/ הערות אשמח לענות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלמוג איטלי

מרצה בתחום השיווק באינטרנט ו E-COMMERCE

במרכז הבינתחומי ובאוניברסיטה הפתוחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלמוג איטלי

מאת: אלמוג איטליעסקים - כללי28/11/101460 צפיות
עסקים גדולים וקטנים כאחד אינם מרגישים לעיתם כיצד "בורח" להם הכסף מתחת לידיים, לרוב הוצאות אלו הקשורות למערך ההד]סה של העסק קשות לפיקוח ולביקורת. תכנון יעיל ומערך בקרה איכותי יביא לחיסכון של אלפי שקלים בחודש. המאמר הבא נותן טיפים והמלצות כיצד לבצע זאת?

מאת: אלמוג איטליטיולים בחו"ל02/11/101251 צפיות
פטרה היא האטרקציה התיירותית המרכזית של הממלכה ההאשמית, בירדן ניתן לראות עוד אתרים רבים קדומים שנשתמרו וכמובן את רבת עמון ערי הבירה, הנה מדריך קצר לטיול בירדן

מאת: אלמוג איטלישיווק באינטרנט16/10/101165 צפיות
עורכי דין כפופים למגבלות פרסום ושיווק אשר מתוקנות על ידי לשכת עורכי הדין, למרות זאת באינטרנט המגבלות פחות ברורות ולכן שימוש נכןן באתר למשרד עורכי הדין יכול להביא לגיודל במספר הלקוחות.

מאת: אלמוג איטליטיולים משפחתיים13/06/102688 צפיות
אגם גארדה הינו יעד פופולארי למשפחות וזוגות , המדריך הבא כולל המלצות וטיפים לאגם גארדה, היכן ניתן לחסוך באגם גארדה ובאילו מקומות נפלאים ושקטים כדאי לבקר באגם גארדה.

מאת: אלמוג איטליטיולים בחו"ל16/05/103350 צפיות
דרום איטליה הוא יעד אשר טרם נגלה במואו לתייר הישראלי, בשנים האחרונות חלה עלייה בתנועת התיירות לאיטליה בכלל ודרום איטליה בפרט. המדריך המקוצר מכיל מידע לגבי לינה, אטרקציות, מסעדות ואוכל מומלצים.

מאת: אלמוג איטליאינטרנט - כללי01/02/101409 צפיות
עסקים רבים רואים כיום באינטרנט ערוץ מכירה ותדמית מרכזי, בשל מורכבות הערוץ הן טכנולוגית והן עסקית מוגש כאן מדריך בשפה פשוטה כיצד לפעול נכון באינטנרט ולהימנע מטעויות .

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148635 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148182 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica