חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתי שולחים את הילד לחוג?

לאיזה חוגים ללכת? לאן לשלוח את הילד? ומה בא קודם, הכישרון או החוג? אילו כמה שאלות שהורים רבים שואלים מידי יום ולעיתים גם משתפים את הילד. ואיך עונים על השאלות? אנחנו ננסה לעשות זאת דרך חוגי המוסיקה למיניהם.

חוגי המוסיקה (או המוזיקה) הם מהחוגים בותיקים ביותר. הם החלו את דרכם בתור התקבצות של חבורות זמר, שירה בציבור בגני הילדים והפעילות השבועית בגן ובבית הספר היסודי עם המורה למוסיקה. לאחר מכן כאשר ההורים התחילו לשמוע מהגננת ומהמחנכת "כמה הילד מוכשר" פרצו החוגים המוסיקאליים גם למגזר הפרטי, שכן את הכישרון לא ניתן לבזבז.

הורים לילדים כישרוניים החלו מחפשים חוגי מוסיקה אשר התמקדו בדרך כלל בכלים כחלילית או פסנתר ורק מאוחר יותר גיטרה וכלים נוספים.

שליחתו של ילד לחוג פסנתר נחשבה ליוקרתית, הכלי עצמו ממלכתי וקלאסי וילדים אשר למדו וניגנו על פסנתר באמת נחשבו להצלחה. את התוצאות אפשר לשמוע היום, כאשר גדולי המוזיקאים בארץ מספרים איך הם למדו תווים כבר בגיל צעיר, כשהושיבו אותם מול הפסנתר.

אבל מולם, לא מעטו ילדים לא הסתדרו עם הפסנתר או עם המורה לפסנתר (שרבות מהן היו מברית המועצות לשעבר ולימדו בשיטות נוקשות). ילדים אלו נטשו את החוג ולעיתים רק בגיל מאוחר יותר חזרו לעולם המוסיקה כאשר למדו לנגן על גיטרה או בס בבגרותם (כמובן שבמסגרת חוג גיטרה).

אם כן, אין החלטה גורפת "לאן שולחים את הילד?, או מי מוביל- הכישרון או החוג?". ישנם ילדים שפתחו כשרון יחד עם החוג וחידדו את השמיעה המוסיקלית והיכולת לנגן, וכאלו שלמרות שהצביעו עליהם בגן כבעלי כישרון נשרו מהחוגים די מהר.

אם כהורים תחליטו לחכות ולתת לילד לבחור באיזה חוג הוא היה רוצה להיות (כמובן שלא יד חופשית לגמרי ותוך כדי הכוונה) סביר שהוא יחזיק זמן רב יותר וייהנה יותר. אפשרות נוספת היא לבחון בעצמכם לאיזה כיוונים נמשך הילד ולא להסתמך רק על דברי הגננת או המחנכת (הרי תמיד יש סיכוי שהן אומרות את זה לחצי מההורים, ולחצי השני שהילד מוכשר באומנות), כך תוכלו להרגיש יותר בטוחים בחוגים שאליהם שלחתם את הילד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל קורס הינו אתר לימודים מקיף מסוגו בישראל המאגד מגוון קורסים, לימודי תעודה, הכשרות, לימודי הנדסאים ועוד. האתר מאפשר לגולשים לקרוא על כל קורס וליצור קשר עם מוסדות הלימוד ללא התחייבות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צוות פורטל קורס

מאת: צוות פורטל קורסלימודים אקדמאיים31/05/131323 צפיות
לימודי הרפטולוגיה מתאימים לאנשים אשר מגלים עניין בבעלי חיים זוחלים, אנשים אשר כבר מגיל צעיר מגדלים בביתם זוחלים או דו-חיים, מרותקים מאופיים, יופיים, כוחם ודרך החיים שלהם. אנשים אלו מתייחסים לעצמם לא פעם כאל "הרפרים" או "הרפרס".

מאת: צוות פורטל קורסלימודי תעודה ומקצוע31/05/13988 צפיות
כיום כמעט ולא ניתן למצוא אדם שאין ברשותו מצלמה כזו או אחרת, אם במסגרת הפאלפון או הסמארטפון ואם כמצלמה דיגיטאלית קטנה או כזו מקצועית. השימוש במצלמה הפך לחלק יומיומי בחיים והעובדה שמפתחי הגדג'טים, האפליקציות והסמרטפונים משקיעים זמן רב בפיתוח ושכלול יכולת הצילום והעיצוב של התמונה מעידה על הצורך האדיר של האזרח הקטן בתיעוד אסתטי של חייו.

מאת: צוות פורטל קורסקורסים וסדנאות31/05/131537 צפיות
רוב האוכלוסיה המעוניינת ביין פשוט הולכת לסופר או לחנות המשקאות הקרובה וקונה בקבוק יין. רבים אפילו לא מבינים ומבחינים בהבדל שבין יין מרלו לבין שרדונה. מי שמבחין בהבדלים ומעיד על עצמו כ"מבין ביין" יכול על ידי טעימה בלבד לחרוץ את גורלו של היין ולקבוע את סוגו, זן הענבים ממנו הוכן, מידת העפיצות, גילו של היין וכדומה. אותם אנשים אינם מסתפקים ביין מהסופר ולא פעם מעוניינים להתחיל ולגדל יין בעצמם.

מאת: צוות פורטל קורסרפואה משלימה31/05/131310 צפיות
בניגוד לשנים עברו היום כאשר מרגישים לא טוב, ישנם מיחושים שונים בגוף או כאב זה כבר ממש לא ברור שהפנייה המידית היא לרופא המשפחה או לרופא מומחה. לפני שני עשורים פחות או יותר, נכנס לעולם המערבי תחום הרפואה המשלימה והחל אט אט לחלחל לתודעה הציבורית כתחלופה הולמת לרפואה המערבית המוכרת.

מאת: צוות פורטל קורסלימודים אקדמאיים05/08/111289 צפיות
ההתעניינות בתחום הכלכלה אינה מפתיעה. תחום זה נוגע לכל אחד ואחד בארץ ובעולם ובעל השפעה ישירה על איכות חיינו. יחד עם העובדה כי המידע היום נגיש יותר וניתן לשלוט ולעקוב אחר התנהלותם של בנקים ומניות מהמחשב הביתי בכל שעה ביום ומכל מקום בעולם, זה רק מתבקש כי תחום הכלכלה יהפוך לתחום בו שולטים אנשים רבים.

מאת: צוות פורטל קורסאימון אישי - כללי21/06/111446 צפיות
העובדה שנוספו לחיינו עשרות מטלות יומיות לא שינתה את העובדה שיש ביממה רק 24 שעות, מהן חלק מיועדות לשינה, וכך, אנשים רבים שאינם עומדים בלחץ הזמן מגיעים למצב בו הם מדלגים על מטלות חיוניות יותר ופחות ולמעשה מאבדים קצת שליטה על עולמם.

מאת: צוות פורטל קורסחדר כושר24/05/111435 צפיות
חוג עיצוב הגוף הוא אחד מתוך סדרה של חוגי ספורט ופעילויות שונות אשר מטרתם לסייע בהשגת גזרה יפה. החוג נעשה בדרך כלל בקבוצה בה מודרכות הנשים על ידי מדריכה מנוסה כיצד להאריך את השרירים, לחזק את הבטן, לשמור על יציבה נכונה ובגדול, לחטב את גופן. כמובן ששיעור אחד אינו מספיק ויש להגיע אל החוג באופן קבוע ורציף על מנת שניתן יהיה לראות תוצאות.

מאמרים נוספים בנושא שיעורים פרטיים

מאת: יוסי פנסושיעורים פרטיים06/05/132383 צפיות
מורה לתופים - לאזה מורה כדאי לנו לשלוח את הבן ? זו שאלה ששאלים אותה אלפי הורים לאזה מורה לשלוח את הילדים לשיעורים בנושא מורה לתופים ובכלל. במאמר ישנם מס' טיפים שיועילו להתמודד עם האתגר .אזה מורה לתופים

מאת: גד אבגישיעורים פרטיים18/11/128548 צפיות
אם יצא לך לשאול את עצמך, מהו למעשה קורס חוזים עתידיים וסחורות, אז הגעת למקום הנכון כדי לקבל את התשובה הברורה ביותר. מדובר באחד הקורסים המעניינים והמרתקים ביותר בתחומי שוק ההון. לא מדובר בעוד איזה קורס בורסה אלא מדובר בקורס מקצועי הרבה יותר.

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים10/10/128416 צפיות
הבולטים שבלימוד השפה, שאליהם ניתן להוסיף לבלות בחוץ לארץ בנוחות ובביטחון ואת סיבת מיצוי הפוטנציאל

מאת: מירה כהןשיעורים פרטיים22/09/128193 צפיות
שנוכל לתקשר עם אנשים ברחבי הגלובוס, לנגישות יותר טובה לאינפורמציה ולמטרות עבודה. ואומנם, תחום

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים12/09/128351 צפיות
בלימוד השפה, וניתן לכלול גם את היכולת לצאת לטיול במדינה אחרת בנוחות וסיבות כגון שאיפותינו לשיפור

מאת: דן מזרחישיעורים פרטיים04/09/128248 צפיות
. התוצאה של זה היא שלחצי מהישראלים יש לפחות תואר אחד אך רק חלקם מוצאים תעסוקה בתחום

מאת: רון בן איששיעורים פרטיים10/06/128523 צפיות
באנגלית. זה בולט במיוחד באינטרנט, שבו שמונים אחוזים מבין אתרי האינטרנט מתנהלים באנגלית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica