חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה אני לא רוצה לשכב איתו יותר

כל הפרטים שונו למניעת זיהוי!!!

 

"תראי".......... היא אמרה לי ועיניה היפות נחו עלי בעצבות גדולה ותשושה.

ראיתי שקשה לה, אפילו קשה לה מאוד, הרעד בידיה והנסיון הנואש שלה להסוות אותו לא נעלמו מעיני.

היא ליכסנה עיניה לעבר בן זוגה שישב לידה ולא זכתה שמבטה יפגוש במבטו.

אני מבולבלת היא אמרה לי.

מצד אחד אני מרגישה אשמה שסקס לא בדיוק בראש מעייני, אני יודעת שאני מייבשת את בן זוגי אבל זה גדול ממני וחזק ממני פי כמה ויש לי התנגדות גדולה מאוד לנושא.

ככל שאני מרגישה את המבט המאשים של דני, כך מתגברת תחושת האשמה המהולה בכעס על כך שהוא לא מבין אותי. היא שתקה מספר שניות והסתכלה עלי, הרגשתי שהיא מחפשת את האישור שלי לכך שיש לה לגיטימציה מלאה לדבר.

"תסבירי לי למה את מתכוונת", בקשתי ממנה.

טוב, אמרה לי. אני מרגישה שאם לא אספר כאן לא אספר בכלל אפילו שלא נעים לי לדבר על זה כי אף פעם לא הייתי מהנשים שמשתפות בעניינים מחדר המיטות שלהן, אבל אני לא יכולה יותר עם המתח הזה, לא יכולה עם האשמה שלי בעניין ועם ההאשמה של דני.

 

לא סבלתי את עצמי בהריון

אתחיל עם ההריון שלי. לא אהבתי את עצמי בהריון, הרגשתי מנופחת, שמנה, בולבוסית, הפנים שלי התמלאו פיגמנטציה וסימני מתיחה עיטרו את המותנים והבטן שלי ועד היום נשארו שם כתזכורת לתקופה שלא אהבתי. כל ההריון לא הפסקתי להקיא ולא הייתי במיטבי, היו לי  בצקות , נפיחויות והתקשיתי לנשום. כל זה חוץ מהצרבות שהוציאו לי את המיץ (תרתי משמע) והיא חייכה לעצמה בעגמומיות.

כל הזמן חששתי לעובר, הרגשתי שקורה כאן משהו שאין לי שליטה עליו והייתי בחרדות גם בגלל ההיסטוריה המשפחתית שלי של הפלות ולידות מוקדמות במשפחה. אלו חרדות שעוברות מדור לדור.

הרגשתי רע עם דימוי הגוף שלי והדבר שהתקשיתי בו זה סקס, לא הרגשתי נוח בתוך העור שלי, רק רציתי לרצות את דני אבל לא נהניתי. לא הצלחתי להתרכז.

לקראת סוף ההריון כבר הרגשתי שאני פשוט לא מסוגלת שיגעו בי, הרגשתי כבדה, שמנה ועצבנית.

הדבר היחידי שאהבתי היה כשדני היה עושה לי עיסוי בגב התחתון כי מאוד מאוד כאב לי.

 

 

 

 

הלידה והחיים שאחריה

הלידה גם לא היתה תענוג גדול. היא נמשכה הרבה שעות כי זו לידה ראשונה ודחפו לי כמויות גדולות של פיטוצין כדי לזרז את הלידה, בשלב כלשהוא התחילו לדבר על קיסרי ואני נלחצתי והתחננתי בפני אלוהים שיעזור לי ללדת כבר כי הייתי מותשת, מיואשת, חרדה ורציתי שזה כבר יגמר.

בגלל הראש הגדול של אורי עשו לי חתך די גדול והתפירה שלו היתה מזעזעת כי הביאו סטאז'ר שלא הבין מהחיים שלו והוא תפר ובחלקים מסוימים הרגשתי הכל. הוא לא הרדים כמו שצריך.

מרוב תשישות כבר לא היה אכפת לי כלום. והתפר כאב, אפילו כאב מאוד וגם הטחורים והרגשתי כמו שבר כלי. כל הגוף שלי כאב לי, הרגשתי שרוקנו לי את אנרגיית החיים ועכשיו לא רק שאני אמורה לטפל בעצמי, אני אמורה לדאוג לתינוק שאין לי מושג מה לעשות עם הדבר הצורח הזה ופחדתי שהוא הולך למות לי בגלל שלא ידעתי מה לעשות.

אמא שלי באה לעזור לי קצת,  רק לכמה ימים כי היא גרה רחוק, אבל ראיתי שהיא בעצמה חסרת אונים מול הגוש הקטן והצווחן. לא יאומן איך תינוק כזה קטן מסוגל לצרוח כל כך חזק. כל צרחה שלו הרגישה לי כמו קומפרסור במוח וכל הזמן הייתי במצב של מוכנות.

לא העזתי להכנס להתקלח כי בכל פעם שנכנסתי להתקלח הגיע חוק מרפי לביקור וכשהייתי ממש בתחילת המקלחת הוא היה מתחיל לצרוח והייתי יוצאת בשניה, מתנגבת בקושי ורצה אליו ערומה עם שאריות סבון על הגוף.

איבדתי את תחושת הזמן, יום הפך ללילה ולילה הפך ליום.

לא אכלתי כמו שצריך, לא יכולתי אפילו ללכת לשירותים, אז לבשל לעצמי?! גם את זה לא הצלחתי.

המתוק הקטן התייסר מגזים לא רק אחרי הצהריים, אלא כל היום. הוא היה צורח שעות ונרדם מתשישות לכמה דקות בכל פעם. איך שהוא היה נרדם לא ידעתי מה לעשות עם כמה הדקות של החופש.

האם להתקלח? האם לעשות פיפי? האם לאכול? האם לתלות את הכביסה שנמצאת כבר מהבוקר במכונה ולא הספקתי לתלות אותה?  עד שהחלטתי הוא היה מתעורר ואני הייתי ממשיכה להיות רעבה, מתוסכלת ועייפה תמידית.

כל היום אורי היה תלוי לי על הציצי כי זה הדבר היחידי שהצליח להרגיע אותו והפכתי למוצץ במשרה מלאה. הפטמות נסדקו לי וכל הנקה הפכה להיות כואבת ומכאיבה עד שהתחלתי להשתמש במשחה מיוחדת שעזרה לי בכך.

הרגשתי בודדה מאוד, לא היה לי עם מי לדבר. היה חורף ופחדתי להוציא את התינוק החוצה וכל מה שעשיתי היה לטפל בתינוק תובעני וחסר אונים וגם אני הייתי חסרת אונים.

 

בקורס ההכנה ללידה לא הכינו אותנו לחיים שאחרי

תמיד חשבתי שזה נורא מגניב וחמוד שיש תינוק בבית שיהיה ריח של תינוק ודובים מגניבים בסלון. לא תיארתי לעצמי שזה יהיה כל כך קשה, מעייף, תובעני ואינטנסיבי.

כשדני היה מתקשר אלי מהעבודה הביתה לשמוע מה שלומי, הרגשתי שאני מקנאה בו.

הוא מתלבש בכל בוקר, יש לו סדר יום, הוא יכול לנוח קצת בעבודה, הוא מדבר עם אנשים ששוקלים יותר מ – 4 ק"ג, הוא מתאוורר ומרגיש משמעותי.

ואליו אני הפכתי להיות סמרטוט ומתלבשת כמו סמרטוט בגלל הפליטות של אורי. הסבלנות שלי הלכה ופקעה והתרגשתי שאני מתפוצצת.

מאחר שלא היה לי על מי לפרוק את זה הייתי מוציאה את התסכול שלי על דני. הוא אמור להבין אותי והוא האדם הכי קרוב אלי. על אמא שלי אני לא יכולה לפרוק תסכולים כי היא חולנית והאחים הגדולים שלי לא בדיוק פרטנרים לשיחה כזאת.

 

כשדני היה מגיע הביתה, הייתי דוחפת לו את הילד כי לא יכולתי כבר להחזיק אותו על הידיים ורציתי קצת, אבל ממש קצת שקט ואפילו להתקלח בשקט בלי הלחץ הזה שאורי יתעורר.

דני באמת השתדל, אבל לא יכולתי שלא להתעצבן עליו.

כשהוא היה עושה ספונג'ה הוא היה משאיר שלוליות של מים ופעם אחת החלקתי ומזל שלא הייתי עם אורי על הידיים אחרת זה היה ממש מסוכן. כאבה לי עצם הזנב שבוע מהנפילה ואמרתי לו שעדיף שלא יעשה את זה בכלל.

הוא ניסה לבשל אבל שרף את הסיר ושעה ניסיתי לגרד את השאריות של האורז הדבוק לתחתית, כאילו שאין לי משהו יותר טוב לעשות.

כביסה הוא היה שוכח לתלות, למרות שביקשתי ממנו וזה הרתיח אותי.

הוא מבחינתו הרגיש שאני "נחה" לי בבית עם אורי, שיש לי אוטו ליד הבית ושאני יכולה ללכת לקניון הקרוב להפגש על כוס קפה עם חברות. אבל איזה קניון ואיזה בטיח, אורי לא מפסיק לצרוח בנסיעה ואני לא יכולה לנהוג עם צרחות כאלה באוטו, פעם כמעט התנגשתי במישהו כשניסיתי לנהוג ביד אחת וביד השניה חיפשתי לשוא את המוצץ בתיק שלו.

 

הסקס הראשון אחרי לידה

הסקס הראשון שלנו אחרי הלידה היה חודשיים אחרי, לאחר שהרופא אמר שזה בסדר. זה כאב לי בטירוף, ממש ממש כאב, גם ככה הייתי עייפה ועשיתי את זה לוודא שהכל בסדר, אבל לא היה בסדר.

הכאב גרם לי לא לרצות לחזור על החוויה הזאת פעם נוספת ורק המחשבה על כך קשה לי מאוד, הכאב צף ועולה ויוצר אצלי התנגדות.

כמו כן כל היום יושב לי על הציצי ומוחזק על הידיים שלי תינוק שצריך אותי. כל היום מישהו נוגע בי ואני לא יכולה שיגעו בי עוד.

כשדני מגיע הביתה אני רוצה שיקח אותו כי אני לא מסוגלת יותר להרגיש מגע של גוף בעור שלי, אז לחשוב על סקס???? זה כבר יותר מדי בשבילי. מספיק אחד שתלוי לי על הציצי, לא צריכה עוד אחד.

 

ובכלל, אני כל כך עייפה, כל כך מותשת, כשאני נכנסת למיטה אני מתרסקת כמו סלע ומתעוררת כל שעה וחצי להניק, אז הוא כבר ישן איתנו כי אין לי כבר כוח לגרד את השאריות שלי מהמיטה 4 פעמים בלילה.

אני מסתובבת כמו זומבי מירוב עייפות.

 

ודני נעלב, מביט בי במבט מאשים וכל מה שאני רוצה זה שיעזבו אותי בשקט, שיעזרו לי, שלא יכעסו עלי ולא ישפטו אותי.

אני לא אשה רעה ואני יודעת שאני עושה עוול לדני, אבל מה אני יכולה לעשות?

 

הסתכלתי על דני וראיתי שהוא המום. הלסת שלו נשמטה מעט ולקח לו כמה שניות לנשום.

"לא ידעתי שאת מרגישה ככה" הוא אמר "עכשיו כששמעתי את הצד שלך, אני בהחלט יכול להבין"...

הוא אחז בעדינות את ידה, משלב את אצבעותיו באצבעותיה והרגשתי את המתח מתפוגג.

 

חשבתי לעצמי מדהים כמה זוגות מרגישים כך. 37% מתגרשים עפ"י הסטטיסטיקה ואני מתארת לעצמי ששאר הזוגות לא בהכרח חיים חיי זוגיות באושר ובעושר. מדהימה אותי הקלות הבלתי נסבלת כמעט של פירוק הנישואין במקום לעשות מאמץ אמיתי וכן לנסות לשפר.

דינה ודני  הגיעו לקליניקה שלי עם רצון להתגרש, רמת הכעס והתסכול שלהם אחד מהשני הרקיעה שחקים, והנה בסיום המרתון (5 פגישות בסה"כ) והם מתחילים מחדש, מחזירים את הניצוץ לזוגיות שדעכה עם הקשיים ואפילו מתחילים לדבר על נסיעה רומנטית לחו"ל אחרי שהילד יגמל מההנקה.

 

ואתם??? איפה אתם בסיפור הזה?

 

 

צילה שנהר - יועצת זוגית, אישית ומגשרת.

מטפלת בקליניקה בצפון וכן בכל הארץ ובישראלים בחו"ל באמצעות האינטרנט.

פגישה ראשונה חינם ללא התחייבות.

התקשרו עכשיו 050-6402526

tzilash1@gmail.com

אתר

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צילה שנהר -יעוץ זוגי, אישי וגישור  
מטפלת בשיטת המרתון הזוגי והאישי - טיפול ממוקד וקצר מועד . יעוץ לבני נוער, יחידים וזוגות.  מטפלת גם און ליין באמצעות האינטרנט בלקוחות מכל הארץ ומחו"ל. פגישה ראשונה חינם ללא התחייבות. 050-6402526

התארחו באתר שלי www.tzila.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת צילה שנהר

מאת: צילה שנהרבגידות28/05/145425 צפיות
מהן הסיבות או הנסיבות של בגידת גברים

מאת: צילה שנהרבגידות31/10/138810 צפיות
במאמר זה אני רוצה ללמד אותך מהן 5 סוגי הבגידה ומדוע הוא בגד בך, האם הבגידה היא חד פעמית ומה ניתן לעשות עם הבגידה

מאת: צילה שנהרזוגיות ואהבה15/07/121159 צפיות
אף אחד לא מספר שזה מה שקורה. אז איך זה קורה ומה אפשר לעשות?

מאת: צילה שנהרמשפחה וזוגיות - כללי27/11/111144 צפיות
מנסיוני המקצועי כמומחית לייעוץ זוגי ואישי וכבעלת עסק בינלאומי לשיפור זוגיות בזמן קצר ובכלים המבטיחים תוצאות, אני מעוניינת לתת לכם כמה כללים פשוטים לשיפור הזוגיות שלכם.

מאת: צילה שנהרמשפחה וזוגיות - כללי04/04/111374 צפיות
התבוננות בכרזת פרסומת בתחנת אוטובוס בת"א נתנה לי השראה לכתיבת הטור הזה. גם החיים שלנו כמו הכרזה מורכבים מפיקסלים קטנים ורבים...

מאת: צילה שנהרמשפחה וזוגיות - כללי22/03/111454 צפיות
לפעמים יש פער בין הציפיות איך ייראו החיים אחרי הגירושין לבין איך שהם נראים בפועל. בפער הזה יכול להיות מאוד כואב!!! סיפור אמיתי בשינוי פרטים כמובן.

מאת: צילה שנהרמשפחה וזוגיות - כללי01/09/101236 צפיות
החגים הבאים עלינו לטובה יכולים במקרים מסוימים לגרום למתח, קשיים בזוגיות וצרות עם המשפחה המורחבת איתה עלינו להתמודד. צרור כלים במאמר זה יעזרו לכם לעבור זאת בשלום.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215174 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204683 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201464 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173103 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173406 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica