חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה צריך לדעת כאשר שוכרים דירה

מה צריך לדעת כאשר שוכרים דירה

כאשר אנו מחליטים לשכור דירה זהו צעד חשוב שיש לעשות החוכמה ותוך בדיקות יסודיות. חוזה סטנדרטי יחייב אותנו לשנה ואין לקחת את הדברים בקלות ראש. סביבת המגורים שלנו משפיעה על כל אורך החיים, לכן לפני שמחליטים סופית ומתכננים עיצוב פנים וחותמים על החוזה חשוב מאוד לדעת ולבדוק כמה פרטים על הדירה.

בראש ובראשונה יש לשים לב למספר החדרים בדירה ביחס לשטח הדירה. כאשר אנו מחפשים דירה לרוב נעשה זאת דרך מודעות "להשכרה" . כאשר נאמר 2 וחצי חדרים יש לשים לב ולבדוק את המשמעות של ה "חצי" . בדירות רבות הסלון הוא למעשה החצי, ישנן דירות בהן החצי הוא פינת אוכל או מרפסת שירות. לפני שהולכים לראות דירה חשוב לברר את הפרטים הללו בדיוק. מומלץ לשאול את בעל הדירה מה שטח הדירה המטר רבוע, יתכן ומדובר בדירה קטנה מאוד שלא תתאים לצרכיכם למרות שבפועל יש בה שני חדרים למשל.

שנית, כאשר מדובר על שכירת דירה , כמובן שניקח בחשבון את התשלום. תשלום מראש של חצי שנה למשל יתכן ויכביד מידי, מומלץ לבדוק עם בעל הדירה האם יש תשלום מראש והאם ישנם תשלומים נוספים הקשורים כמו ועד בית, דמי ישוב קהילתי וכדומה. כאשר בודקים דירה בבניין משותף או דירה עם חצר, חשוב לבדוק היטב את הארנונה. האם שטחים ציבוריים נכללים? האם בעל הבית משלם עבור ארנונה לחצר או אתם? כמו כן, כדאי לבדוק אפשרות של הנחה בארנונה לסטודנטים למשל או פנסיונרים.

דבר נוסף שיש לשים לב אלו כאשר בודקים דירה הוא המצב הכללי שלה. בכול דירה יש לבדוק את מערכת החשמל, כל השקעים, המתגים וארון החשמל. כמו כן, בכול דירה יש לבדוק את הצנרת, לא להתבייש ולפתוח את כל הברזים ולהוריד את המים בשירותים. חשוב לוודא שתריסים וחלונות של דירה פוטנציאלית תקינים ואינם שבורים או חלודים. כמו כן, דירה אשר לא שופצה זמן רב או דירה שלא שופצה כראוי עלולה להעיב על חווית המחייה שלכם. .

מעבר למצב של הדירה עצמה חשוב לבדוק את מצב הבניין והסביבה הקרובה. בניין ישן אמנם לא מעסיק אתכם ישירות אך מדרגות רופפות, מעלית ישנה ומעקים חלודים בהחלט עלולים להפריע. דירה באזור בו ישנם מפגעי רעש או ריח כמו דירה הקרובה לאזור תעשייה או אפילו דירה שנמצאת מעל מסעדה עלולה לסבור ממפגעים אלו. כדאי לעבור כמה פעמים במהלך היום והערב ליד דירה פוטנציאלית כדי לוודא שאין מפגעים מהסוג שתואר.

ולבסוף, גם אם דירה מסוימת מתאימה לכול הקריטריונים שלכם, חשוב לשים לב לבעל הדירה. דירה נפלאה עם בעל בית עקשן מאוד שאינו נראה כאדם הגון או דירה עם בעל בית שאינו מוכן להשקיע בה כלל יתכן ותהייה שווה יותר צרות מאשר נוחות וחיסכון.

 



תגיות המאמר: עיצוב פנים, דירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מוריס

מאת: דן מוריסעיצוב פנים22/12/101000 צפיות
כאזר אנו עוסקים בעיצוב הבית יש להתייחס גם לתחום של ריצוף וחיפוי . להלן רשימת סוגי אבנים המיובאות לארץ לצורך זה, תכונותיהן ושימושיהן.

מאת: דן מוריסעיצוב פנים22/12/101061 צפיות
וילונות הם פריט עיצובי נהדר המקדם אווירה ויכול לשמש כפלטפורמה עיצובית עקרית או משלימה לכול חלל.

מאת: דן מוריסעיצוב פנים20/12/10970 צפיות
כשאנו ניגשים למלאכת עיצוב הבית שלנו נוכל בעזרת חפצים שונים להעניק לו תחושה ומראה מיוחדים.

מאת: דן מוריסעיצוב פנים12/12/101526 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על מדרגות ולא ידעתם איפה ואת מי לשאול

מאת: דן מוריסבניין ואחזקה - כללי08/12/101025 צפיות
כיום נהוג לרצף בכל מיני דרכים שונות ומגוונות והעניין הופך להיות יותר ויותר פופולארי ככל שהזמן עובר. במאמר זה תוכלו ללמוד על סוגי הריצופים השונים ואולי אף לעשות בהם שימוש בבית שלכם

מאת: דן מוריסריהוט 28/11/101061 צפיות
לתאורה נודעת חשיבות עליונה בעיצוב הבית ובאוירה אותה הוא משרה על באיו. במאמר זה נסקור בקצרה מספר היבטים של נושא התאורה וכיצד הם משפיעים על האוירה בבית.

מאת: דן מוריסאדריכלות24/11/101191 צפיות
אדריכלות היא מקצוע המשלב אומנות בצד כישורים טכניים, להלן הסבר קצר על התחום והדרישות שלו.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215197 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204701 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201177 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201468 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201429 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173105 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173409 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica