חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעקות, סורגים ומסגרייה

מאת: אוריבניין ואחזקה - כללי11/11/2010868 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סורגים ומעקות – המעטפת הבטוחה לבית שלכם

רבות נכתב על מעקות מעוצבים ועל סורגים במבחר צורות, אך מעל לעיצוב, יש לזכור שהחשיבות הגדולה של המוצרים הללו היא הבטיחות.

מעקות

 

כדי להמחיש עד כמה חשובים הם המתקנים הללו, ננסה לעמוד בגובה של 3 מדרגות בלבד שאין להם מעקות. רוב הסיכויים זה שהתחושה תהיה לא נעימה, כי מספיק תנועה לא זהירה אחת ונמצא את עצמנו על הרצפה.

למעשה, עוד בתנ"ך ישנם חוקים האוסרים אכלוס של בניין שעל הגג שלו אין מעקה, זאת מתוך דאגה למי שעובד על הגג או נמצא שם מכל סיבה שהיא. כלומר, מעקות הם לא המצאה חדשה והם הכרחיים למען שמירה על הבטיחות.

טיפוס במדרגות נראה לנו טבעי כל כך, שכן אנחנו עושים את זה לפעמים עשרות פעמים ביום. יחד עם זאת, קל מאוד למעוד ולאבד את שיווי המשקל בעת העלייה במדרגות, ולכן מעקות חשובים כל כך. מרביתנו אף נשענים על המעקה תוך כדי עליה או ירידה מבלי לשים לב לכך כלל.

מעקות הם חלק בלתי נפרד מכל מבנה שיש בו מדרגות וגג.

סורגים

 

הקונוטציה הראשונה של הסורגים היא בית מאסר, אך אנו כמובן מדברים לא על סורגים המגבילים אותנו, אלא על אלה שמגנים עלינו. סורגים מקשים על חדירתם של גנבים ופושעים מסוכנים יותר לתוך בתים של אנשים. מרבית הדירות של הקומות הנמוכות מצוידים בסורגים באופן מובנה, כאשר הסורגים מותקנים שם על ידי הקבלן תוך כדי הבנייה.

גם הקומות הגבוהות חשופות לפריצות של פושעים המגיעים מהגג, ולכן רבים מבעלי הדירות בקומות האחרונות מוסיפים סורגים אף הם.

מעניין במיוחד לגלות שגם בעלי דירות שאין שום דרך להגיע אליהם מתקינים אף הם סורגים. כך למשל, לא נדיר לראות תמונה של בניין בן 12 קומות כשבקומה ה- 7 יש סורגים. במצבים הללו הסורגים לא נועדו למניעת פריצות, אלא שתפקידם דומה יותר לתפקיד המעקות, כלומר לבלום נפילות.

בדרך כלל, הורים לתינוקות נוהגים להתקין סורגים בדירה מחשש שהתינוק שלהם יגיע אל החלון ו... פרט לכך, אנשים משתמשים בסורגים כמו באדן חלון ושמים שם פרחים. ישנם אפילו כאלה המרחיקים לכת עד לקשירת אופניים על אותם סורגים.

ניתן בהחלט לסכם ולומר שסורגים זה מוצר חיוני ביותר לבית והוא יכול לחסוך אסונות של ממש.

סורגים ומעקות הם כאמור הכרח בטיחותי יותר מאשר אביזר ליופי. אולי גרמי המדרגות היו נראים טוב יותר ללא מעקות, אך לא ניתן לעלות דבר שכזה על הדעת. יחד עם זאת, עולם העיצוב המודרני הופך כל דפקט לאפקט, ולכן ניתן בהחלט לעצב מעקות שישפרו מראה של כל בית. ייצור מעקות וסורגים מתבצע באופן פרטני במסגרייה ומותאם לאופי הכללי של הבית. התוצאה היא מוצרי איכות הממלאים את כל הפונקציות המסורתיות שלהם ובנוסף מקשטים את הבית.

 



תגיות המאמר: סורגים, מעקות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161769 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161652 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161364 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161904 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163880 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222782 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223088 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211366 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211324 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211558 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211744 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica