חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משחקי מריו

מריו המותג הפופלארי והמצליח החל את דרכו לפני שנים רבות כמשחק מורכב יחסית לזמנו ואנשים מכל העולם התהאבו בפשטות וביצירתיות שבו המותג מריו התפתח במהלך השנים במקביל לטכנולוגיה שאפשרה ליוצרים לשכלל את המוצר שלהם ולהתאים אותה לזמננו שלנו .

המשחק הינו יחסית פשוט סוג של הרפתקה בדיונית במללכה רחוקה הנקראת ממלכת הפטריה שבה הפטריות וצבים שונים מהווים איום ממשי על חייו של הדמות מריו , הנקודות כמו ברוב המשחקים נבצרות על ידי איסוף מטבעות וישנם בונוסים רבים שמסתתרים להם במהלך השלבים השונים .

עם הזמן מריו הגיע לתודעה של אנשים רבים מהעולם כולו והיוצרים החלו ליצור פרויקטים שונים על מנת לחזק את המותג ולהכניס עוד רווחים תחת המותג שלהם סופר מריו .

אני מדבר למשל על הסרט שיצא על סופר מריו לפני מספר שנים ועוד מספר סדרות קטנות שהצליחו לעורר עניין רב בקרב המעריצים בעולם כולו , חלק מההתפתחות של המותג מריו במרוץ השנים הינו המשחק סופר מריו 64 ,היוצרים ידעו איך לנצל את נפלאות הטכנולוגיה וליצור משחק שיעורר גם את הדור הצעיר שלא מכיר בהכרח את המשחקים הישנים ביותר של מריו .

ובכך סופר מריו חזר לכותרות ובמקביל יוצרי משחקי הפלאש למינהם עלו על הגל והתחילו ליצור משחקי פלאש מרובים ואיכותיים ביותר .

חלקם החליטו להיות יצרתיים יותר וחלקם יצרתיים פחות למשל יוצר משחקי פלאש החליט ללכת על הרעיון הבא שהינו שילוב של אופנועים וסופר מריו במשחק מריו שבו לא צריך להציל נסיכה או לקפוץ על פטריות אלא לקחת אופנוע ולעבור את ממלכת הפטריה עם האופנוע שברשותו ובמהלך המשחק לבצע גם פעלולים שונים כדי לצבור נקודות במקום לאסוף מטבעות כסף , אני חייב לציין שהמשחק מריו מרוצים הינו משעשע ומהנה אך לא כמו המשחק המקורי סופר מריו ואני מניח שתסכימו איתי .

בדרך כלל המקור טוב יותר מאשר הגרסאות השונות שבוצעו עליו אך לא תמיד אני עדיין מחכה לראות גרסה שונה ומשונה שתהפוך את המשחק סופר מריו למשחק ממכר כפי שהיה פעם ויעלה את המותג סופר מריו בעוד שלב .

מרוב ההצלחה של המשחק סופר מריו אפילו הדמיות הפחות מרכזיות במשחק כגון האויבים של מריו הפטרייה והדרקון הפכו להיות דמיות מרכזיות כמו מריו ולואיגי' .

לואיג'י הינו אחיו הצעיר של מריו וביחד הם עוברים הרפתקאות רבות ומחזקים את הקשר בינהם לאחר שלואיג'י הבין שמריו בסכנה לואיג'י לא יכל להותיר אותו לבד במערכה והצטרף מיד לקרב כנגד המפלצות השונות בממלכת הפטריה ולבסוף כנגד הדרקון יורק האש וחסר הרחמים בטירת הלבה שלו ולהציל לבסוף את הנסיכה ולזכות בתהילה ארוכת ימים.

מריו הוא לא אחר מאשר שרברב שהחליט לקחת על עצמו את המשימה של להציל את הנסיכה המסכנה שנחטה בידי הדרקון והפך בן לילה ללהיט ענק הפשטות והעובדה שהמשחק סופר מריו הינו כה מהנה זיכתה את המשחק מריו בזכות הזו של משיכת מעריצים רבים למותג הנחשק סופר מריו .

וכמו לכל הצלחה יצאו סוגים רבים של פארודיות מצחיקות על המשחק , שירים ועיבודים מוזיקליים והחברה המפתחת אף הוציאה מוצרים שונים תחת המותג סופר מריו .

לבסוף אספר לכם מקרה שאולי שמעתם עליו אך אביא את הידיעה לכל מי שעוד לא שמע ואספר לכם שישנו רחוב שלם העונה לשם סופר מריו כנראה שזוהי יחצנות לשמה אך אי אפשר להתווכח איתם שזה לא עבד להם .

משחקי פלאש רבים ,איכותיים ומהנים של המותג סופר מריו מחכים לכם כל עת באתר איגיים משחקים ברשת .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איגיים משחקים ברשת מציע לכם אלפי משחקי פלאש ודפדפן שניתן לשחק בהם בחינם לגמרי ובנוסף עשרות משחקים להורדה המחולקים לשלל סוגים כגון משחקי פעולה, ספורט, מיומנות, אסטרטגיה ועוד'..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משחקים ברשת

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין04/04/111642 צפיות
ישנם ברשת האינטרנט משחקים לא חוקיים לאייפון אך יש גם כאלה שניתנים להורדה דרך האייפון בחינם ומשחקי אייפון שנידרש לשלם עליהם כסף כדי שנוכל להוריד אותם למכיר האייפון שלו ולשחק בהם, במאמר זה אביא לכם תמצית של משחקי האייפון למינהם ומידע כללי על משחקים אלו שמיועדים לאייפון.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין02/01/111752 צפיות
חרבות וסנדלים הפכו מזמן לסדרת משחקים מצליחה מסוג פלאש שניתן לשחק באתרי אינטרנט והמון גולשים התמכרו לחוויה, במאמר זה אציג בפניכם מספר אלמנטים מהמשחק חרבות וסנדלים ונדבר עליו מעט וכמובן שניתן למצוא אותו באתר איגיים משחקים ברשת ועוד המון משחקי פלאש מהנים.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין02/01/111317 צפיות
בראץ הפכה לסדרה מוכרת בכל העולם ובמאמר זה אציג היכן ניתן למצוא משחקי בראץ באתר איגיים משחקים ברשת המכיל כמיות ענקיות של משחקים איכותיים מכל רחבי רשת האינטרנט על מנת אתם הגולשים תהנו מהמשחקים הטובים ביותר שיש.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין02/01/111693 צפיות
באבלס הינו משחק בועות פופלרי ובעקבות ההצלחה שלו נוצרו משחקי באבלס רבים ומלאי הנאה, במאמר זה אציג לפניכם משחקי באבלס שניתן לשחק בהם באתר איגיים משחקים ברשת.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין30/12/101480 צפיות
משחקי בנות רבים ניתן למצוא בכל מיני אתרים אך עלי להמליץ על אחד מהאתרים הישראליים המובילים לדעתי בתחום הנקרא איגיים משחקים ברשת המכיל מאות משחקי בנות איכותיים במיוחד שמחכים רק לכם.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין27/12/101840 צפיות
המשחק בועות בצרורות הינו משחק פלאש שסחפף אחריו מעריצים רבים ובמאמר זה אפרט על המשחק בועות בצרורות ואסביר למה הוא הפך למשחק כה ממכר ומהנה כמו בועות בצרורות 2 שהינו משחק ההמשך וכמו משחקי פלאש טובים וממכרים אחרים.

מאת: משחקים ברשתמשחקי אונליין17/12/101175 צפיות
בן 10 הפך למותג עולמי בזכות הסדרה מצליחה של בן 10 המשודרת לילדים, ישנם משחקים רבים המבוססים על בן 10 וכעת אציג לכם משחק אחד אהוב של בן 10 הנקרא בן 10 בשחקים.

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143474 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138283 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138235 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138174 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138173 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132156 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138222 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica