חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חופשה באגם גארדה מדריך

אגם גארדה- מדריך להזמנת חופשה

בשנים האחרונות אגם גארדה הינו יעד פופולארי לחופשה משפחתית בחודשי הקיץ והסתיו, איזור האגם מציע שפע פעילויות לכל המשפחה.


המדריך שלפנינו מפרט את הפעילויות והאפשרויות לחופשה מוצלחת.
טיולים רגליים בטבע
סביב האגם ישנן שמורות טבע עם מסלולי הליכה אשר חוצים נחלים בתוך יערות, המסלולים מותאמים לכל גין וישנו מבחר גדול של מסלולים שונים.

טיולי אופניים
כחלק מהטרנד העולמי גם באגם גארדה ישנם מסלולי טיול לאופניים בדרגות קושי שונים, המסלולים על פי רוב מסומנים.
כל רוכב בכל גיל ורמה יוכל למצוא שפע מסלולים סביב האגם. אופניים ניתן להשכיר בכל כפר נופש או וילה וגם בחנויות אופניים אשר נמצאות בכל עיירה באגם גארדה.

אטרקציות
גרדה לנד הוא ללא ספק פארק השעשועים המפורסם והגדול באזור, בחודשי הקיץ העומס בו רב ולכן במידה ויש אפשרות מומלץ להגיע במאי או ספטמבר, אם בכל זאת אתם נמצאים באזור בחודשי הקיץ , הזמינו כרטיסים מראש (יש הנחה), והגיעו מוקדם ככל האפשר, הפארק הוא גדול ויום אחד לעיתים לא מספיק כדי ליהנות מהחוויה.
פארקי מים- ישנם פארקי מים עם מגלשות ושעשועי מים לכל המשפחה, גם כאן לעיתים יש עומס וכדאי לשאול את המארחים בכפר הנופש/ ווילה להמלצתם.

ערים- מילנו וורונה הן במרחק נסיעה לא רב מהאגם ומומלץ לנצל לפחות יום מהחופשה לביקור בערים אלו, ונציה נמצאת במרחק נסיעה של שעתיים ויותר ולכן במידה והחלטתם לבקר בה מומלץ לקום מוקדם ולעלות האוטוסטראדה.

ווילות/ כפרי נופש - בחודשי הקיץ העמוסים האירוח הוא לשבוע משבת לשבת או שישי לשישי, בשל הביקוש הגדל והולך מצד תיירים מכל העולם מומלץ להזמין לפחות חודש חודשיים לפני יציאה לחופשה.
לינה במחירים שווים לכל נופש תוכלו למצוא כאן- אגם כארדה
ווילה באופן טבעי מעניקה תחושה אינטימית ומשפחתית יותר מכפר נופש ולכן מומלצת למשפחות או זוגות המעוניינים באווירה איטלקית ומפנקת.
כפר נופש מצויד במתקני נופש רבים (למשל ספורט ימי וכד') ולכן מתאים יותר למשפחות אשר אוהבות סגנון חופשה שכזה.

מחירים- בהזמנה מוקדמת ניתן למצוא חבילה הכוללת טיסה+רכב+ ווילה/ כפר נופש ב 600-700 יורו לאדם, על זה ניתן להוסיף עוד כמה מאות יורו להוצאות (סך הכל למשפחה בעלת 4 נפשות 10,000-12,000 ₪).

רוצים לדעת עוד?

פנו אליי- infi@italie.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלמוג איטלי

מרצה בתחום השיווק באינטרנט ו E-COMMERCE

במרכז הבינתחומי ובאוניברסיטה הפתוחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלמוג איטלי

מאת: אלמוג איטליעסקים - כללי28/11/101459 צפיות
עסקים גדולים וקטנים כאחד אינם מרגישים לעיתם כיצד "בורח" להם הכסף מתחת לידיים, לרוב הוצאות אלו הקשורות למערך ההד]סה של העסק קשות לפיקוח ולביקורת. תכנון יעיל ומערך בקרה איכותי יביא לחיסכון של אלפי שקלים בחודש. המאמר הבא נותן טיפים והמלצות כיצד לבצע זאת?

מאת: אלמוג איטליטיולים בחו"ל02/11/101249 צפיות
פטרה היא האטרקציה התיירותית המרכזית של הממלכה ההאשמית, בירדן ניתן לראות עוד אתרים רבים קדומים שנשתמרו וכמובן את רבת עמון ערי הבירה, הנה מדריך קצר לטיול בירדן

מאת: אלמוג איטלישיווק באינטרנט16/10/101164 צפיות
עורכי דין כפופים למגבלות פרסום ושיווק אשר מתוקנות על ידי לשכת עורכי הדין, למרות זאת באינטרנט המגבלות פחות ברורות ולכן שימוש נכןן באתר למשרד עורכי הדין יכול להביא לגיודל במספר הלקוחות.

מאת: אלמוג איטלירשתות חברתיות29/07/101222 צפיות
בשנים האחרונות מרבית זמן הגלישה מוקדש לרשתות חברתיות, יחד עם זאת ערוץ הגישה בעיקרי הוא מנוע החיפוש גוגל, שילוב נכון של עבודה בשני הערוצים תקדם את האתר שלנו במעלה מנוע החיפוש, במדריך זה אציג את עיקרי הפעולות שיש לנקוט בתוספת דוגמאות להצלחה.

מאת: אלמוג איטליטיולים בחו"ל16/05/103349 צפיות
דרום איטליה הוא יעד אשר טרם נגלה במואו לתייר הישראלי, בשנים האחרונות חלה עלייה בתנועת התיירות לאיטליה בכלל ודרום איטליה בפרט. המדריך המקוצר מכיל מידע לגבי לינה, אטרקציות, מסעדות ואוכל מומלצים.

מאת: אלמוג איטליאינטרנט - כללי01/02/101406 צפיות
עסקים רבים רואים כיום באינטרנט ערוץ מכירה ותדמית מרכזי, בשל מורכבות הערוץ הן טכנולוגית והן עסקית מוגש כאן מדריך בשפה פשוטה כיצד לפעול נכון באינטנרט ולהימנע מטעויות .

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196144 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172042 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171451 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171336 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161887 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162076 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica