חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכנת חדר תינוקות

מאת: דוד גרינברגברית ובריתה03/11/20101079 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההתרגשות הטמונה שבציפייה לתינוק חדש שאמור להיוולד בקרוב הינה מרגשת במיוחד עבור ההורים , בפרט אם זהו תינוק ראשון.

הלחץ הינו דבר חדש איתו ההורים הנרגשים צריכים להתמודד.

הכנת החדר עבור התינוק אשר צפוי להגיע אל ביתו החדש בתוך זמן מה הינה זמן מלחיץ עבור ההורים, שלא לדבר על ההכנות הנדרשות לאחר מכן לברית או הבריתה של הוולד החדש והרכישות הנדרשות עבור כל צרכיו השונים.

עם חלק לא מבוטל של מתנות לתינוקות עוזרים בני המשפחה והחברים הקרובים , כך שמה שנותר הוא לסדר את החדר עבור התינוק באופן בו תוכלו לטפל בכל הנדרש ללא כל לחצים נוספים הנובעים מחוסר ארגון או חוסר הכנה.

הכינו מראש את הארון עבור התינוק עם כל הפריטים להם תזדקקו בעת ההחלפה של הטיטולים והחלפת הבגדים .

רכשו ארון או שידה בהם תוכלו לסדר את כל הבגדים של התינוק בצורה נוחה לגישה ולאיתור.

לרוב הורים רוכשים עבור תינוקות שידת מגירות בה ניתן  לסדר באופן אפקטיבי את בגדי התינוק , הטיטולים וכל יתר העזרים להם כל הורה זקוק בעת החלפת הבגדים או הטיטול של התינוק.

השידות הנפוצות הן כאלה אשר מגיעות עם חלק עליון המסודר לשם החתלה של התינוק.

החלוקה לתאים הינה חשובה ביותר והופכת את החיים לטיפה יותר קלים כאשר הטיפול בתינוק מצריך תשומת לב רבה וערנות במהלך כל היום.

כך תוכלו בעת ההחתלה להוציא בקלות צעצוע שיעסיק את התינוק במידה והוא אינו רגוע .

כך גם החלפת הבגדים תהיה זריזה ולא תצטרכו לחפש ארוכות אחר פריט ביגוד מקסים שקיבלתם בתור מתנה לתינוק .

גם אם אתם יודעים בדיוק מה אתם צריכים חשוב כי הגישה אל כל אלה תהיה יעילה ככל הניתן.

גשו אל החנויות אשר מתמחות בייצור ומכירה של שידות עבור תינוקות כדי למצוא את השידה אשר תתאים לכם ביותר מבחינת העיצוב והנוחות גם יחד.

רכשו גם פריטי אכסון נוספים בהם תוכלו להניח בצורה מסודרת את יתר הצעצועים של התינוק על מנת שהחדר לא יראה עמוס יתר על המידה בצעצועים וכן כדי לשמור על מקסימום של בטיחות בחדר מפני מעידות על אחד מן הצעצועים.

ברוב החנויות תוכלו למצוא אביזרי אכסון של כמה מן החברות המובילות בתחום ומהן לבחור את זו אשר עומדת בתקציב שלכם ומשתלבת עם העיצוב הכללי של חדר התינוקות החדש שלכם.

ברגע בו תסדרו את כל הפרטים של התינוק בצורה מסודרת תוכלו לנצל את השטח הפנוי עבור משחק עם התינוק וליהנות מחלל פתוח ונעים ולא צפוף לעייפה, שהכי חשוב כי יספק את כל הצרכים שלכם כהורים ושל התינוק החדש.

 



תגיות המאמר: מתנות לתינוקות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132316 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131580 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111591 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111564 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111745 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111868 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111674 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא ברית ובריתה

מאת: רוני הכהןברית ובריתה20/05/193919 צפיות
מוהלים הם כאלה שעוברים דרכם דורות רבים של אבא ועד לנכד חדש, רק שקשה למצוא אחד שזמין ביום השמיני בשעה נתונה...

מאת: ניב אבןברית ובריתה26/07/181610 צפיות
להלן שני טיפים עיקריים אשר איתם יכולים להוביל אל ההחלטה הכי טובה לקראת היום השמיני שבו התינוק בצורה רשמית מצטרף אל הדת.

מאת: עופר שלוברית ובריתה29/05/181232 צפיות
בחירה של מוהל טוב ומקצועי מורידה קצת את החשש, ומאפשר לכם לדעת שהילד שלהם נמצא בידיים הכי טובות שיש

מאת: רוני הכהןברית ובריתה25/01/171624 צפיות
את הטקס רבים בוחרים לבצע במסגרת החגיגה של אירוע ברית בתל אביב באולם אירועים עם כל בני המשפחה והחברים, בעוד יש טרנד הולך וגובר של אנשים שמעדיפים שלא לערוך אירוע ביום השמיני אלא רק לערוך את טקס ברית מילה בבית הפרטי עם ההורים, ועוד כמה אנשים בודדים בלבד. מה מבין שני אלה טוב לכם?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה11/09/162336 צפיות
הכל אודות בחירה נכונה של אולם מבין שלל של אולמות לברית בזמן קצר

מאת: אבי דוידיברית ובריתה17/06/161988 צפיות
טרנד אירועי שישי בצהריים, האם האורחים אוהבים אירועים בשישי בצהריים או לא?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה04/05/162153 צפיות
הורים רבים מחפשים אחר מקום לבריתה שיהיה הכי מושלם שאפשר, אבל איך אפשר להתמודד אל מול רשימה כה ארוכה של מקומות ראויים לגמרי שנמצאים במרחק די קצר מן הבית ובהם ניתן לערוך התאספות של כל מי שרצה לברך אתכם למזל טוב וטרם הספיק? קראו הלאה ותדעו את כל מה שצריך למציאת מקום לאירוע המרגש שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica