חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול אתר אינטרנט - ניהול עסקי באינטרנט ובסלולר

מאת: אלמוג איטליאינטרנט - כללי01/02/20101405 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרבית העסקים גדולים וקטנים אשר החליטו אסטרטגית כי האינטרנט הינו ערוץ מכירה ושירות לקוחות מרכזי בארגון, משקיעים היום משאבים ניכרים לפיתוח ערוץ האינטנרט, יש לציין כי בשנים האחרונות עם כניסת הפלאפונים החכמים ואפשרויות הגלישה המתקדמות ממכשירים אלו נוצר שילוב ברור בין שני הערוצים ויש להתייחס לכל הנאמר על ניהול באינטנרט גם בנושא הסלולר.

ניהול עסקי באינטרנט ובסלולר

ניהול עסקי מורכב מ 4 נדבכים מרכזיים:

1.הקמה ובניית אתר.

2.קידום ושיווק אתר.

3. ניתוח מידע וסטטיסטיקה.

4.שירות ושימור לקוחות.

על מנת שבסופו של תהליך אתר האינטנרט יביא לגידול הן במכירות והן בבסיס הלקוחות יש ליתן תשומת לב לכ 4 הנקודות הנ"ל בבכל שלב ושלב החל משלב התכנון והאפיון עובר דרך שלב הזנת התוכן ומסתיים בשלב המכירה.

הקמה ובניית אתרים

החל משלב האפיון יש לערוך התאמה למועי חיפוש וכן לגלישה סלולרית, התאמה נכונה תחסוך לנו זמן ומשאבים בהמשך , כאשר האתר שלנו נבנה בהתאמה הן מבחינת הקוד והן מבחינת מאפייני גלישה (לא מגיעים לעמודים ריקים או לתקלות) נוכל להתחיל בשלב הקידום והשיווק בצורה טובה יותר.

קידום ושיווק האתר

שיווק האתר במנועי חיפוש נעשה בעיקר על ידי - הכנסת תוכן מקורי, השגת לינקים חיצוניים אכותיים, שימוש נכון בתגי HTML.

ניתן כמובן לשלב קמפיין פרסומי באתרים ובמנועי חיפוש ורישום באינדקסים דוגמת נטקס.

כלי נוסף לשיווק האתר הינו באמצעות רשתות  חברתיות דוגמת פייסבוק  או לינקדאין.

ניתוח מידע וסטטיסטיקה

על ידי ניתוח נכון של תנועת הגולשים אנחנו נוכל לבצע שינויים ושיפורים באתר, קיימים סוגים שונים של דפים בכל אתר וכאשר נבצע מדידות ונראה למשל זמן שהייה בדף מסויים לעומת דף מסוג אחר, נוכל להבין כי הדף בעל זמן השהייה הגדול מעניין את הגולשים יותר ולכן ניצור עוד דפים מסוגו.

שירות ושימור לקוחות

בסיס הלקוחות הינו מרכיב מרכזי בכל עסק , האינטרנט והסלולר מאפשרים לנו לשמור על קשר במספר דרכים עם לקוחותינו ולקבל מהם תגובת על מוצרים שונים ושינויים בארגון.

הכלים העומדים לרשותינו-

ניוזלטר - מייל המכיל מידע אודות מוצרים חדשים או סקר שביעות רצון/ אי רצון- נשלח בתדירות קבועה ללקוחות.

קשר סלולרי- באמצעות SMS ניתן לשמור על קשר עם לקוחות וליידע אותם במבצעים שונים.

מועדון צרכנות-  ביסו הקשר עם הלקוחות מתבצע ע"י רישומם למועדון הטבות בעסקים שונים ובתחומים שונים.

במידה ונקפיד על 4 הנדבכים המרכזיים האלו נוכל למנף את אתר האינטרנט שלנו לכדי ערוץ מכירות מוביל.

אשמח לענות על שאלות,

אלמוג

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלמוג איטלי

מרצה בתחום השיווק באינטרנט ו E-COMMERCE

במרכז הבינתחומי ובאוניברסיטה הפתוחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלמוג איטלי

מאת: אלמוג איטליעסקים - כללי28/11/101459 צפיות
עסקים גדולים וקטנים כאחד אינם מרגישים לעיתם כיצד "בורח" להם הכסף מתחת לידיים, לרוב הוצאות אלו הקשורות למערך ההד]סה של העסק קשות לפיקוח ולביקורת. תכנון יעיל ומערך בקרה איכותי יביא לחיסכון של אלפי שקלים בחודש. המאמר הבא נותן טיפים והמלצות כיצד לבצע זאת?

מאת: אלמוג איטליטיולים בחו"ל02/11/101249 צפיות
פטרה היא האטרקציה התיירותית המרכזית של הממלכה ההאשמית, בירדן ניתן לראות עוד אתרים רבים קדומים שנשתמרו וכמובן את רבת עמון ערי הבירה, הנה מדריך קצר לטיול בירדן

מאת: אלמוג איטלישיווק באינטרנט16/10/101164 צפיות
עורכי דין כפופים למגבלות פרסום ושיווק אשר מתוקנות על ידי לשכת עורכי הדין, למרות זאת באינטרנט המגבלות פחות ברורות ולכן שימוש נכןן באתר למשרד עורכי הדין יכול להביא לגיודל במספר הלקוחות.

מאת: אלמוג איטלירשתות חברתיות29/07/101222 צפיות
בשנים האחרונות מרבית זמן הגלישה מוקדש לרשתות חברתיות, יחד עם זאת ערוץ הגישה בעיקרי הוא מנוע החיפוש גוגל, שילוב נכון של עבודה בשני הערוצים תקדם את האתר שלנו במעלה מנוע החיפוש, במדריך זה אציג את עיקרי הפעולות שיש לנקוט בתוספת דוגמאות להצלחה.

מאת: אלמוג איטליטיולים משפחתיים13/06/102687 צפיות
אגם גארדה הינו יעד פופולארי למשפחות וזוגות , המדריך הבא כולל המלצות וטיפים לאגם גארדה, היכן ניתן לחסוך באגם גארדה ובאילו מקומות נפלאים ושקטים כדאי לבקר באגם גארדה.

מאת: אלמוג איטליטיולים בחו"ל16/05/103349 צפיות
דרום איטליה הוא יעד אשר טרם נגלה במואו לתייר הישראלי, בשנים האחרונות חלה עלייה בתנועת התיירות לאיטליה בכלל ודרום איטליה בפרט. המדריך המקוצר מכיל מידע לגבי לינה, אטרקציות, מסעדות ואוכל מומלצים.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222984 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213464 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163183 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163299 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica