חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב בתים של מעצבת פנים

מאת: אפרת דניזעיצוב10/11/20101117 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד ניגשים לעיצוב בית? האם אנחנו פשוט בוחרים משהו מהקטלוג האחרון של אחדממגזיני העיצוב האחרונים? האם כדאי לנו לגלוש בין האתרים, לראות משהו יפהובהתאם לכך להחליט, כן זה הסגנון שלי. נלך על זה.

אז אפשר לעשותהרבה דברים בעיצוב הבית. חשוב לזכור תפיסת יסוד, העקרון לפיו אני פעולת בכלנושא עיצוב הבתים והוא התשובה לשאלת מפתח - מה הוא בית עבורנו?

לבתים יש הוויה. בית הוא מקום שיכול להעניק לנו תחושות באמצעות אוירה. יכול לדכא ולהלחיץ אותנו, יכול לרומם את רוחינו.

אז מה עושים בתכל'ס? איך נגשים לכל הדבר הגדול הזה שנקרא עיצוב בתים.

הנקודההחשובה בבואנו לעצב את הבתים, הוא קודם ההבנה עם עצמינו מה אנחנו רוצים אולא רוצים. ממש לעשות שיעורי בית, ולרשום. למה אנחנו לא מרוצים מהמצבהקיים, איזה פונקציות נחוצות לנו. מה נרצה לשנות. לדמיין לנו את חיי היוםיום שלנו, בלי ליפות אותם, לנסות להיות אוביקטיבים. נרשום הכל על גבי דףנקי.

תהליך זה נעשה ביוזמת או בעזרת מעצבת פנים, ונקרא הכנת פרוגרמה לעיצוב בית.

לדוגמאעיצוב פינת משפחה. כמה בני משפחה, מתכנסים, איך אנחנו אוהבים לשבת, האם גםאוהבים לאכול שם, לפיכך באיזה גודל, גובה, אנחנו צריכים גם שולחן? האםאנחנו גם משחקים עם הילדים שם? מקום איחסון, רק לסרטים וקלטות? מקום איחסוןלמשחקים, איזה גודל. האם גם קוראים שם ספרים? נוסיף בעיצוב פינת המשפחה גםספריה.

עוד שאלה מהותית בתכנון ועיצוב הבתים. איזה קשר אנחנו רוציםכהורים עם הפינה הזאת? אפשרות צפייה מרחוק? שתאפשר לנו שליטה. האם יהיה שםהרבה רעש? בכלל,איפה משחקים עם החברים בכל משחקי הפלייסטיישן וכו. האםאנחנו מעדיפים דווקא פינה מבודדת? שתקנה לנו שקט ולא תפריע למהלך שאר בניהמשפחה. זו רק רשימה חלקית. כל השאלות האלו נשאלו רק לגבי עיצוב פינתהמשפחה.

התשובות לכך צריכות להיות ברורות. ובהתאם לכך אדע לעצב אתפינת המשפחה שתתאים לצרכי כל בני המשפחה לאורך זמן. כמו כן אדע לעצב ולתכנןאת הגדלים המתאימים ושימוש בחומרים , בחירת סוגי הריהוט , רגישות לשריטות,כמו בדי ריפוד, הניתנים לניקוי, ( אבל באמת לא רק לפי דברי המוכר....)וכו.

בעיצוב הבתים, לפיכך יש להתייחס קודם כל לחלק השימושי. כלומר לפונקציונלי , ורק אחר , בהתאם לכך נבחר את הסגנון העיצובי.

ישנםסגנונות רבים בעיצוב בתים או עיצוב הבית. ישנן אופנות כמובן, שתמיד נהיהמושפעים מהם. חשוב לברר מהוא סגנון העיצוב המדבר אליכם, המשתלב עם כללהבית.. אם זאת אינני חושבת , שחייבים להצמד לסגנון מסוים בלבד. בהחלט אפשרורצוי לשלב מספר אלמנטים וכך לגבש את סגנון העיצוב האישי שלכם. כמו עיצובהבית לא חייב להיות בטוטאל לוק Total look לגבי כל חדרי הבית. חדר המשפחהעם אינו פתוח לסלון , יכול לקבל סגנון וצבעים משלו, כמו כן עיצוב כל אחדמחדרי השינה , בהתאם לאישיות דיריו! תנו חופש לילדים, לא חייב להיות תכלתוורוד!

דוגמאות לעיצוב בתים . . .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
מעצבתואדריכלית פנים,מתמחה במתן פתרונות עיצוב ותכנון לבתים פרטים ובתי עסק
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת דניז

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172512 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175131 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172285 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica