חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תימַנַע מחשיפה למקורות קרינה?

מאת: SEOnetoבית חכם15/11/2010982 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם טכנולוגי כמו שלנו משמעו חיים אפופי קרינה מגורמים רבים. כל מכשיר חשמלי, גם התמים ביותר, פולט קרינה ברמה כזו או אחרת, ומאחר וכולנו עובדים עם מכשירי חשמל כל הזמן, אנחנו חשופים לעוצמות קרינה עצומות. הנחמה היחידה היא שיש אפשרות להפחית עד למינימום האפשרי את החשיפה למקורות המסוכנים.

דע את 'האויב' – גורמי קרינה נפוצים

כמו בכל דבר, גם כאן חשוב שתדעו מול מה אתם עומדים. רק ככה תוכלו לדעת איך להתמודד עם העניין בצורה יעילה. ובענייני קרינה, אם בבית, במשרד או ברחוב, זה אומר שאתם צריכים לדעת אילו מכשירים או גורמים מפיקים את קרינה חזקה ביותר. וכשתדעו, תוכלו להתרחק ממנה.ראשית, נחלק את הגורמים העיקריים להפצת קרינה לשני סוגים: המזיק והמזיק פחות. החלוקה נעשית כך בכוונה, כדי שתבינו שגם המכשירים שנחשבים לפולטי קרינה נמוכה, יכולים להזיק בתדירות כזו או אחרת (למרות שיש הטוענים כי מעולם לא הוכח בכלל כי קרינה מזיקה ישירות לגוף).בקבוצת המכשירים המזיקים פחות מבחינת קרינה ניתן למצוא את המאוורר, התנור החשמלי, מערכות מיזוג ומערכות סטריאו. אלו מפיקים קרינה בעוצמה שנחשבת נמוכה ולכן ממרחק קצר הם לא ישפיעו עלינו. את המוקדים שמפיקים קרינה בעוצמה גבוהה אתם יכולים לנחש: טלפון לחוטי או סלולארי, ראוטר, מיקרוגל וכמובן אנטנות סלולאריות.

איך אתמודד עם קרינה מטלפונים סלולאריים?

זו שאלה נפוצה מאוד, בין השאר משום שהיום אנחנו משתמשים בטלפון הסלולארי ללא הפסקה. אז יש כמה טיפים שיכולים לעזור לכם נגד קרינה סלולארית:•    אל תבצעו שיחה במקומות עם קליטה נמוכה (מעליות למשל)•    חפשו מקומות בהן יש אנטנות סלולאריות (אז הקליטה חזקה יותר)•    השתמשו באוזניות•    הקפידו לא 'לסגור' על המכשיר מצידו האחורי – משם הוא מפיק קרינה•    חפשו מכשירים שמוצהרים כמפיקי קרינה בעוצמה נמוכה

הזמֶן בדיקות קרינה תקופתיות

העצה הזו תקפה לכל מקום בו אתה נמצא ובעיקר אם אתה בעלים של חברה גדולה, מנהל בית ספר או מחזיק בית מלון לדוגמא. בתור אחד מאלו, אתה אחראי על בריאותם של עשרת ומאות אנשים לפעמים, ולכן האחריות שלך היא לקבוע שהם לא חשופים לעוצמת קרינה שעלולה להזיק להם.בדיקות קרינה מאפשרות לך להבין בדיוק מהם הגורמים ה'מקרינים' ביותר ואיפה נמצאים מוקדי קרינה מסוכנים במיוחד – אותם תוכל כך לנטרל יותר בקלות. לכל קרינה יש את הגורמים שלה ורק בדיקת קרינה מקצועית יכולה לאתר אותם במדויק.

הפיתרון היעיל ביותר – מסנני גראהם–סטטצר

אחד החידושים היעילים והמתקדמים ביותר בתחום מגיע בדמות מסנני גראהם-סטטצר. אלו תוספים שנצמדים אל שקעי החשמל ומסוגלים לסנן חשמל מזוהם – אחת הצורות בהן מופיעה קרינה. שימוש במסננים הללו הוכח כיעיל מאוד, כזה שמשפר משמעותית את הסיכוי להימנע מפגעי קרינה חזקה.

 



תגיות המאמר: קרינה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131073 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131209 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131239 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131120 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131224 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131122 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131055 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181552 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181426 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181656 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171630 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica